Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Drømte i natt at Missdior og typen var på besøk i et hus jeg ikke bodde i. Awkward og henge hos fremmede? Så ble det skikkelig diskusjon da Missdior og mannen ikke hadde badevekt hjemme hos seg! Mannen mente at det ikke var nødvendig, mens jeg sa at babyen skal jo veies der hver dag!

--

Skjønte nada når jeg våknet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte i natt at Missdior og typen var på besøk i et hus jeg ikke bodde i. Awkward og henge hos fremmede? Så ble det skikkelig diskusjon da Missdior og mannen ikke hadde badevekt hjemme hos seg! Mannen mente at det ikke var nødvendig, mens jeg sa at babyen skal jo veies der hver dag!

--

Skjønte nada når jeg våknet :P

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, skjer med at alle drømmer om meg om dagen!?! :fnise:

Haha, sikkert fordi vi hadde Oslo-treff i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altså, skjer med at alle drømmer om meg om dagen!?! :fnise:

Skulle jeg også til å si! :ler:

Jeg har drømt om Kisskissbangbang, men det er kjempelenge siden det. Sikkert et år siden ellerno. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var DEN helga! Gjort veldig mye hyggelig :)

Lørdag traff jeg to søte og veldig koselige jenter fra KG! Vi spiste og skravla i byen! Gøy og endelig kunne snakke med andre gravide om ting og tang. Ikke helt det samme med single venninner, liksom.

Hjalp også svigers og montere 3 skap i går og merker at det ble litt tungt. Litt løfting (ikke spes tungt) men stående på kne, bøye, skru, vri.. you name it. Jeg ble skikkelig sliten og fikk vondt i magen, spesielt nederst. Tror ikke lille frøkna syns at mammaen burde gjøre det der. Ble sofaen resten av kvelden, da gitt. Lytte til kroppen man skulle gjøre, sant?

Ellers går jeg inn i min 2 av 4 uke som 50% sykemeldt - gleder meg mer over dette nå enn forrige uke. Faktisk så føler jeg at det hjelper å jobbe mindre. :)

Skal også på min første jordmortime i morgen.. kl 8! Må reise hjemmefra en time før. Go kollektivtrafikk, liksom! Noe annet å huske på enn urinprøve og helsekort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig helg! 💜

Oh my, kjipt å dra så lenge før!!! Lykke til, du får sikkert ei koselig jordmor, også høre på babyen såklart ❤

Nei du trenger bare helsekort og urinprøve! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var tidlig ja! Lykke til hos jordmor!:)

Så fint å se at det hjelper å være hjemme. Litt enklere å være det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg hos jordmor i dag! :) Teit at det skulle ta så lang tid å komme seg dit, da. Det er din lokale helsestasjon du skal til? Bare kronglete adkomst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jordmor!

Vi bor akkurat mellom 2 bydeler her i Oslo og jeg håper at jeg kunne gå til den som lå nærmest men nei, det kunne jeg ikke. Litt kjedelig når man må stå opp tidligere for å komme seg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...