Gå til innhold

Skilsmissesorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble skilt for en god del år siden, det var en tung tid , mistet det meste i det bruddet der , hus nett verk osv , gikk til psykolog ett år tid , men syntes ikke det hjalp noe serlig ,

Flyttet til ett nytt sted m 2 barn , og jeg trivdes ikke , savner alt jeg hadde før og alt føltes tungt , som å trå i sirup .

Så det siste som skjedde var att yngste unge som er tenåring flyttet til far sin , for ett år siden , han syntes han har det bedre der,

Så nå sitter jeg igjen alene på ett sted jeg ikke trives helt alene, og forbanner skilsmisse like mye som da jeg ble alene.

Huset kan jeg egentlig selge , men holder på det tilfelle unge ønsker komme igjen , han vil ikke bo noe annet sted enn denne plassen som jeg misstrives på ,

Ikke har jeg mye kontakt m unge heller , han ønsker ikke det , for vi kranglet mye ang att jeg ville vi skulle flytte ett annet sted ,

Ungen har noen venner her , jeg har ingen , umulig bli kjent m noen her enda vi har bodd her i mange år nå .

Så for min del har aldrig skilsmisse sorgen gitt seg

Jeg har vert alene alle disse åra jobbet og slitt for å få endene til å møtes .

Orker heller ikke tanken på ett nytt forhold , jeg ser for meg bare elendighet der å.

Livet mitt er egentlig bare jobb jobb og jobb ,

Ikke har jeg noen interesser heller , og føler jeg ikke passer inn noe sted , ikke sammen m ungene mine heller som er 20 og 15 nå,

Hu på 20 er flytt ut pga skole

Anonymous poster hash: d2412...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det høres ikke ut som du har det så bra. Synes du skal snakke med barna dine om det og kanskje prøve å engasjete deg i en forening/lokallag el.? Hva med å flytte nærmete annen familie du har ? Kjærlugheten kan komme igjen men du må åpne deg for det. Du har lov å ha det bea igjen selv om barna flytter ut.

Ønsker deg masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...