Gå til innhold

Kjære pusefrøkna min.


Gjest Blomst83

Anbefalte innlegg

Den traff. Takk :blomst:

vær så god. håper det går etter forholdene OK med deg. fint at sangen traff :) jeg finner ihvertall ofte trøst i sanger og slikt :)

Anonymous poster hash: 5b929...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

:klem:

Kjenner jeg gruer meg ekstremt til den dagen min kjære pus blir borte :tristbla: Jeg kommer til å savne mjauinga, kosinga, malinga... at han sovner på fanget mens jeg synger til han :( Uff...

Hvil i fred lillepus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

:klem:

Kjenner jeg gruer meg ekstremt til den dagen min kjære pus blir borte :tristbla: Jeg kommer til å savne mjauinga, kosinga, malinga... at han sovner på fanget mens jeg synger til han :( Uff...

Hvil i fred lillepus..

Håper for din skyld at det blir lenge til.Frøkna mi ble Jeg burde vel egentlig vært forberedt.Hun begynte å bli dårlig for et år siden,men ble satt på medisiner som har fungert kjempe fint frem til nå,men jeg ville vel ikke forholde meg til fakta.Var lettere å stikke hodet i sanda,enn å innse at tiden med henne i livet mitt var på vei til å renne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Håper for din skyld at det blir lenge til.Frøkna mi ble Jeg burde vel egentlig vært forberedt.Hun begynte å bli dårlig for et år siden,men ble satt på medisiner som har fungert kjempe fint frem til nå,men jeg ville vel ikke forholde meg til fakta.Var lettere å stikke hodet i sanda,enn å innse at tiden med henne i livet mitt var på vei til å renne ut.

Krysser fingrene for det... Det vil bli tomt uten han. Huff... det er så trist når de blir syke. :/ Vi får håpe det finnes en pusehimmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Blomst83

Savner deg sårt pusefrøkna mi.Du har virkelig etterlatt deg noen dype spor i hjertet mitt :hjerte:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aerodynamic

Veldig fint skrevet Blomst83..Trist at du mistet vennen din :dagens-rose:

Endret av Aerodynamic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Veldig fint skrevet Blomst83..Trist at du mistet vennen din :dagens-rose:

Takk.Det var snilt å høre. Det er mildt sagt trist ja. Hun var min beste venn.Det er utrolig hva en dyr kan gi deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Blomst83

Nå har jeg ikke vært hjemme hos mamma siden pusefrøkna vår fikk sin siste hvile,men i morgen bærer ferden hjem til mamma og jeg gruer meg virkelig.Det første jeg alltid har gjort når jeg kommer hjem dit er å finne pusefrøkna trykke hun godt inntil meg før vi går sammen inn på kjøkken sånn at hun kan få en osteskive. Det var lissom vår greie,men hva nå?Bare det å skrive dette bringer tårer,og jeg er ikke den som griner lett. Jeg vet at jeg ikke kan unngå barndomshjemmet mitt for alltid,men fy og vanskelig det vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det blir en rar sommer dette, Blomst83....

Jeg reiser hjem til mine foreldre... der har jeg de siste 18 årene blitt møtt av mine foreldes katt... men ikke i år, hun døde i mai.

Og hos min søster har de siste 20 årene vært preget av deres eldste katt, som de nå voksne barna vokste opp med, som alltid var en kosegutt også for meg...

I år er han ikke der. Han døde for 11 dager siden.

Det blir en rar sommer dette....og jeg vet jeg vil tenke på deg når jeg går inn døren hos min mor og far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Det blir en rar sommer dette, Blomst83....

Jeg reiser hjem til mine foreldre... der har jeg de siste 18 årene blitt møtt av mine foreldes katt... men ikke i år, hun døde i mai.

Og hos min søster har de siste 20 årene vært preget av deres eldste katt, som de nå voksne barna vokste opp med, som alltid var en kosegutt også for meg...

I år er han ikke der. Han døde for 11 dager siden.

Det blir en rar sommer dette....og jeg vet jeg vil tenke på deg når jeg går inn døren hos min mor og far.

Da er vi i samme sko.Dessverre.Du vil være i tankene mine også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars dere, Blomst og Lille-pus, føler sånn med dere! Håper at de gode minnene snart vinner over sorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Det er veldig trist, er det er lov å sørge så mye man trenger, og til slutt finner man er måte å leve med det på.

<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å lese. Hvil i fred, lille pusekatt.



Anonymous poster hash: 34155...79b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...