Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kule piercinger du har, Yme!

Takk! Har de stort sett bare i om nettene nå, så hullene ikke gror, tilfelle jeg skulle ønske å begynne å bruke dem igjen seinere.

Heit :)

Haha, det bilde var jo bare kvalmt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har de stort sett bare i om nettene nå, så hullene ikke gror, tilfelle jeg skulle ønske å begynne å bruke dem igjen seinere.

Haha, det bilde var jo bare kvalmt da :ler:

Hadde snakebites selv, men de er borte nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har de stort sett bare i om nettene nå, så hullene ikke gror, tilfelle jeg skulle ønske å begynne å bruke dem igjen seinere.

Haha, det bilde var jo bare kvalmt da :ler:

Jeg så på deg, ikke poseringa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fult så anonym dilly.

Poff.

plz ikke quote bildet.

Endret av dillyduzit
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fult så anonym dilly.

plz ikke quote bildet.

Jeg tror alltid du er mann. Don't ask why. Jeg bare leser nicket ditt som mann. Men du var jo faktisk en særs pen kvinne, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alltid du er mann. Don't ask why. Jeg bare leser nicket ditt som mann. Men du var jo faktisk en særs pen kvinne, gitt.

Tror nok ikke du er den eneste ;) tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på deg, ikke poseringa ;)

:ler: Takk skarru ha! Skal si ifra til mamma også, siden jeg omtrent ser helt lik ut som hu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Har de stort sett bare i om nettene nå, så hullene ikke gror, tilfelle jeg skulle ønske å begynne å bruke dem igjen seinere.

Haha, det bilde var jo bare kvalmt da :ler:

Phø, du veit sjøl det var hot. ;D Kjempefine skuldre du har, pen mann!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phø, du veit sjøl det var hot. ;D Kjempefine skuldre du har, pen mann!

Joda, jeg blei veldig overraska da jeg så det. Det blei tatt ved et uhell, mens jeg prøvde å finne ut hvordan timeren på mobilkameraet mitt fungerte, så jeg kunne ta bilde til et selvportrett jeg lager (som er litt inspirert av bildene til H.R. Giger. Kan legge det ut, om noen er hypp på å se).

Jeg satt der og venta på at bilde skulle bli tatt, men det skjedde ingen ting, så da blei jeg irritert, og akkurat mens jeg reiste meg opp og så brydd ut, blei bilde tatt. Blei litt ufokusert, men bra nok til at jeg tok vare på det :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg blei veldig overraska da jeg så det. Det blei tatt ved et uhell, mens jeg prøvde å finne ut hvordan timeren på mobilkameraet mitt fungerte, så jeg kunne ta bilde til et selvportrett jeg lager (som er litt inspirert av bildene til H.R. Giger. Kan legge det ut, om noen er hypp på å se).

Jeg satt der og venta på at bilde skulle bli tatt, men det skjedde ingen ting, så da blei jeg irritert, og akkurat mens jeg reiste meg opp og så brydd ut, blei bilde tatt. Blei litt ufokusert, men bra nok til at jeg tok vare på det :ler:

Ja, legg ut! Giger, er det han dystre med alle babyene og de aliensliknende fremstillingene? I såfall husker jeg han fra waaay back, han var jo så poppis for 25+ år siden. Genial. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, legg ut! Giger, er det han dystre med alle babyene og de aliensliknende fremstillingene? I såfall husker jeg han fra waaay back, han var jo så poppis for 25+ år siden. Genial. :pls:

Ja, det stemmer. Var han som designa dyrene og romskipene i Alien-filmene, og den nye Promethius, som kom ut i fjord. Han døde nylig, så da satt jeg og så på ting han hadde lagd, og fant ut at jeg ville lage noe selv, så da tenkte jeg det hadde vært kult med et selvportrett.

Foreløpig driver jeg å lager meg selv som modell, i Photoshop, så skal det bli et maleri når jeg er ferdig med ansiktet, og fått teksturene til å se mer tredimensjonale ut. Akkurat nå syns jeg det ser mer ut som tatoveringer, å det må bli mer dybde.Gugger.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...