Gå til innhold

Mitt svangerskap


primadonna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har drømt mange netter at det er ei lita jente :) syns jo det er veldig gøy uansett hvilket kjønn det blir. Jeg må uansett vite det på tirsdag. Klarer ikke vente lenger. Har mange i familien som klør i fingrene etter å strikke i ikke nøytrale farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare en dag igjen til OUL, som ifølge forrige ultralyd blir 15+5. Gru-gleder meg noe sykt. Hva om ikke hjertet slår, eller de finner noe alvorlig galt.. samtidig kjenner jeg gleden, tenk om jeg får vite kjønn. Haha når skal denne bekymringen stoppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri vært på sykehus før. Jeg kom inn, og ble overasket over at det så såpass ut som et kjøpesenter. Masse ting som kunne kjøpes, og en kiosk og kafeteria.

Jeg kjente nervøsiteten komme. Fikk vondt i magen. Klokka gikk, og passerte halv. nå ble jo alt mye verre, et par minutter etterpå kom ei hyggelig dame og ropte meg opp. nå i ettertid forstår jeg ikke hvorfor jeg var så nervøs. Liten søt og mye større baby viste seg på skjermen. Fikk også vite at hun trodde det var ei jente uten å kunne si det 100%

Hærlig dag og bedre ble det da jeg fant ut at de solgte vafler i kantina :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, en stund siden jeg har lest her nå! Synes det var morsomt med måten dere annonserte graviditeten, for det med colaflaskene har kjæresten og jeg snakket om at hadde vært kult om jeg blir gravid en gang.

Så bra det gikk fint på sykehuset, og så koselig med en liten jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, en stund siden jeg har lest her nå! Synes det var morsomt med måten dere annonserte graviditeten, for det med colaflaskene har kjæresten og jeg snakket om at hadde vært kult om jeg blir gravid en gang.

Så bra det gikk fint på sykehuset, og så koselig med en liten jente. :)

Jeg glemmer ofte å skrive også. Hehe bra jeg ikke har blogg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg oppdaget råmelk i brystene. Har reagert på at at de har føltes litt vått for kanskje en uke siden. Væææ men det er da tidlig. Er så morsomt alt denne lille gjør med kroppen :)

Endret av primadonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er kjemperart:p har hatt det er par uker jeg også. Våkner opp om morgenen står opp og blir like sjokket hver dag når det er vått på brystvortene:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...