Gå til innhold

Fravær hvis man ikke møter opp til elevsamtale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kontaktlærer og jeg registrerer ikke dette som fravær.



Anonymous poster hash: fcc44...d50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du utdype

Ja, jeg har elevsamtale men vil ikke møte opp siden læreren ikke liker meg noe særlig. Så tenkte bare å ikke møte opp, vi har ikke økt da så jeg har vel ikke obligatorisk oppmøte da?

Anonymous poster hash: 63801...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har elevsamtale men vil ikke møte opp siden læreren ikke liker meg noe særlig. Så tenkte bare å ikke møte opp, vi har ikke økt da så jeg har vel ikke obligatorisk oppmøte da? Anonymous poster hash: 63801...c2f

Det hjelper ikke så mye. Vi må gjennomføre slike samtaler, så om du uteblir må vi bare sette den opp på nytt. Med andre ord, det eneste du oppnår er å sløse med lærerens tid og utsette problemet for deg selv. Hvorfor tror du ikke læreren liker deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få fravær da? :)

Anonymous poster hash: 63801...c2f

Du må lære deg når du skal bruke hvilke type smiley-er, og når du ikke bør ha det. Ellers kan du fort bli misforstått på nett.

Anonymous poster hash: 8068f...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper ikke så mye. Vi må gjennomføre slike samtaler, så om du uteblir må vi bare sette den opp på nytt. Med andre ord, det eneste du oppnår er å sløse med lærerens tid og utsette problemet for deg selv. Hvorfor tror du ikke læreren liker deg?

Fordi læreren er surrete. Jeg har kun vært borte 1 dag fra skolen, likevel får jeg 3 økter ugyldi fravær når jeg var der. Hun sier at det er hun som har gjort feil, men retter aldri opp uansett hvor mange jeg sie rifra om det.Så jeg sendte henne en litt sur melding noe jeg angrer på ...

Anonymous poster hash: 63801...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi læreren er surrete. Jeg har kun vært borte 1 dag fra skolen, likevel får jeg 3 økter ugyldi fravær når jeg var der. Hun sier at det er hun som har gjort feil, men retter aldri opp uansett hvor mange jeg sie rifra om det.Så jeg sendte henne en litt sur melding noe jeg angrer på ... Anonymous poster hash: 63801...c2f

Det ordner seg.:) Jeg kan være treig på å rette opp sånne ting selv, fordi det stadig skjer noe som gjør at alt som ikke haster kjempemye blir utsatt. Jeg skjønner at det er irriterende for deg, men husk at hun har sagt hun har gjort en feil og skal rette det opp, så det får ingen praktisk betydning for deg. Bare det fjernes før de går gjennom fraværet og skriver ut karakterkortet, så spiller det ingen rolle om det skjer nå eller neste uke. Poenget er at det er feil, og skal fjernes. Jeg ville ha møtt opp på elevsamtalen og si det du skriver her, at du angrer på den sure meldingen, og håper at hun kan huske å fjerne det. Jeg kan garantere at du verken er den første eller siste eleven som har sendt avgårde en sur melding til læreren sin.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har elevsamtale men vil ikke møte opp siden læreren ikke liker meg noe særlig. Så tenkte bare å ikke møte opp, vi har ikke økt da så jeg har vel ikke obligatorisk oppmøte da?

Anonymous poster hash: 63801...c2f

hehe, høres ut som en fin plan

Anonymous poster hash: 7ae76...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, høres ut som en fin plan

Anonymous poster hash: 7ae76...1cc

synes du det du?

Anonymous poster hash: 63801...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det eneste som skjer da, er at du får en ny time, møter du ikke der, må du ha ny time osv.. Fordi lærerne er pålagt å ha slike timer med både elver og foreldre. Så det beste du kan gjøre er å møte opp :)

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...