Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 5 uker senere...

Annonse

Det er litt trist at folk med såååå fine avatarer skal føle seg triste... :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunnet, så skulle jeg ha sendt over litt optimisme og pågangsmot til dere begge.

Jeg er litt trist for at jeg ikke kan det. *men forsøker allikevel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg føler meg trist fordi at jeg må reise i dag. Jeg gleder meg ikke til å sitte på tog i 4,5 time. Og jeg er lei av og være arbeidsledig. Håper 2015 bringer med seg både jobb og andre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett starten på Tori Spelling-seriens nyeste hendelser og føler meg skuffet og lei på hennes vegne.

Den mannen hennes som alltid har fremstått som en solid klippe av et mannfolk (og antagelig den siste i sin rase)

var det ikke allikevel. Systematisk jug og elendighet har det vært i massevis. Jeg lever meg for langt inn i ting gitt. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En veldig god venninne døde for noen få dager siden.....savner henne veldig....

Det var vondt å høre min venn!

Mine tanker går til hennes familie og nære venner.

Er her jeg om du vil skravle

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

I de siste dagene her har jeg ikke hatt det sá greit, fólt meg mye trist. Litt komiskt siden jeg startet med á fóle meg mer trist i slutten av november til starten av desember, ikke det at det alltid har noe á si.

For det meste kan jeg vaere skikkelig glad og positiv, men sá kan det komme dager der jeg sliter. Da blir det oftest á tenke pá ting i livet mitt som jeg ikke er sá fornóyd med, og á tenke pá mennesker som har sáret meg tidligere. Jeg har klart á komme meg mer over de ná, men til tider kan jeg fortsatt lure pá hvorfor de gjorde det. Og sá kan jeg fóle meg trist over hvorfor det er mennesker som liker á vaere slemme mot andre med vilje, og virkelig godter seg over det nár noen lider... Men ja, det er ogsá lettere á tenke pá mye trist nár du er mer sárbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...