Gå til innhold

unge mødre DK har begynt igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei men hjelpes da! Det må da vel være nok nå snart :fnise:

Ja, det var vel igrunnen det jeg tenkte også.

Hun har jo heller nesten ikke noe kontakt med de 6 første, så vidt jeg har forstått.

Anonymous poster hash: 68bc4...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke det heller nei... Det blir litt ekstremt å holde på sånn! 8 unger er ganske mye,ikke verst at hun har holdt seg til 2 fedre. Det kunne vært verre og at alle hadde forskjellig far......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjedelig episode det var i dag! Den eneste som var bra var Nadja skulle kjøpe brudekjole. Så nydelig hun ble, kjempe flott dame det der altså også så sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Nadja virker som et fantastisk menneske. Og så nydelig!

Nye kjæresten til Nanna er bare rar. Og så mye dritt han slenger om Ditlev da. Syns D virket veldig oppegående og reflektert tross sykdommen.

Anonymous poster hash: 2de1d...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Nadja virker som et fantastisk menneske. Og så nydelig!

Nye kjæresten til Nanna er bare rar. Og så mye dritt han slenger om Ditlev da. Syns D virket veldig oppegående og reflektert tross sykdommen.

Anonymous poster hash: 2de1d...09e

Hadde helt glemt kjæresten til Nanna! Æsj for en merkelig type. Reagerte også på at han slengte dritt, det kunne han spart seg for. Syns veldig synd på Ditlev, tror ikke han har det så greit. Nadja er rett og slett et vakkert menneske, både på utsiden og innsiden:) Syns også Nanna er veldig vakker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på FEM nå. Hun Hannah er gravid igjen og hun røyker! Heldigvis har hun bestemt seg for å ta abort. Synes hun er verst av alle.



Anonymous poster hash: e02e8...3be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på FEM nå. Hun Hannah er gravid igjen og hun røyker! Heldigvis har hun bestemt seg for å ta abort. Synes hun er verst av alle.

Anonymous poster hash: e02e8...3be

Blir helt kvalm.Slike folk burde rett og slett steriliseres.

Er fascinerende å se hvor lite kontroll enkelte av disse menneskene har på seg selv.De popper ut unger i hytt og gevær og kjører seg på tjukka gang på gang.Samtidig som de påstår at de ikke gjør det med vilje. Det er jo åpenbart at de driter i prevansjon.

Anonymous poster hash: 1daee...1aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj. Det er sånne som dere som glorifiserer det at tenåringsjenter får barn, tenk på hvordan deres liv blir helt ødelagt dere...

Anonymous poster hash: 4837d...a92

Glorifiserer? Har du sett den danske utgaven av Unge Mødre? :fnise:

Anonymous poster hash: 75722...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...