Gå til innhold

Håndbagasje og toalettsaker


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jo, det kan de finne på å gjøre.

 

Hvorfor ikke pakke 10 kg som er tillatt? Du er klar over at de kan kreve at du sender den som bagasje og at du må betale for det? Det finnes også reiseflasker å få kjøpt til både kremer og parfyme. 2 dager og 12 kg, hva er det du egentlig skal ha med deg? Jeg reiste i 4 dager med 5 kg, skulle til Paris forøvrig.

Jeg har 10 kg når jeg har noe i håndveska mi :-) Jeg skal på skole, jeg studerer noe som er samlingsbasert, så må ha med noen bøker, skrivesaker, pc, lader til pc osv, og da blir det fort 10 kg + at kofferten veier litt uten noe i og :P

Er klar over det ja. Men da putter jeg heller bøkene og skrivesakene i veska mi, så blir håndbagasjen ca 10 kg.

Fikk ikke kjøpt reiseflasker denne gangen. Skal kjøpe det til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal selv klare å løfte bagasjen opp i bagasjehylla over deg, så ikke fyll opp så mye at du ikke greier det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 10 kg når jeg har noe i håndveska mi :-) Jeg skal på skole, jeg studerer noe som er samlingsbasert, så må ha med noen bøker, skrivesaker, pc, lader til pc osv, og da blir det fort 10 kg + at kofferten veier litt uten noe i og :P

Er klar over det ja. Men da putter jeg heller bøkene og skrivesakene i veska mi, så blir håndbagasjen ca 10 kg.

Fikk ikke kjøpt reiseflasker denne gangen. Skal kjøpe det til neste gang :)

Det kan være at de veier sakene dine, håndveska inkludert. Reiseflasker får man tak i overalt. Skjønner det med studier, men da hadde jeg valgt å ha med mindre og kun det mest nødvendige. Bibliotek pleier å ha en del bøker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...