Gå til innhold

Fravær hvis man ikke møter opp til elevsamtale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kontaktlærer og jeg registrerer ikke dette som fravær.



Anonymous poster hash: fcc44...d50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du utdype

Ja, jeg har elevsamtale men vil ikke møte opp siden læreren ikke liker meg noe særlig. Så tenkte bare å ikke møte opp, vi har ikke økt da så jeg har vel ikke obligatorisk oppmøte da?

Anonymous poster hash: 63801...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har elevsamtale men vil ikke møte opp siden læreren ikke liker meg noe særlig. Så tenkte bare å ikke møte opp, vi har ikke økt da så jeg har vel ikke obligatorisk oppmøte da? Anonymous poster hash: 63801...c2f

Det hjelper ikke så mye. Vi må gjennomføre slike samtaler, så om du uteblir må vi bare sette den opp på nytt. Med andre ord, det eneste du oppnår er å sløse med lærerens tid og utsette problemet for deg selv. Hvorfor tror du ikke læreren liker deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få fravær da? :)

Anonymous poster hash: 63801...c2f

Du må lære deg når du skal bruke hvilke type smiley-er, og når du ikke bør ha det. Ellers kan du fort bli misforstått på nett.

Anonymous poster hash: 8068f...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper ikke så mye. Vi må gjennomføre slike samtaler, så om du uteblir må vi bare sette den opp på nytt. Med andre ord, det eneste du oppnår er å sløse med lærerens tid og utsette problemet for deg selv. Hvorfor tror du ikke læreren liker deg?

Fordi læreren er surrete. Jeg har kun vært borte 1 dag fra skolen, likevel får jeg 3 økter ugyldi fravær når jeg var der. Hun sier at det er hun som har gjort feil, men retter aldri opp uansett hvor mange jeg sie rifra om det.Så jeg sendte henne en litt sur melding noe jeg angrer på ...

Anonymous poster hash: 63801...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider