Gå til innhold

Hva er du på jakt etter i butikkene for tiden?


Wonders

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt en momentnøkkel som gikk fra under 5nm til over 50nm - det har vist seg å være vanskeligere enn forventet å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

En jakke som er like tynn som en fleecejakke, holder meg tørr som en regnjakke og varm som en tykk dunjakke. Finnes det, eller må jeg ha en av hver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

En jakke som er like tynn som en fleecejakke, holder meg tørr som en regnjakke og varm som en tykk dunjakke. Finnes det, eller må jeg ha en av hver?

En slik skalljakke --> http://www.xxl.no/klar/klar-dame/jakker/skalljakker/haglofs-roc-spirit-3l-gtx-jacket-skalljakke-dame/p/1097121_1_style er det beste jeg kommer på...

Den er riktignok ikke varm som en tykk dunjakke, men der tror jeg det er du som har litt for høye krav :icon_lol:

Men med ull under, for.eks en mariusgenser, så må det jo holde en god stund fremover ihvertfall, og det står i beskrivelsen at jakken er optimal året rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik skalljakke --> http://www.xxl.no/klar/klar-dame/jakker/skalljakker/haglofs-roc-spirit-3l-gtx-jacket-skalljakke-dame/p/1097121_1_style er det beste jeg kommer på...

Den er riktignok ikke varm som en tykk dunjakke, men der tror jeg det er du som har litt for høye krav :icon_lol:

Men med ull under, for.eks en mariusgenser, så må det jo holde en god stund fremover ihvertfall, og det står i beskrivelsen at jakken er optimal året rundt!

Veldig fin den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... jeg åpnet tråden og fant ut at jeg leter egentlig ikke leter etter noe, jeg vet hvor det meste er på Kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Et stort (langt) glåmelert ullskjerf ..acne-ish, bare billigere. Ooooog en "Teddy"-jakke i pen brunfarge (ikke for mørk).

Tips, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...