Gå til innhold

4 års prøver har blitt 3-barnsmamma med grått hår!


Solsikke84

Anbefalte innlegg

Dessuten tror jeg du har større sjans for å få solgt henne om du legger til 1000kr i lomma hennes... Tviler på at noen vil BETALE for noe sånt! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hva går organer for på svartebørsen?

Mannen er irritert og skal ringe henne og sette henne på plass i dag. Han måtte roe ned først, hadde han ringt i går så hadde han trolig ilagt permanent besøksforbud, og ingen av oss vil jo kutte båndene. Bare bli respekterte.

Jeg sladra litt til mamma. Hun kommer den 17 september og blir til søndagen. <3 Så i neste uke får jeg masse søvn og hjelp på mine premisser, hvor jeg kan kose med ungen og få hjelp til husarbeid... også kan mormor kose med ungen når jeg sover litt ekstra på dagen. Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Kan hende det er mer å tjene på å selge henne i deler! :fnise: Du får sjekke markedet i Øst-Europa - hører det er stort! Bra mannen fikk roe seg litt ned før han tok det opp. Tross alt bedre å oppføre seg voksent og modent og ikke synke til drakamp om en sulten baby (les: hennes nivå). Ingen er jo tjent på å kutte bånd, i alle fall ikke i første omgang! Kanskje hun forstår det om det kommer fra he nes egen sønn... Så BRA at moren din kommer!! Det blir vel stas, med noen som forstår seg på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?! :sjokkert: Godt at mannen står på din side og skal ta det opp med henne, hun trenger å få høre det. Det er jo virkelig ikke greit å lire sånt utav seg!

Flott at mammaen din kommer for noen dager, det er så gull verdt med noen som hjelper til med det en faktisk trenger hjelp til :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har selv opplevd at svigermor har to ganger nektet å gi meg sønnen min som hylskriker fordi hun nettopp rev han ut av armene mine. Begge gangene måtte jeg rive han tilbake mens hun prøvde å komme seg unna og sa nei. Er helt forferdelig å se sin egen baby hyle i en annens armer og at den personen nekter å gi deg ungen. Trist at andre opplever det og, det skal jo ikke skje! Er galskap! Sønnen min ble livredd svigermor og brukte 6 mnd på å slutte å hyle bare han så henne (han har aldri hylt til andre), og hun ble bare sur hver gang fordi det "var jo ikke hennes feil". En gang kjeftet hun på han. Så vi er ikke gode venner nei, møter de så sjeldent som mulig. Jeg ville vært forsiktig fremover, er ikke godt for deg og snuppa om det skjer flere ganger :( Og så frekk hun er som mener at hun skal passe babyen og du gjøre masse husarbeid :( Respekt er kjempe viktig og å bli overkjørt er fælt, så er lurt å vise at dere ikke vil la dere overkjøre, vise hvor skapet skal stå! Min svigermor tåler ikke at vi og andre har egne meninger, men det er hennes problem! Jeg orker ikke jatte med og la henne gjøre som hun vil fordi de tingene hun gjør ofte ikke er bra for andre. Er din svigermor sitt problem at hun er sånn og det skal ikke gå ut over dere, men dessverre gjør det det :hug:

Men gratulerer med baby! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimall for noen svigermonstre dere har!! Trodde de tilhørte et sagnomsust mindretall, men det ser ut som om det er flere enn tidligere antatt! Gjør meg enda mer takknemmelig for min svigermor som tross alt ikke er SÅÅÅ ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten litt godt å se at jeg ikke er alene. :fnise:

Her har vi en søvnløs natt. Lille nurk ligger sammenkrøllet på magen min (hvordan de sover behagelig med knærne trukket nesten helt opp til brystkassen, forstår jeg ikke helt) og småynker seg. Det er litt luftproblemer på gang. Jeg har svart samvittighet, for jeg spiste fårikål i forgårs + i går (det smaker jo alltid best dagen etter!).. uten å tenke på at kål kanskje kan gi baby luft? Det gir hvertfall meg luft.

Svigermor har ikke vært innom siden Den Store Babydrakampen, men hun har passet på å fortelle min mor at hun synes det er utrivelig av meg å ikke sende henne flere bilder av Tuva. Mamma får flere bilder daglig på snapchat. Men.. svigermor er jo ikke på snapchat. Eller facebook. Og jeg akter ikke sende flere MMS om dagen. Sukk. Lurer på hvordan forholdet oss i mellom går når hun begynner å krype og gå og skal oppdras. Svigermor har alltid skrytt meg opp i skyene, fordi jeg er ped.leder i BHG. Hun skrytte av meg til alle under utdannelse, når jeg fikk jobben, osv.. Og har alltid sagt at hun er så glad for at hun har en svigerdatter som hun er trygg på kommer til å behandle barnebarna hennes HELT RIKTIG.

...ser ut som alt det er glemt nå som barnebarnet er kommet til verden.

Men men. Nå skal jeg sette på noen episoder Gilmore Girls som jeg har tatt opp og snuse på babyduften og fortsette å stryke lille fisepute på ryggen i noen timer til, til hun finner roen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, nei fårikål er ikke noe særlig! Men man kan ikke tenke på alt! Fikk tips fra en jordmor da lille var så liten og hadde luft at han skulle krølle føttene oppunder seg og få mest mulig press på magen. Han fikk også amme-te (4ml fra en liten transprøyte), noe som hjalp overraskende bra! Men så hadde jeg jo da amme-te i hus.. ;) Hvis ikke din svigermor skammer seg over oppførselen sin nå så er det helt utrolig. Særlig ettersom hun tidligere har vært så fornøyd med deg! Det er kanskje noen som blir sånn gal når de får babyer i hendene igjen etter så mange år, men det er jo du som kan skylde på hormoner, ikke hun!! Nei, fysj for en oppførsel! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Denne dagboka har vel stort dett utspilt sin rolle nå, har det noe for seg å la den stå? Er jo kanskje et lite håp for langtidsprøvere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboka har vel stort dett utspilt sin rolle nå, har det noe for seg å la den stå? Er jo kanskje et lite håp for langtidsprøvere...

Den burde vel stå, syntes jeg. Hvis du føler for det, jeg syntes du har skrevet humoristisk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oj.

Tuva blir syv måneder om to uker.

... Og jeg er gravid igjen.

Oj.

Ojojojoj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt himmelfallen ennå. Mannen og jeg har ledd og vært sjokkerte sammen i noen timer. Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, det var være et par uker eller et par måneder, har ikke fått igjen mensen etter fødsel.

Vi ønsker oss stor familie og jeg har hatt lyst på tette. Typ to år mellom hver. Men nå kan det bli under året mellom disse og.. Oj. Dyrt blir det ikke, for vi har jo... Alt. Men to som ikke kan gå, og min plan om at Tuva skulle få amme til lver året og bo på vårt rom og..

Jeg vil glede meg over dette. Men når jeg ikke vet om dette skjer i juni eller oktober, så føles det stressende.

Lurer på hvor kjapt jeg kan få time hos privat gyn for ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :strix: Det blir tett og det blir tøft, men du og du for en gave, da! :jepp: Særlig med tanke på prøvehistorien deres må det være litt av et sjokk. Av det positive slaget, håper jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er positivt! Vi ønsker oss en skokk, men det føles så... Uvirkelig når jeg ikke vet mer enn at jeg er gravid. :)

Jeg vil ha ca daaato... Jeg vil vite hva jeg går til her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! :jepp:

Vil tro du kan få ul ganske kjapt, både offentlig og privat, med tanke på at all annen oppfølging avhenger av hvor langt du er kommet :)

Og selvfølgelig; gratulerer! :D

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh.. Tror jeg kjenner livmoren min over skambeinet. Eller innbilling? Tenk om jeg er langt på vei. Åh hjelp. Oj. Oj er virkelig dagens ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer fastlegen i morgen. Om jeg sier at dette kan være snart halvgått så må jeg vel få time fort.

Fire års prøving endte i to... små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp lest dagboka di fra A til Å og jeg må bare si at du skriver fryktelig morsomt!
Nå vil jeg veldig gjerne få følge deg videre, siden det plutselig blir kjempespennende her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...