Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

regner med at KG har ordna så det er webkamera her da, så jeg bare livestreamer rett i dagboka!

Ja, det hadde vært kjekt! Jeg setter inn forslaget i ris og ros forumet så kanskje de fikser det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, du er jo snart ferdig!!!

VET! Og du er snart halvveis :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Ja, det hadde vært kjekt! Jeg setter inn forslaget i ris og ros forumet så kanskje de fikser det!

do it :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang behandlingstid nav har på utbetaling av engangsstønad. Kjenner jeg vil handle inn litt snart!

.. forresten så synes jeg det er litt morsomt å se magen hoppe på forskjellige steder. Jeg skjønner virkelig ikke bæra av hvordan han ligger! Det slår i alle kanter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang behandlingstid nav har på utbetaling av engangsstønad. Kjenner jeg vil handle inn litt snart!

.. forresten så synes jeg det er litt morsomt å se magen hoppe på forskjellige steder. Jeg skjønner virkelig ikke bæra av hvordan han ligger! Det slår i alle kanter :fnise:

Babymagebilde? :gravid::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babymagebilde? :gravid::nigo:

Ææææ..... Hm, okei, skal se om jeg får tatt et og lagt ut etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooook, så tok jeg et bilde nå! Måtte pusse bort tatoveringa :fnise:

Magebildet 27+1
I44SEk3.jpg

Endret av studenten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage du har :rodmer:

Åååe, tusen takk! Jeg synes jo den er litt søt selv også! :nigo:

Fin bebiis :hjerte:

jaaa, drømte om han for første gang her om natta. Han var så fin og lik pappaen sin! :hjertesmil:

Så fin du er! :blomst:

TAKK!! :hjertesmil:

Er fortsatt litt snurt på jordmor som kjeftet på meg fordi hun synes jeg hadde blitt alt for stor og lagt på meg for mye.. Synes egentlig ikke jeg ser det selv - men så har jeg aldri vært gravid og vet ikke hvordan jeg "skal" se ut heller. Arg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelsket meg helt i Elodie Details. Og hadde jeg hatt penger nok hadde jeg kjøpt meg dette:
(måtte lage en liten collage av alt det fiiine)

G8zIdKj.jpg

Sånn i utgangspunktet så er ikke prisene så ille. Vognposen koster jo 1100, mens Easygrowen vi har tenkt å ha (som ikke er så fin) koster 1999, men er på tilbud til 1399 nå. MEN.......... Det kommer jo toll, moms og frakt oppå disse, så da blir det jo alt for dyrt :grine: Jeg vil ikke ha pelsen heller, men den kan man sikkert ta av :jepp: Åååå jeg har så lyst på alt dette. MAKE ME RICH!!!!
- det er jo fra Sverige da.. Kanksje jeg kjenner noen der som kan videresende det til meg :lol: Mannen sa "Kan du ikke bare lage en slik vognpose selv da?" :murvegg:

Fikk bestilt meg personlig almanakk herfra, så nå er jeg klar for et nytt studieår! :briller:

... har falt veldig for kolleksjonen til POMPdeLUX også. Det er barneklær laget av bambus, og dét liker jeg! Str er fra 80 og oppover. Det kommer fra Danmark, men det er flere forhandlere i Norge også. jeg blir nok en trofast kunde der etterhvert. Mye fine tilbud der nå, så kanskje jeg får handlet litt julegaver til nieser og bonusjenta mens det er salg! :danse:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakke fra weightless i posten i dag :danse: eeeeeelsker de buksene. De er SÅ GODE. og perfekte nå når jeg er gravid også. God stretch så jeg trenger ikke gå opp i str engang, halleluja! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! Engangsstønaden har kommet allerede! Sendte inn søknaden på fredag, så det tok jo bare TO dager for nav å gå gjennom søknaden, innvilge OG sende over penger. Det må da være ny rekord for NAV :icon_lol:

Nå blir det IKEA og sverige i nærmeste framtid for å krysse av litt på utstyrslista :laugh::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveshoppingen er i gang! Jeg sa jeg skulle komme i gang tidlig i år på grunn av mini som kommer midt i eksamen- og julegavekjøp-tiden! Elsker å handle på salg. 50 % :danse: gjorde noen kupp til et knippe kjekke gutter. Kjøpte mye likt, men ingen av de bor på samme sted, så det gjør ingenting. Ja og en bukse til niesa mi da, synes den var litt fin :nigo:

mLAjlL8.jpg

Imorgen kommer bonusjenta igjen! :) Vi får bare hatt henne en natt før hun skal være hos bestemor en hel helg!! Det har bare skjedd én gang før. Men nå skal jeg og mannen på helgecruise, og det blir jo kjempekoselig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joooooda :) Hihi ^^

Du får forresten ikke slette denne på noe vis, for jeg planlegger å stjele den fine lista di etterhvert! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooooda :) Hihi ^^

Du får forresten ikke slette denne på noe vis, for jeg planlegger å stjele den fine lista di etterhvert! :laugh:

Heheh, ja, den må stå! Jeg har jo ikke begynt å fylle den opp enda :plystre: Satse på at den er rimelig krysset av om fem ukers tid! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...