Gå til innhold

Kiwi-regelen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gabriela
Disse garantiene innebærer veldig mye roting i hyllene, gjemming av datovarer (også kalt svindel), ødelegging av varer (f.eks. klemme på tomater for at de skal bli ødelagte m.m).

Jeg er fullstendig klar over at det er Kiwis feil at dette skjer, det har jeg aldri nektet på. Jeg er heller ikke så veldig overrasket, selv om dette ikke er noe jeg selv ville gjort. Det som er det verste er at disse garantiene fører til økt svinn (dessverre får ikke vi lov til å prise ned daggammelt brød f.eks. noe man får lov til i andre kjeder som f.eks. Spar), det tar mye tid i kassen som jeg heller ville ha brukt på det å yte bra service til kundene mine. Jeg føler at garantiene tar opp så mye tid at det går ut over andre ting.

Ingen som har kommentarer til dette? Mener selv dette er mer vesentlig enn den "få deg en jobb"-kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har kommentarer til dette? Mener selv dette er mer vesentlig enn den "få deg en jobb"-kommentaren.

Svindel og lureri er galt. det tror jeg de fleste er enige i.

Desverre er det sånn at et gode alltid vil tiltrekke seg noen få som utnytter det. Så da må den som tilbyr godet veie opp fordeler som mere trofaste kunder, mot svindlerne.

Jeg tror ingen er uenig med ts. om at det er veldig galt å gjemme og ødelegge mat. (Bortsett ifra de som gjør det selv.) Og at det er frustrerende skjønner jeg godt. Men jeg kan ikke se hva noen av oss kan gjøre med det, så lenge ledelsen opprettholder garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det forskjell på å benytte seg av et gode, og å utnytte det.

Det er her det ligger!!! Jeg har selv jobba på kiwi, og det det er bare bra at folk benytter seg av garantiene når noe faktisk ikke er som de skal være.

Men grunnen til at jeg sluttet å jobbe der var fordi det er så utrolig mange smålige idioter som lusker rundt og gjemmer unna kokt skinke for å få det gratis dagen etter. Blir helt kvalm av folk som skal utnytte ting og mener de har rett til det bare fordi det eksisterer en garanti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...