Gå til innhold

Skravletråd 2014!


Favole

Anbefalte innlegg

Skravletråd for oss som venter barn i januar-februar 2014! Håper på mye aktivitet her, blir spennende å følge flere som skal ha barn i samme tidsrom :)

Terminliste

5. januar

Frufly

12. januar

attegløyma :babygutt:

Skilpaddemat

Favole :babygutt: Født 04.01.14

13. januar

Fim :babyjente:

Twelve12 :babyjente: :babyjente: Født 10.12.13

29. januar

Ise90 :babygutt: Født 03.02.14

2. februar

Nistin

Rosebud

8. februar

KatteLatte :babyjente:

10. februar

Lib

Kommode :babygutt:

hjärterdam :babygutt:

13. februar

Rosa Pute

15. februar

mamamo

Maneo

Hvis noen får vite kjønn etter å ha vært på ul og vil dele det, så kan jeg godt legge det til på listen om dere vil :)

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Eg og har termin 10.januar,har alt tenkt eg å ligge stille heile desember for å vere sikker på at det blir ein 2014 baby ;) har ein gut på14 mnd, er gift og bur på Vestlandet :)

Endret av attegløyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+2 i dag og jeg har regnet termin til 13.februar. Vi er veldig spente på tiden framover! :) Vi er fra midtnorge.

Endret av Rosa Pute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rundt 6 uker på vei. Termin (foreløbig) 02.02 Har en sønn fra før. Bor i Midt-Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 15.januar som er foreløpig D-dag :) 8+6 i dag, første forsøk... Uvirkelig og absurd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 13. januar :) En sønn på 11 måneder fra før av, og bor på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig flere her jo :D Gratulerer til alle med graviditeten :)

Min termin ble endret til 13. januar i dag etter å ha vært til ultralyd. Fantastisk å få se et lite hjerte som slår :hjerte:

Vil dere at jeg skal lage en terminoversikt i startinnlegget eller, evt en egen tråd?

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin vart endra til 12.januar etter ultralyd. Terminliste er vel greit her? Så har vi alt på ein stad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at et par allerede har vært til tidlig ultralyd. Nå ble jeg nysgjerrig - hvem skal/skal ikke gjøre det? Og hvorfor? Jeg har nok tenkt å la det være, det hadde jo vært stas å få bekreftet at det er liv, men jeg føler at pengene er bedre spart til noe annet - det blir jo fort litt utgifter med en liten en...

Enig i at terminliste godt kan være her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg til en terminliste i startinnlegget :)

Jeg betalte ingenting for tidlig ultralyd, om en får det innvilget i det offentlige gjør det ihvertfall ikke det. Kjøper man det privat blir det jo selvsagt noe annet. Jeg ba om det fordi vi har mistet tidligere og jeg ikke klarte å slå meg helt til ro med at det skulle ha gått bra denne gangen til tross for fin hcg stigning og mange symptomer. Sikkert rart for noen, men men. I utgangspunktet skulle vi til infertilitetsutredning hos gyn den timen, så ba de om å endre det til tidlig ul siden jeg hadde blitt gravid, og var heldig nok til at de gikk med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det kanskje ble litt rotete å gjøre det slik. Beholde det slik eller kun skrive inn brukernavnene til de som er i tråden med termindato, og bare droppe dag for dag greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk tidleg UL fordi eg er over 38 år og det er ein del av fostervannsprøven. Kosta ingenting nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg til en terminliste i startinnlegget :)

Jeg betalte ingenting for tidlig ultralyd, om en får det innvilget i det offentlige gjør det ihvertfall ikke det. Kjøper man det privat blir det jo selvsagt noe annet. Jeg ba om det fordi vi har mistet tidligere og jeg ikke klarte å slå meg helt til ro med at det skulle ha gått bra denne gangen til tross for fin hcg stigning og mange symptomer. Sikkert rart for noen, men men. I utgangspunktet skulle vi til infertilitetsutredning hos gyn den timen, så ba de om å endre det til tidlig ul siden jeg hadde blitt gravid, og var heldig nok til at de gikk med på det.

Synes ikke det er noe rart jeg, ihvertfall :) Er jo naturlig å være litt ekstra nervøs når man har negative erfaringer bak seg. Krysser fingre og tær for at alt går bra for alle denne gangen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drister meg til å henge meg på selv om jeg egentlig skulle være helt anonym en stund til. Er 7+0 i dag, termin 5 februar. Bor i Bergen, gift, har en datter på 2,5 år fra før. Er skikkelig nervøs mtp muligheten for spontanabort, og har bestilt meg tidlig ultralyd på fredag, kan knapt vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Lib og Rosebud :)

Lykke til med ultralyd på fredag Rosebud, krysser fingrene for at det går bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal på ultralyd når jeg er i uke 11, mest fordi jeg vil ha bekreftet at alt står bra til der inne, jeg orker ikke vente til uke 18. Også er det jo moro å se babyen en ekstra gang da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, nervøs for ultralyd i morgen :/ hvordan går det med dere andre og frøene deres? :) Dere andre som venter nr to eller flere, når sier dere det til storesøsknene? Og hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ho har det bra ;) storebror fekk vite det sammen med faren, men det er fordi han var 13 mnd og ikkje snakke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...