Gå til innhold

Prisnivå i Vilnius


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan prisnivå ligger på i Vilnius , spise middag ute , lunsj og øl og brus ?

Bruker man euro eller litas der ?

Anonymous poster hash: a0229...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme, har akkuratt best. tur dit.

Er det noe som man bør se og gjøre der?

Er shopping ok?

 

Sorry for at jeg tar tråden din TS, hadde tenkt å starte en selv idag men du kom meg i forkjøpet :blomst:



Anonymous poster hash: 183f6...0a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forvente et prisnivå som ligger rundt 60% under Norge (mat, drikke, taxi) og de har gått over til EUR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere som ønsker info om denne byen ,

Takk for svar . Ts

Anonymous poster hash: a0229...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om prisene har økt siden euroen ble innført, men da jeg var der i november var det veldig billig for mat og drikke. Øl kostet 5 kr, et glass vin 10 kr, en drink 20-30 kr, en hovedrett på fin restaurant 100-150 kr mener jeg å huske. Tror vi spiste 3-retters med drikke (vin) til alt for ca 250 kr. Pris på klær og sko (skobutikker fins OVERALT) er som norske priser.

 

Anbefaler spaet Spa vilnius, veldig bra og billig! Spa-pedikyren var fantastisk god. Søk det opp på google, det er lurt å sende de en mail for å få hele "menyen" deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping, hvordan er det?

Jeg skjønner at kjøpesentrene som har kjente kjeder som Zara, Mango osv holder samme priser. Men er det noe lokalt design som er ok? 

Er det stort sett Rav som man kjøper eller er det annen kunst eller håndverk?

 

Takker og bukker for svar



Anonymous poster hash: 183f6...0a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Shopping, hvordan er det?

Jeg skjønner at kjøpesentrene som har kjente kjeder som Zara, Mango osv holder samme priser. Men er det noe lokalt design som er ok? 

Er det stort sett Rav som man kjøper eller er det annen kunst eller håndverk?

 

Takker og bukker for svar

Anonymous poster hash: 183f6...0a1

 

De hadde et par markeder rundt om, de solgte mest vanilg turistjuggel, sånne russiske dukker som stables inni hverandre, votter, treprodukter og vesker av skinn.. Var en bod som hadde fine, billige skinnvesker, men ellers tror jeg ikke det var særlig billig der. Vet dessverre ikke noe om små lokale butikker og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om prisene har økt siden euroen ble innført, men da jeg var der i november var det veldig billig for mat og drikke. Øl kostet 5 kr, et glass vin 10 kr, en drink 20-30 kr, en hovedrett på fin restaurant 100-150 kr mener jeg å huske. Tror vi spiste 3-retters med drikke (vin) til alt for ca 250 kr. Pris på klær og sko (skobutikker fins OVERALT) er som norske priser.

 

Anbefaler spaet Spa vilnius, veldig bra og billig! Spa-pedikyren var fantastisk god. Søk det opp på google, det er lurt å sende de en mail for å få hele "menyen" deres.

Tusen takk, spa skal vi selvsag prøve.

 

De hadde et par markeder rundt om, de solgte mest vanilg turistjuggel, sånne russiske dukker som stables inni hverandre, votter, treprodukter og vesker av skinn.. Var en bod som hadde fine, billige skinnvesker, men ellers tror jeg ikke det var særlig billig der. Vet dessverre ikke noe om små lokale butikker og lignende.

Ok, litt som Riga og St.Petersburg da. Det var det jeg forventet. Men kan jo hende jeg ramler over en digg butikk som selger klær jeg liker :shoppe:

Anonymous poster hash: 183f6...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPA er mye billigere enn hjemme, det samme med mat på restaurant.

Shopping (som vi stort sett gjorde i kjedebutikker) var omtrent det samme som her hjemme.

Bittelitt billigere bare.

 

Vi likte oss kjempe godt på en restaurant som het Bistro 18, og hadde super spabehandling på noe som het DIA Spa (lå i hovedgata i nærheten av KGBmuseet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...