Gå til innhold

cruise 18 og 19 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man dra på cruise alla tur-retur kiel f.eks når man er 18 og 19 år? er jeg og kjæresten min. Vet det er noen som ikke gjør det før man er 20, men er det noen der ute som tar 18 og 19 åringer inn?



Anonymous poster hash: c0daf...ba9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på hvordan reglene er nå, men da min mann og jeg begge var 22, fikk vi ikke lov til å ta Kiel-cruiset. Vi snakket med dem på kundeservice den gang, og fikk beskjed om at i hvert fall én av oss måtte være 23 for at vi skulle få lov. Dette fordi de ville unngå umodent fyll på båten. Vi ville jo bare ha litt romantikk i hverdagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er aldersgrense på minicruise så kan dere greit omgå dette. Ved å bastille 1 bilett Oslo - København og en billett København - Oslo. For på såkalt distansereise gjelder ikke de reglene. Ihvertfall ikke så lenge dere er 18 eller elder. Bakdelen er selvsagt at dere må ta med bagasjen I land og det er vel noe dyrere og, men det er ihvertfall måten å omgå en eventuell aldersgrense på minicruise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man må være 23, ja. Men dere kan vel like greit fly til en billig by og bare bli en natt?



Anonymous poster hash: 51bd7...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...