Gå til innhold

Teite ting dyret ditt gjør


Minya

Anbefalte innlegg

Dyret har nettopp oppdaget vinduet på soverommet, noe som er helt ok.. Men saken er det at vinduet har persienner, som er relativt godt stengt igjen for ellers har naboene full innsyn.. Så når valpen er i vinduet å titter ut, så gjør han slik at persiennene åpner seg slik at naboene kan se inn, noe som er veldig lite kjekt når man står opp om morgningen med litt for lite klær på seg.. :laugh: dustebikkje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyret har nettopp oppdaget vinduet på soverommet, noe som er helt ok.. Men saken er det at vinduet har persienner, som er relativt godt stengt igjen for ellers har naboene full innsyn.. Så når valpen er i vinduet å titter ut, så gjør han slik at persiennene åpner seg slik at naboene kan se inn, noe som er veldig lite kjekt når man står opp om morgningen med litt for lite klær på seg.. :laugh: dustebikkje :P

Her i huset hadde vi samme problemet, bare med katt-i-liftgardin. Borrelåsfestet liftgardin, som altså ikke nødvendigvis tåler 1 stk. pus.

Anonymous poster hash: f6e51...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset hadde vi samme problemet, bare med katt-i-liftgardin. Borrelåsfestet liftgardin, som altså ikke nødvendigvis tåler 1 stk. pus.

Anonymous poster hash: f6e51...305

Også tar de ikke hintet hææ!? :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tar de ikke hintet hææ!? :fnise::fnise:

Selv om det er flust med naboer med innsyn her, var det ikke fullt så ille som den gangen jeg lå i senga og surfet på mobilen. Med katt med siden av. La ned mobilen og snudde meg for å sove. Vel, kattepoter funker tydeligvis som fingre på touchskjerm. Gjett hvem katta ringte midt på natta? Sjefen, for f**n! Den var vanskelig å forklare, skal jeg si deg! :fnise:

Anonymous poster hash: f6e51...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er flust med naboer med innsyn her, var det ikke fullt så ille som den gangen jeg lå i senga og surfet på mobilen. Med katt med siden av. La ned mobilen og snudde meg for å sove. Vel, kattepoter funker tydeligvis som fingre på touchskjerm. Gjett hvem katta ringte midt på natta? Sjefen, for f**n! Den var vanskelig å forklare, skal jeg si deg! :fnise:

Anonymous poster hash: f6e51...305

Blir vel like lett å forklare som "hunden spiste papirene" eller noe slikt :laugh: hahaha, så søte og uskyldige, men samtidig så utspekulerte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel like lett å forklare som "hunden spiste papirene" eller noe slikt :laugh: hahaha, så søte og uskyldige, men samtidig så utspekulerte :fnise:

Han lo ganske godt da jeg fortalte det, det ble en stående vits om at "ja, hvis det skulle være noe i ferien min, så kan jeg vel stole på at katten din ringer meg?" :fnise: Det andre (og siste!!) tilfellet av puseringing var også midt på natta, og til mamma. Hun ringte tilbake 3.30, helt hysterisk fordi hun trodde jeg hadde havnet på sykehus.

Nå trykker jeg på hjemknappen for å lukke skjermen, så snur jeg mobilen. :fnise:

Anonymous poster hash: f6e51...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lo ganske godt da jeg fortalte det, det ble en stående vits om at "ja, hvis det skulle være noe i ferien min, så kan jeg vel stole på at katten din ringer meg?" :fnise: Det andre (og siste!!) tilfellet av puseringing var også midt på natta, og til mamma. Hun ringte tilbake 3.30, helt hysterisk fordi hun trodde jeg hadde havnet på sykehus.

Nå trykker jeg på hjemknappen for å lukke skjermen, så snur jeg mobilen. :fnise:

Anonymous poster hash: f6e51...305

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en katt for mange år siden som var veldig nysgjerrig på noe innpakket påskesnop jeg hadde fått av en nabo. Katten prøver seg på å stikke avgårde meg en bit, men blir stoppet. Hun står en liten stund og skuler på meg med sinnaører, så bykser hun fram og tar tak i klokka mi (!) som lå ved siden av meg, og piler av gårde. :fnise:



Anonymous poster hash: f6e51...305
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å presse lekene sine ut av vinduet :skratte: tror ikke helt han selv skjønte hva han holdt på med.. Lille rare woffsen :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å presse lekene sine ut av vinduet :skratte: tror ikke helt han selv skjønte hva han holdt på med.. Lille rare woffsen :rodmer:

Kan du værsåsnill ta bilde neste gang? Ser det for meg allerede! :skratte:

Anonymous poster hash: f6e51...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du værsåsnill ta bilde neste gang? Ser det for meg allerede! :skratte:

Anonymous poster hash: f6e51...305

Vurderte det faktisk, men når jeg så det gav han meg "eeeh..hææ? har ikke gjort noe jeeg?" blikket sitt :laugh: så om det skjer igjen, så skal jeg gjøre det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hunder også det der irriterende "grave med poten under dyna der eier har gjemt seg, for så å vekke med poteklask med klør i ansiktet"?

Grunnen til at eier gjemmer ansiktet kan du få gjette deg til om dette ikke gjelder for hunder.! :fnise:



Anonymous poster hash: f6e51...305
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitte helt i ro ved siden av puta og nistirre på meg, helt til jeg legger meg på magen så pus kan ligge på ryggen min. :glare:



Anonymous poster hash: f6e51...305
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille hunden vår er eldst og derfor sjef over den store. Hvis hun har en leke/tyggebein etc pleier han å gå bort til henne, stirre på henne så hun blir redd og slipper det hun har, så tar han det med seg, legger det et helt annet sted og setter seg noen meter foran og hvis hun prøver å ta det stirrer han henne i senk så hun ikke tør.

Den lille har ekstremt nøye preferanser på hvor han bæsjer. Det er et mareritt når man har dårlig tid. Han går rundt i ring, lukter, løfter alle beina, setter seg på huk hundre ganger, lukter mer, går mer rundt i ring osvosvosv før han er klar. En gang holdt han på å drite på feil flekk og da ble han hysterisk (begynte å pipe) og spurtet bort til rett flekk for å fortsette der (bæsjen var allerede kommet såvidt utenfor).

Den store hunden prøver til stadighet å løpe gjennom beina mine, og pga hun er såpass høy og jeg såpass lav hender det når hun kommer i stor fart at jeg blir sittende på et lite stykke bortover...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg sitter i sofaen, kan han sitte ved siden av meg på gulvet og stirre en liten stund før han kommer med forpotene opp på låret mitt og sitter sånn i et par minutter. Så venter han til jeg sier "kom", før han hopper opp for å få kos. :)



Anonymous poster hash: fc5f5...93a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så fort jeg har rukket å gjøre rein dokassa, så er pus på plass for å "teste" den.

Det er så deilig å bæsje i helt ny rein sand!

Under tre minutter fra jeg hadde satt på plass kassa i dag, ble jeg møtt av dette synet.

post-12813-0-18655900-1407839913_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...