Gå til innhold

En liten desemberspire


Smusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kan jeg lykkelig fortelle at jeg har vært på ultralyd og fått vite kjønn veldig sikkert. Hun sa flere ganger at dette må være det og ingenting som tilsier noe annet.... Ei lita jente :D

Jeg er verdens heldigste!!!💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Så gøy da :hoppendeglad: Kunne de se det allerede nå? Hvor mange uker er du? Du må få deg en sånn ticker sånn at vi kan se hvor langt på vei du er ;)

Det er bra du skjønte vognbildene mine :P den vogna er såååå fin. Du burde prøve den i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa:) fikk bilde av leppene og sånn til lille bebis, så det var koselig. Jeg føler det veldig selv nå også- og har handlet litt rosa! Ihi.

Men uansett vet jeg at det er en bittebitteliten sjanse for at de sier gutt i uke 19, men tviler sterkt. Hun virket ganske solid på jenta! Hehe😊😊

Hvordan får jeg ordnet sånn linje? Er nesten bare på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å skaffe deg en ticker så må du logge deg inn via en data. Trykke på tickeren til noen andre, f.eks min.. Og da kommer du dit hvor du kan lage en ticker.

Når du har laget den kommer du til en plass hvor du får opp masse kodinger (eller hva nå det heter) En av de passer fint å legge inn når du redigerer profilen din, under signatur. Helt ærlig så husker jeg ikke hvilken av kodene. Men prøv deg frem. Evt google litt ;)

I signaturen kan du også legge inn en link til dagboka di, sånn at flere kan se at du har den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hvordan går det med deg?? :klemmer:

Hei :)

Jo, takk! Det går fortsatt veldig bra :D Ordinær UL om litt under 2 uker nærmer seg med stormskritt (Og jeg som aldri trodde den dagen skulle komme). Hehe!

Gleder meg veldig til det. Men først skal vi feriere litt på sørlandet og ta en fjelltur på Hardangervidda. Blir tung sekk og mye gå-ing + lite søvn på liggeunderlag, men regner med det går fint... Eller hva tror du?:)

Hva med deg da? Lyst til å prøve igjen snart? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en jente på vei! :rodmer:

Tuusen takk! Må nesten si gratulerer til deg også, med akkurat nyfødt gutt! Heldige dere er:) Gleder meg så mye til vi kan holde henne i armene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo.. sørlandstur? hvor da på sørlandet? Kanskje du ser meg :ler:

Er sååå gøy med UL når de er så små. 1 mnd før termin var ikke UL spesielt gøy. Var bare fryktlig vondt å ligge der på benken :P

Spennende med telt tur. Ikke ta det for hardt ut da!! Bekkenet og ryggen kan få en smell om du bærer for tungt eller ligger på noe som er for hardt :opplyser: Jeg hadde ikke gjort det, men det er kun fordi jeg har en dårlig rygg fra før av :) Er man bedre trent så vil jeg tro det går mye bedre :)

Joda.. Vi prøver på nummer to nå :sjenert: Ikke sånn heftig prøving, men "spiller ludo" dersom lysta melder seg :lur: Så ser vi når nestemann dukker opp. Kjenner jeg gleder meg veldig til å være gravid igjen :) Er ikke såååå hypp på selve tobarnsmor rollen, men det kommer vel etter jeg har blitt gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oooo.. sørlandstur? hvor da på sørlandet? Kanskje du ser meg :ler:

Er sååå gøy med UL når de er så små. 1 mnd før termin var ikke UL spesielt gøy. Var bare fryktlig vondt å ligge der på benken :P

Spennende med telt tur. Ikke ta det for hardt ut da!! Bekkenet og ryggen kan få en smell om du bærer for tungt eller ligger på noe som er for hardt :opplyser: Jeg hadde ikke gjort det, men det er kun fordi jeg har en dårlig rygg fra før av :) Er man bedre trent så vil jeg tro det går mye bedre :)

Joda.. Vi prøver på nummer to nå :sjenert: Ikke sånn heftig prøving, men "spiller ludo" dersom lysta melder seg :lur: Så ser vi når nestemann dukker opp. Kjenner jeg gleder meg veldig til å være gravid igjen :) Er ikke såååå hypp på selve tobarnsmor rollen, men det kommer vel etter jeg har blitt gravid :fnise:

Vi reiste til Skottevik og var også innom Larvik og Grimstad en natt :-) Men til uken skal vi til Grimstad i en uke. Kom hjem fra Hardangervidda i dag! Det gikk kjempe fint :-) Utrolig hvor varmt det kan være og hvor mye man kan klage på varme (som egentlig bare er positivt). Vi ble derfor bare to netter på Vidda, da vi ikke hadde tilgang på skygge noe sted og holdt på å bli gale av varme og MYE veps!

Etterpå reiste vi til Rjukan to dager og jeg beseiret Gaustatoppen som en noe stolt og ikke minst sliten gravid! Hehe...

Såå gøy at dere prøver igjen, da håper jeg på positive nyheter etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. spreking altså :) Grimstad er en herlig by. Jeg er oppvokst ikke såååå langt derfra :lur:

Hvordan går det med gravidformen da? Har du begynt å kjenne liv? Ikke lenge til Ul nå da :danse:

Ja her prøves det.. Selv om slikt er det siste jeg orker i denne varmen. Måtte vært undervannsprøving i såfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jente :rodmer: det samme sa de om den som bor i magen min. Jammen er vi verdens heldigste :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Wow.. spreking altså :) Grimstad er en herlig by. Jeg er oppvokst ikke såååå langt derfra :lur:

Hvordan går det med gravidformen da? Har du begynt å kjenne liv? Ikke lenge til Ul nå da :danse:

Ja her prøves det.. Selv om slikt er det siste jeg orker i denne varmen. Måtte vært undervannsprøving i såfall :ler:

Ja, var veldig fint i Grimstad (selv om jeg må si Arendal by var et bittelite hakk flottere) hehe :) Gravidformen er fin, kjenner hun vokser for å si det sånn. Men, føler fortsatt at jeg er sliten hele tiden og det er så utmattende. Skulle ikke tro det da etter de tre ukene jeg har hatt ferie nå, har jo vært så aktiv og flink. Jobb igjen i morgen, så kanskje derfor jeg er litt deppa! hehe:)

Ellers kan jeg nevne at OUL er gjennomført. Det er med sikkerhet ei jente i magen min og det gleder oss :) Termin ble satt til 22. desember (samme som menstermin, faktisk). Hun var frisk og fin, uten synlige avvik. Tenker nå at det er ei lita Tuva som befinner seg i magen min<3

Hvordan går det med prøvingen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var veldig fint i Grimstad (selv om jeg må si Arendal by var et bittelite hakk flottere) hehe :) Gravidformen er fin, kjenner hun vokser for å si det sånn. Men, føler fortsatt at jeg er sliten hele tiden og det er så utmattende. Skulle ikke tro det da etter de tre ukene jeg har hatt ferie nå, har jo vært så aktiv og flink. Jobb igjen i morgen, så kanskje derfor jeg er litt deppa! hehe:)

Ellers kan jeg nevne at OUL er gjennomført. Det er med sikkerhet ei jente i magen min og det gleder oss :) Termin ble satt til 22. desember (samme som menstermin, faktisk). Hun var frisk og fin, uten synlige avvik. Tenker nå at det er ei lita Tuva som befinner seg i magen min<3

Hvordan går det med prøvingen? :-)

Så gøy at OUL også er gjennomført og bekrefta jente. Nydelig navn :rodmer:

Og nå er du jo halvveis også :danse:

Tror man må regne med å være sliten i 10 år fremover :ler: Jeg er i hvertfall ikke uthvilt og klar for arbeid etter ferien :opplyser:

Har du blitt noe klokere på vognjungelen?

Om du lurer på hvordan prøvingen går må du ta en liten titt i dagboka mi :lur: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...