Gå til innhold

Ulykkelig forelsket, trenger råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig forelsket. Jeg har vært forelsket i et år, men jeg har ikke vist noen som helst form for tegn ovenfor han. Vi hadde et fylleøyeblikk, ting ble intimt og hett. Vi hadde sex, vi kosesnakket og alt føltes perfekt. Men dette har skjedd en gang. Vi har drukket oss fulle sammen en gang. Resten av tiden tør han nesten ikke snakke til meg, han sier ingenting til meg når jeg er med mine venner, som også er hans venner. Jeg ser at han ser på meg noen ganger, men jeg føler ikke han er interessert. Hans bestevenn sier at han ikke viser slike følelser, han skjuler det. Jeg ser han like andre jenters Facebook-bilder, flere som ikke alltid ser så bra ut, folk han ikke kjenner også. Men han har aldri likt noen av mine. Kvelden vi drakk sa han så mye fint til meg, men mente han det? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet ikke hva jeg skal tro. Fyren er asosial, og det er ikke ofte han er utenfor rommet sitt. Jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre. Er det noen som egentlig vet hva han mener? Hater han meg? Han sender så blandede signaler. Til bestekompisen sin hadde han sagt at han synes jeg er veldig fin, og at jeg hadde en flott kropp. For et halvt år siden hadde han til og med fortalt han at han var forelsket i meg. Men han tør ikke si sånt til meg. Han virker redd for meg. Hjelp!

Anonymous poster hash: 7e8a8...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oliven&sånt

"Når man vet hva man vil gjøre mot en person [les: si hyggelige ting, snakke med den personen osv.] slutter man gjerne å gjøre det"

Dette er et sitat fra en film, men det er så sant. Jeg kjenner meg igjen! Og kanskje har "vennen" din det på samme måte. Om han i tillegg har fortalt til bestekompisen sin at du du har en flott kropp, er det vel ingen tvil :)

Kanskje trenger dere begge en liten dytt til å finne hverandre, men nå må du ta initiativet. Vis at du liker ham, prøv i det minste og prate med ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...