Gå til innhold

Ikeareklamen på tv -jeg skjønner den ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den ikeareklamen hvor en fyr kommer hjem sent/tidlig som rydder litt før han skal legge seg og så roper dattra;Mamma, jeg er våken!..jeg skjønner den ikke? Hvorfor rydder han når han kommer hjem? Hva er greia?

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kommer hjem tidliog om morgenen etter fotballkamp kvelden før.



Anonymous poster hash: 150a1...26b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vil ikke at dama skal bli sur, så han gjør fine ting før han legger seg så hun skal tilgi ham.



Anonymous poster hash: e58e5...e1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så roper datteren "mamma" og han må ta seg av henne i steden for å sove.



Anonymous poster hash: 150a1...26b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at han kommer hjem fra kamp/pub..

Hva har det og ryddingen med ikea å gjøre? Er det bare for å vise frem noe av det ikea har? Slike elendige reklamer burde vært forbudt :P gir ingen mening..

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at han kommer hjem fra kamp/pub..

Hva har det og ryddingen med ikea å gjøre? Er det bare for å vise frem noe av det ikea har? Slike elendige reklamer burde vært forbudt :P gir ingen mening..

Anonymous poster hash: bf3bd...073

Er du stokk dum? Reklamen handler om å ha en god morgen jo.

Anonymous poster hash: 150a1...26b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så roper datteren "mamma" og han må ta seg av henne i steden for å sove. Anonymous poster hash: 150a1...26b

Jeg skjønner det men skjønner ikke hva det har med Ikea å gjøre..

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du stokk dum? Reklamen handler om å ha en god morgen jo. Anonymous poster hash: 150a1...26b

Ja, jeg er stokk dum. Er du like koslig i virkeligheten? Hva har forresten en god morgen med ikea å gjøre? Skal møbler fra Ikea liksom gi en bedre morgen?

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er stokk dum. Er du like koslig i virkeligheten? Hva har forresten en god morgen med ikea å gjøre? Skal møbler fra Ikea liksom gi en bedre morgen?

Anonymous poster hash: bf3bd...073

Haha, er det første gangen du ser en reklame på tv? Wow.

Anonymous poster hash: 150a1...26b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det første gangen du ser en reklame på tv? Wow. Anonymous poster hash: 150a1...26b

Nei. Spør igjen siden du overser spørsmålet; hva har en god morgen med Ikea å gjøre? Skal møbler fea Ikea liksom gi en bedre morgen?

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Spør igjen siden du overser spørsmålet; hva har en god morgen med Ikea å gjøre? Skal møbler fea Ikea liksom gi en bedre morgen?

Anonymous poster hash: bf3bd...073

Hva har vakre mennesker med bind å gjøre? Reklame er reklame og de har laget en om å ha en god morgen. Hva mer er det å skjønne her?

Anonymous poster hash: 150a1...26b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har vakre mennesker med bind å gjøre? Reklame er reklame og de har laget en om å ha en god morgen. Hva mer er det å skjønne her? Anonymous poster hash: 150a1...26b

Ok, spørsmålet var visst for vanskelig for deg forstår jeg siden du ikke svarer på det konkret. Så da forstår vi tydligvis like lite begge to av den reklamen ;)

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Spør igjen siden du overser spørsmålet; hva har en god morgen med Ikea å gjøre? Skal møbler fea Ikea liksom gi en bedre morgen?Anonymous poster hash: bf3bd...073

Ikea har blant annet en baderomsserie som heter "God morgon" (eller noe sånt), og vi ser den i reklamen.

Anonymous poster hash: 31d69...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, spørsmålet var visst for vanskelig for deg forstår jeg siden du ikke svarer på det konkret. Så da forstår vi tydligvis like lite begge to av den reklamen ;)

Anonymous poster hash: bf3bd...073

Eh, nei. Jeg har svart deg utfyllende og forklart deg reklamen. Det er du som er tett.

Anonymous poster hash: 150a1...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, nei. Jeg har svart deg utfyllende og forklart deg reklamen. Det er du som er tett. Anonymous poster hash: 150a1...26b

Du har forklart det alle kan forstå (til og med jeg!); handlingen. Men budskapet derimot ser jeg ingen forklaring på. Sammenhengen mellom det vi ser i reklamen (historien) og produktet (ikea) er meg en gåte.

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vasker dem gulv i ajax reklame :vetikke:

Det gir jo litt mer mening enn en fyr som kommer hjem tidlig på morran etter fylleslag og som ikke får lagt seg, i en reklame for ikea :P

Anonymous poster hash: bf3bd...073

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem bor i en IKEA katalog, og han rydder noe som er veldig lett og praktisk fordi dem har så mye fine møbler fra IKEA, derfor gir reklamen mye mening.

mor har ikke rekt og rydde siden far er borte , derfor er han snill og gjør det når han kommer hjem, han er også snill og står opp med dattera

at denne reklamen må forklares så i detalj er nesten bare teit!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...