Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde sett meg i en sånn kjole, hadde du aldri gjetta at jeg egentlig var mann, sant??

Nei du hadde lurt meg godt der gitt ;)

Hehe, det er mye fint! Det er spesielt rosekurven du sikter til da? Den er jo en del av anntrekket mitt, trossalt.

Jeg tenkte mer på den rosa tightsen og den svarte kjolen, men ikke brukt sammen da. Det er litt gøy og ha klær man aldri kommer til og bruke uansett utenfor husets fire vegger :D

og selvsagt den nydelige øyenskyggen du hadde på et bilde der, men den skal selvsagt gå 3 cm over øyenbrynene :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger ikke hår for å fange mat, de klarer brystene mine helt av seg selv. Nistepakkesamler!

Beklager foresten bildet, det var faktisk ganske vanskelig å finne stygge jenter i lakk og lær, de fleste er jo smellheite. Så da tar man det man får. Men jeg må si jeg oppdaget at de fleste faktisk får penere kropp med tighte lakkbukser, så lenge de ikke er for store eller for tynne. Igjen, beklager... Men får jenter med ekstra å bære penere legger og bein? Nå tror jeg du må definere "ekstra" her,f or det har jeg faktisk litt vansker for å se for meg. I såfall må tightsen være stram og med en syk hold-in effekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er mye fint! Det er spesielt rosekurven du sikter til da? Den er jo en del av anntrekket mitt, trossalt.

Jeg tenkte mer på den rosa tightsen og den svarte kjolen, men ikke brukt sammen da. Det er litt gøy og ha klær man aldri kommer til og bruke uansett utenfor husets fire vegger :D

Haha, mulig du ikke kunne brukt dem sammen, men på meg hadde det sitti som et skudd! Det er noe som heter at alt kler den smukke, og nå som jeg bare har en lefse igjen av håret mitt, er jeg utrolig smukk hehe

Men joda, det er absolutt gøy med anntrekk som hører til i det mest private hjørnet... For jenter hvertfall. Det finnes ikke så mye sånt for gutter, uten at det blir helt homo, men det er veldig gøy med jenter som har en egen liten garderobe som er holdt av for en spesiell mann ;)

og selvsagt den nydelige øyenskyggen du hadde på et bilde der, men den skal selvsagt gå 3 cm over øyenbrynene :sminkedokke:

Trikset er å farge vekk sine egne øyneburn med en kraftig pastellfarge, så tegne nye oppå... Jeg kaller det Mc.Donaldsøyenbryn, fordi det skal se ut som den M'en de har i logoet sitt. Ikke vær redd for å låne av idèene mine!

Jeg trenger ikke hår for å fange mat, de klarer brystene mine helt av seg selv. Nistepakkesamler!

Det sier du bare fordi du aldri har opplevd for effektivt brysthår er til å fange opp puddinger og pastaretter. Det setter seg som borrelås!

Beklager foresten bildet, det var faktisk ganske vanskelig å finne stygge jenter i lakk og lær, de fleste er jo smellheite. Så da tar man det man får. Men jeg må si jeg oppdaget at de fleste faktisk får penere kropp med tighte lakkbukser, så lenge de ikke er for store eller for tynne. Igjen, beklager... Men får jenter med ekstra å bære penere legger og bein? Nå tror jeg du må definere "ekstra" her,f or det har jeg faktisk litt vansker for å se for meg. I såfall må tightsen være stram og med en syk hold-in effekt...

Det som er så flott med sånne lakkantrekk er jo at de strammer opp kroppen noe jævli, samtidig som gjennskinnet da fremhever formene... Jeg likere! Det blir lett veldig tækki å gå med sånt ute, men jeg har sett jenter som får det til, å da... går jeg å gjemmer meg, fordi jeg egentlig er en meget sjenert mann. (jeg skjuler det godt, sant? :P)

Jeg har ofte lagt merke til at jenter som veier litt ekstra, får penere bein. Det er jo fordi de får mer muskulatur, for å bære litt mer. Det er ikke alltid sånn, men ofte så har litt runde jenter veldig pene bein, og spesielt leggene da, å det er jo omtrent det man ser, siden det er så populært med topper som dekker til midten av låret... Trist som det er :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mulig du ikke kunne brukt dem sammen, men på meg hadde det sitti som et skudd! Det er noe som heter at alt kler den smukke, og nå som jeg bare har en lefse igjen av håret mitt, er jeg utrolig smukk hehe

haha ja det så jeg jo med en gang ;) skulle tro de var skreddersydd for deg...ehm...

Men joda, det er absolutt gøy med anntrekk som hører til i det mest private hjørnet... For jenter hvertfall. Det finnes ikke så mye sånt for gutter, uten at det blir helt homo, men det er veldig gøy med jenter som har en egen liten garderobe som er holdt av for en spesiell mann ;)

hoho enig, men jeg foretrekker og ha mine jenteklær for meg selv da...hadde min fremtidige samboer begynt og kle seg ut med mine klær hadde jeg begynnt og lure altså :klo:

Trikset er å farge vekk sine egne øyneburn med en kraftig pastellfarge, så tegne nye oppå... Jeg kaller det Mc.Donaldsøyenbryn, fordi det skal se ut som den M'en de har i logoet sitt. Ikke vær redd for å låne av idèene mine!

ahaaaa ja man lærer noe nytt hver dag, skal forhåpentligvis på jobbintervju i løpet av de nærmeste dagene. tror du det ville vært en hitt og gå med Mc donalds øyenbryn? i og med at jobben er i en fabrikk fullt av mannfolk må jo det slå an tvert :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho enig, men jeg foretrekker og ha mine jenteklær for meg selv da...hadde min fremtidige samboer begynt og kle seg ut med mine klær hadde jeg begynnt og lure altså :klo:

Hah, du er baaaare misunnelig! Men greit, jeg skal innrømme at jeg ikke pleier å kle meg i jenteklær, om det ikke er for å gjøre no kødd... Faktisk pleier jeg ikke kle meg i det heletatt :sjarmor:

ahaaaa ja man lærer noe nytt hver dag, skal forhåpentligvis på jobbintervju i løpet av de nærmeste dagene. tror du det ville vært en hitt og gå med Mc donalds øyenbryn? i og med at jobben er i en fabrikk fullt av mannfolk må jo det slå an tvert :tommelsmil:

Så kult! Ja, da må du jo absolutt ha "Mc.Donalds looken"! Hvis du vil gjennomføre den 100%, burde du bruke sånn billig karnevalsminke som man får kjøpt på lekebutikker! Men da skal jeg få se, for det hadde blitt utroooolig sexy!

Vell, jeg har kanskje ikke borrelås, men hos meg holder pastaen seg i det minste varm :)

Du sier det akkurat som at du tror det er en bra ting! Hva om du har spist pastasalat? Skal du fiske fram en dvaskt, varmt salatblad med en liten skvett pastaksrue fra kløfta di, neste gang du får lyst på en liten matbit da? Det er INGEN som liker dvask salat... Det sa Hellstrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, du er baaaare misunnelig! Men greit, jeg skal innrømme at jeg ikke pleier å kle meg i jenteklær, om det ikke er for å gjøre no kødd... Faktisk pleier jeg ikke kle meg i det heletatt :sjarmor:

hmm...vet ikke helt om jeg skal tenke "ohhh" på den gode eller dårlige måten, tanken på en naken svett rompe på sofaen eller bare naken mann.... :lete:

Så kult! Ja, da må du jo absolutt ha "Mc.Donalds looken"! Hvis du vil gjennomføre den 100%, burde du bruke sånn billig karnevalsminke som man får kjøpt på lekebutikker! Men da skal jeg få se, for det hadde blitt utroooolig sexy!

ja det var en god idè! hvem ville ikke ansette meg da liksom :D

jepp, du skal få se aller først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa jeg skulle sjekke dagboka di og det har jeg fhanmeg gjort, men jeg ser ikke en dritt som er annerledes. Setter selvfølgelig pris på bildene av deg kledd som kvinne, runker til dem hver dag osv., men det er INTET NYTT.

Hva skjedde med mine gode ideer om grønnsaker og frukt i kroppshull? :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...vet ikke helt om jeg skal tenke "ohhh" på den gode eller dårlige måten, tanken på en naken svett rompe på sofaen eller bare naken mann.... :lete:

Rumpa mi er både nydelig og velskapt, pluss at svetten min lukter blomstereng og er bakteriehemmende, så man kan bruke den som vaskemiddel.

Med andre ord; Det er ikke et problem!

ja det var en god idè! hvem ville ikke ansette meg da liksom :D

jepp, du skal få se aller først!

Husk å tegn øyenbrynene dine så langt nedover tinningen du kan. (det er det faktisk mange jenter som gjør, å tror det per pent...)

Ok, du vinner. Jeg skal inn og strø karsefrø i kløften just nu....

:klemmer:

Du sa jeg skulle sjekke dagboka di og det har jeg fhanmeg gjort, men jeg ser ikke en dritt som er annerledes. Setter selvfølgelig pris på bildene av deg kledd som kvinne, runker til dem hver dag osv., men det er INTET NYTT.

Hva skjedde med mine gode ideer om grønnsaker og frukt i kroppshull? :(

Din tuberkuløse møkkamann! Jeg ba deg sjekke FØR jeg oppdaterte den. DeterdaFORHELVETEIKKEMINSKYLD at DU er TREIG!!!

Det kommer mer om frukt og kroppsåpninger seinere, men i mellomtiden kan du få kose deg med dette, MØKKAMANN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite damer har store pupper, så da gjør det ikkeno :jepp:

Nå har jeg gigapupper fra før av (fikk ny bh i posten i går, 70J, akkurat litt for liten...) så må passe på at magen ikke tar de igjen og med både lakrisis og freia sine sjokoladeegg er det jo en viss fare. Får løpe/pule mye for å veie opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns "sædcella" hadde passet fint jeg. Og karse klør, så nå må naboen grave de ut igjen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det, men når den ikke er erigert, dingler den nedover huet mitt, som en lefse.

Vil du låne naboen min? Han er flink til å grave! Ofte når det fester seg ting i rump... ehm... Ikkeno. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumpa mi er både nydelig og velskapt, pluss at svetten min lukter blomstereng og er bakteriehemmende, så man kan bruke den som vaskemiddel.

Med andre ord; Det er ikke et problem!

Ja men da skjønner jeg at du vaser rundt naken, er det sånn at det svever blomster rundt deg også da eller? (sånn som man kan se i reklamer o.l.) for det gjør det rundt meg når jeg går naken og det finnes ikke noe illeluktende på denne kroppen :lur::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*note to self* : Holde seg langt unna naboen til Yme.

DU LURITTE MEJJ, GERT! HAN STÅR DER BURTE!!! :tristbla:

Ja men da skjønner jeg at du vaser rundt naken, er det sånn at det svever blomster rundt deg også da eller? (sånn som man kan se i reklamer o.l.) for det gjør det rundt meg når jeg går naken og det finnes ikke noe illeluktende på denne kroppen :lur::jepp:

Nei, jeg kan ikke ha blomster som flyr rundt meg. Det blir litt for feminint... Kyllinglår derimot! Det er maskulin og flott, og det går i bane rundt meg, litt som i et solsystem (noe jeg føler at blir riktig, siden jeg er like viktig som sola... Derav ordtaket "uten cola dør sola" selvom jeg ikke liker cola).

Hva pleier du å lukte når du er naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU LURITTE MEJJ, GERT! HAN STÅR DER BURTE!!! :tristbla:

Nei, jeg kan ikke ha blomster som flyr rundt meg. Det blir litt for feminint... Kyllinglår derimot! Det er maskulin og flott, og det går i bane rundt meg, litt som i et solsystem (noe jeg føler at blir riktig, siden jeg er like viktig som sola... Derav ordtaket "uten cola dør sola" selvom jeg ikke liker cola).

Hva pleier du å lukte når du er naken?

haha ser for meg kyllinglår sveve rundt deg :fnise:

men fra spøk til løk...jeg liker heller ikke cola!

hmmm.... vaniljelukt (les: palmolive vanilje-aktige såpelukt) :lur:

og noen ganger rose/jordbær aktig :lur:

og jeg lukter selvsagt sånn 24/7, egentlig trenger jeg ikke dusje i det hele tatt siden jeg lukter nydusjet vanilje hele tiden, men gjør det for syns skyld :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...