Gå til innhold

Mitt svangerskap


primadonna

Anbefalte innlegg

Ja, haha men vanskelig å klare lytte. Er jo bare 11 uker, og allerede er det den lille reka liksom som styrre hele dagene mine. Idag har kvalmen ligget der hele dagen, så idag gikk jeg til innkjøp av lemonade, går vel ikke å bli kvalm av det? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser den;) jeg har bare måtte myttet til kroppen, så har ikke blitt gjort så mye de siste ukene:p

Kjøpte en saft fra lerum av lime og sitron, den var veldig god og frisk. Er så lei av å dkke vann... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her veldig lei av vann, vi har heldigvis kullsyre maskin slik at vannet ikke smaker så "kjedelig " :)

Jeg er ikke så glad i vann med kullsyre så det hadde ikke funket for meg. Men denne safta var god:) når jeg drikker vann så får jeg sånn rar smak i munnen. Er kanskje den metallsmaken, men smaker ikke sånn uttalt metall da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blitt litt lei av å omtale småen i magen som "den" Forrige gang jeg var gravid kalte vi den for huleboeren, nå har vi jo vært på UL, og sett den danse. Så føler det blir litt for primitivt å kalle den huleboeren.

Jeg klarer heller ikke kalle den babyen, da jeg føler at den ikke er baby enda... Kanskje det endrer seg når magen kommer, og jeg kan kjenne sparka. Vell, foreløpig er favoritten min bøllefrøet. Endrer seg nok etter UL når vi vet kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, nystekte lapper er sååå godt, har ikke laget det siden jeg bodde hos foreldrene mine! DET er noen år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt sykt ut, men har hatt så lyst på lapper at jeg har drømt om det i dagevis. Kjøpte en sånn toro blanding.... 10 (!!?) små mini lapper var alt det ble. Sorry men én lappe metter ingenting. Så å dele med gubben gjør jobbe jeg ikke fikk dekket mitt Lappe behov.Æsj, neste gang lager jeg fra bunnen

Endret av primadonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært full oppgave skriving. I natt drømte jeg at det var en søt mørk liten jente jeg ventet. Og er nå overbevist om at jeg venter en jente. Haha skal ikke mye til. Idag fikk vi masse dyner, sengesett og et lammeskinn. Alt blir stuet inn på babyrommet, ipåvente av våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg endelig hjemme. Lange dager sliter virkelig på energien imorgen er jeg 12 uker, stor milepæl. Jeg har tenkt litt på å skaffe en email til nurket. Da kan jeg sende mail, om graviditet og småbarnstiden.Tror det kan være kjekt når bøllefrøet vokser til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg misunner foreldre og besteforeldre som var gravide i en tid før internet. Jeg søker på gravid 12 uker, og opp kommer historiene om MA, noe som ikke føles bra. Tenk så greit da, her er det mange innlegg som skremmer meg...får meg til å bli redd, og tenke at dette kommer til å gå galt. Jeg tror også det ikke var så strengt som nå, da jeg føler man ikke kan ha e stoffer, koffein ja alt er jo fy fy. Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag, graviditeten er offisiell. Har enda ikke fortalt det på skolen, noe jeg burde gjort for lenge siden. Tanken er å ta det en kort dag på skole, men jeg glemmer det alltid.

Ligger nå og kjenner på magen. Jeg tror den har blitt større, men kanskje innbilling. Samtidig ser jeg på kjole til julebordet i november. Jeg vil vel være rundt 18 uker da, så ikke garantert noen mage, men kjekt uansett. Brystene er ikke ømme lenger, eller kanskje jeg bare er vant til den? Får meg til å bli beskymret, men satser på det er normalt. Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det veldig opp og ned ifht om heg har ømme bryster. De er nok litt ømme hele tiden, men vi blir nok litt vandt til det:) hvor langt er du på vei nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere offentliggjort det på facebook eller kun fortalt det til de dere ville dele det med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+4 idag. Idag har brystene, kvalmen og hodepinen minnet meg på graviditeten. Fikk mitt livs sjokk idag da jeg kom hjem fra skolen og fikk rødt på papiret. Heldigvis var det bare fra min røde bokser, men det setter en støkk i en. Jeg er så takknemlig for at.spiren er på plass, og vil mest sannsynlig se verdenen vi lever i. Er så mange som mister, og som aldri klarer å fullføre et svangerskap. har hele tida vært takknemlig for graviditeten, men de sekundene jeg trodde det var blod, gjorde at jeg etterpå verdsatt den faktisk mer enn før. Lille P i magen min

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har offentliggjort det på facebook, så nå vet "alle " det

Så koselig :)

Hvordan gjorde dere det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...