Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det snart halloween vettu :lur:

YEPPPPP :kosteskaft::kosteskaft:

-----

Koser meg hjemme hos mamsen og papsen! Har blitt mata ihjel! :fnise:

Ble litt mislykka fotografering i dag, da jeg ikke fikk kobla de store studioblitzene med kamera mitt. Så vi måtte finne en annen løsning. fikk typ 2 bilder jeg ble fornøyd med. Så vi gikk ut i naturen og tok noen kjærestebilder i stedet. Bedre enn ikkenoe, og fine minner uansett hvor tjukk jeg er! :gravid::gravid:

OIOI tippelista starter jo nå. Og i følge Malicios skal jeg føde I MORGEN :sjokkert: Jeg... tror du tar feil altså Malicios, det kjennes ikke ut som noe er på gang enda :fnise:

TIPPELISTE FØDSEL :popcorn:

26.10 - malicious

27.10 - Spiremor

31.10 - Saraby

01.11 - Menstermin

02.11 - La Traviata

03.11 - Rosenrød

04.11 - Lilleninja

05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh

06.11 - Studenten, missdior

07.11 - Løvsol, Yiruma, (skyblue)

08.11 - Kaffemor

09.11 - Teriyaki

10.11 - Tarzani

11.11 - HerrStudenten

12.11 - Skyblue

14.11 - Studenten

Endret av studenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho! Bare vent ;)

Tja.. denne ventingen er uten nytte altså! ;)

Er mulig jeg må få tippe på nytt igjen hvis hele morgendagen går uten noen baby, altså!

Ja, med alle disse modningstegnene her (les: ingen), så heller jeg mer mot min 14 novembertipping :fnise:

Jeg fikk plutselig en følelse på 07.11... hmm.. kan jeg tippe to datoer? hehe..

Kan du vel :nigo: det er jo tross alt tidligere enn den første tippinga, så jeg er med på det :danse:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tuuuuungt nå! Åh, mye nedpress. Kjennes ut som jeg må gå skikkelig bredbeint for ikke å mose babyen mellom beina :fnise: Men magen har ikke sunket noe særlig mer.. (tror jeg da, har han oppi halsen enda føles det som)

39+0 i dag, da! :danse::bond:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tuuuuungt nå! Åh, mye nedpress. Kjennes ut som jeg må gå skikkelig bredbeint for ikke å mose babyen mellom beina :fnise: Men magen har ikke sunket noe særlig mer.. (tror jeg da, har han oppi halsen enda føles det som)

39+0 i dag, da! :danse::bond:

Oioioi! Håper ting tar seg opp i løpet av noen dager, sånn at du får en halloweenbaby! :biggrin:

39 uker! dæven. Det har gått SÅ fort :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Håper ting tar seg opp i løpet av noen dager, sånn at du får en halloweenbaby! :biggrin:

39 uker! dæven. Det har gått SÅ fort :sjokkert:

Ja, det er faktisk greit nå. Selv om jeg skulle hatt alt strøkent her hjemme, men jeg vet at det skjer ikke. Svigermor tror han kommer 30! Har jo nesten hele uka på å komme i fødsel da. Og det kan jo skje UTEN forvarsel. Jeg MÅ jo ikke ha modningstegn liksom.... ehe :nigo:

I følge appen veier han nå 3,4 kg!!!!!!!!!!!!!! og han har vært litt over kurven. så jeg må garantert presse ut en 4-kilos unge :cry3: jeg som håpa på 3,5... da må han komme snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk greit nå. Selv om jeg skulle hatt alt strøkent her hjemme, men jeg vet at det skjer ikke. Svigermor tror han kommer 30! Har jo nesten hele uka på å komme i fødsel da. Og det kan jo skje UTEN forvarsel. Jeg MÅ jo ikke ha modningstegn liksom.... ehe :nigo:

I følge appen veier han nå 3,4 kg!!!!!!!!!!!!!! og han har vært litt over kurven. så jeg må garantert presse ut en 4-kilos unge :cry3: jeg som håpa på 3,5... da må han komme snart :nigo:

Ikke tenk på det, det får kællen ta seg av!! :Nikke:

Da liker jeg svigemor, for da har hun nesten like rett som meg :nigo:

Neei, er jo mange som ikke har noe forvarsel før de plutselig får rier! :jepp: Han kommer nok snart hihi!!

Det klarer du SÅ fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint å presse ut baby på 4 kg kontra 3,5 skal du se :) Er jo hode og skuldre som har mest å si sånn sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store unger er deilig :hjerte: ...men nå slapp jeg å trøkke han ut da.

... Ja, når de er ute så! :hjerte: Da er de jo små uansett om de veier 3 eller 5 kilo.. Det er bare den utdrivelsen det er litt mye :fnise:

Ikke tenk på det, det får kællen ta seg av!! :Nikke:

Da liker jeg svigemor, for da har hun nesten like rett som meg :nigo:

Neei, er jo mange som ikke har noe forvarsel før de plutselig får rier! :jepp: Han kommer nok snart hihi!!

Det klarer du SÅ fint!

Puh. Håper det!!! Jeg får bare finne på noe denne uken som gjør at tiden går. Bare ikke.. noe slitsomt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Fremdeles ikke noe? Vel vel - da bomma jeg helt :ler: Du var 30 uker seriøst.. i går! Det føles i allefall sånn. Tiden går så altfor fort :) Snart er lillegutt her, tenk så spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan jo begynne med de typiske kjerringrådene, da? Sex, sterk mat osv? ;)

Hehe usikker på om jeg får med han her på det. Han vil nemlig ikke at han skal komme før om to uker 😁 og jeg er ikke klar for å få han enda, det er bare kroppen min som er helt ferdig og ikke orker mer! Dårlig kombi ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Fremdeles ikke noe? Vel vel - da bomma jeg helt :ler: Du var 30 uker seriøst.. i går! Det føles i allefall sånn. Tiden går så altfor fort :) Snart er lillegutt her, tenk så spennende :D

Vet!! Føler egentlig at jeg er 36 uker liksom 😁 snart!! Men, ikke i dag, så det var skivebom altså 😜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Fremdeles ikke noe? Vel vel - da bomma jeg helt :ler: Du var 30 uker seriøst.. i går! Det føles i allefall sånn. Tiden går så altfor fort :) Snart er lillegutt her, tenk så spennende :D

Og jeg syns du ble gravid i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...