Gå til innhold

Har du funnet noe i maten din, som IKKE skal være der?


SusanneGullet

Anbefalte innlegg

Søndag skulle vi spise, fiskegrateng med poteter og grønnsaker. Etter min 3-4 bit fant jeg en diger larve, i grønnsakene mine, det var skikkelig kvalm, tror ikke jeg kommer til og spise grønnsaksblanding på en stund!

Hvor vanlig er slike feil?

Har du opplevd og finne noe i maten din som ikke skal være der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten hver enesste gang jeg kjøper ferdigmat og frossenretter, ser jeg ting som ikke skal være i maten min, om jeg sjekker innholdsfortegnelsen. Larver er deilige i forhold til alt det drittet de putter i maten vår, pluss at de inneholder mye næring.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver enesste gang jeg kjøper ferdigmat og frossenretter, ser jeg ting som ikke skal være i maten min, om jeg sjekker innholdsfortegnelsen. Larver er deilige i forhold til alt det drittet de putter i maten vår, pluss at de inneholder mye næring.

Fortsatt veldig koselig og finne noe du tror ikke er der! :snurt:

Hadde blitt noe annet og kjøpe frossen larver, da vet du hva du får. Eller hur.

Å, så det er sagt, jeg lager mesteparten av maten vi spiser selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt veldig koselig og finne noe du tror ikke er der! :snurt:

Hadde blitt noe annet og kjøpe frossen larver, da vet du hva du får. Eller hur.

Å, så det er sagt, jeg lager mesteparten av maten vi spiser selv.

Du må prøve å se på det på en litt mer positiv måte... Du betalte jo for grønnsaker, og fikk en helt gratis larve med på kjøpet ;)

Jeg husker en gang jeg spiste frokostblanding, og fikk med et helt gratis, brukt plaster.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I frokostblandingen ei gang så jeg noe som liknet mistenkelig mye på en svær, død edderkopp, og har siden den gang mistet appetit for frokostblandinger og beherskelse rundt edderkopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en stor larve i kjøttkakene! Tokk en Bear Grylls! rett ned i magan

Anonym poster: 3e47d8549a107dbe6a56fb7f32ae9700

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må prøve å se på det på en litt mer positiv måte... Du betalte jo for grønnsaker, og fikk en helt gratis larve med på kjøpet ;)

Jeg husker en gang jeg spiste frokostblanding, og fikk med et helt gratis, brukt plaster.

Jeg ville ikke ha den :fnise:

Fy faen, et plaster. :skratte: Da hadde jeg spydd. Du var mere uheldig enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigperen

Fant for ikke lenge siden en tannpirker i kjøttkakene som bestemor hadde laget... DA spiste jeg ikke mer. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet plastbit (så ut som en bit av en falsk negl) inni konfektsjokolade, og en treflis inni en smågodtbit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I frokostblandingen ei gang så jeg noe som liknet mistenkelig mye på en svær, død edderkopp, og har siden den gang mistet appetit for frokostblandinger og beherskelse rundt edderkopper.

*Grøss* Det skjønner jeg. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Payandeh

Mange ganger funnet hår i maten min, spesielt kleint er det i et middagsselskap. Verten har blondt hår, og du begynner å dra et laaaaaaangt blondt hårstrå ut av maten, mens alle ser på.

Dessuten, har dere vel som meg, gang på gang spist en feit kebab etter en natt på byen. Er nok sjeldent det ikke er et eller fler hår der, spesielt ekkelt når du faktisk ser det da.

Larver i firstprice nudlene. Larver i sjokoladene på europris.

Larver er visst over alt de :ball:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _La Femme

Jeg angrer på at jeg inn i denne tråden!

Det eneste mistenkelige jeg har funnet var noe sort i en boks hakket tomat. Jeg aner ikke hva det var. Noe sort, like stort som en tyggis kanskje. Trodde først det var en råtten tomat, men det hadde en helt annen "konsistens". Jeg spiste det selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Jeg har larvefobi, så jeg håper jeg aldri finner larve i maten.

Det verste jeg har funnet, er en stor taubit i en sånn ferdigsuppe fra Knorr. Og glasskår i kyllingen jeg spiste på restaurant en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Larve i ostepoppen, masse sånne små mellarver i melet, og det aller aller verste, plastikk i en grillpølse. Litt vanskelig å forklare, men plastikken inneholdt det som er inni en pølse, så når jeg tok en bit så dro jeg ut plastikken og alt pølseinnholdet. Det var som en kondom fylt med pølsefarse inni en pølse, bare at det ikke var en kondom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Swarovski

Jeg har også funnet en treflis inne i en smågodt sjokolade.

Men fikk en svææær pose med godteri fra freia(?), da jeg klaget. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Payandeh

Fra nå av skal jeg kjøpe smågodt, putte en treflis inn i sjokoladen. Så skal jeg klage, og forlange å få en gratis pose med smågodt. Da i de tilfeller, som er ganske ofte vel og merke, har tante rød på besøk. :lur: Takk for inspirasjon

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang spiste jeg en burger på et hotell i Drammen. Jeg reagerte på et svart, krøllete hår på tomatskiva og hvisket til kjæresten: "Ligner på et kjønnshår!" Han avfeide det med at det var naturligvis ikke det og at det sikkert var noen på kjøkkenet som hadde krøller og svart hår.

Det viste seg at det kun jobbet én person på kjøkkenet den ettermiddagen, og han hadde blondt, kort hår. :spy:

Anonym poster: 16d31a9b720cee46356630a0d6e655eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larve i eple

Larver i klementiner

Larve i hver eneste kålrot jeg personlig har valgt ut (aldri funnet larver i kålrot som er innkjøpt av andre)

Larver i frokostblanding

Noe som lignet på en kålorm i en salatblanding jeg kjøpte

Larve i fiskegrateng

Larve i Smil

Flue i Smil (nei, jeg spiser ikke Smil nå lenger)

Massevis av bittesmå, døde fluer i en torosuppe

Smågrus i kinamat (dette skjedde flere ganger på samme sted, så jeg regner med at de ikke gidder å skylle grønnsakene i akkurat den restauranten)

Skarp plastbit i potetsalat

Fiskebein i koljekake. Samme størrelse og tykkelse som nålen fra en symaskin. Som en ekstra bonus gikk det tvers gjennom tungen min, og jeg ble den stolte innehaver av fiskebeinspiercing.

Beinbiter i så og si alt jeg har smakt av MUK-kyllingprodukter

Vet det er noe jeg har glemt, men jeg regner med at jeg har fortrengt det med god grunn :nigo:

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...