Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom det er slik at konkurransen er fikset, så tipper jeg at CBE blir med lenge, for hun skaper debatt. Hvis hun fortsetter å danse like dårlig men gå videre kommer jeg til å slutte å se på. Synes folk skal gå videre pga danseferdigheter og utstråling. I alt CBE deltar i og mottar kritikk hyler fansen opp om at hun blir strengere dømt enn andre. HVORFOR skulle hun bli det? Kan det ikke være slik at hun får poeng etter hvordan hun danser? AKKURAT som de andre? Hun er faktisk ikke bedre enn Idar Vollvik.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor avbrøt Katrine Moholt dommern da hun kritiserte han fotballspillern? Noe så teit - at han bare skal få skryt. Skal ikke han få dårlig kritikk liksom, bare hylles?

Anonymous poster hash: aba75...7f5

Hun avbryter flere, ikke bare når Roar Strand blir kommentert. De har vel en tilmålt tid til dommerkommentarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om hun klarer å myke seg opp til sambarytmnene i kveld. Man må jo ha litt gode dansemoves da, eller?



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld håper jeg publikum stemmer etter ferdigheter og ikke etter hvem de liker best. Utrolig kjedelig å se dårlige dansere gå videre gang etter gang.. Jeg ser faktisk på dette fordi jeg liker dans og synes derfor at de beste kun skal gå videre..

Anonymous poster hash: 19af2...172

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld håper jeg publikum stemmer etter ferdigheter og ikke etter hvem de liker best. Utrolig kjedelig å se dårlige dansere gå videre gang etter gang.. Jeg ser faktisk på dette fordi jeg liker dans og synes derfor at de beste kun skal gå videre..

Anonymous poster hash: 19af2...172

Jeg er så enig med deg. Utrolig kjedelig at FF, som danser som en trestokk - kommer videre bare pga. fans. Vi koser oss med programmet sammen med ungene, men det er ikke lett å forklare hvorfor de dårligste ikke går ut. Ender med at vi sitter igjen med en oppgitt følelse.

Endret av Myrthel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke overbegeistret over Roar i dag, følte han manglet karisma. Fam var flink, og Per Heimly er likande, men skorter litt (enig med dommerne at det ble litt mange trinn).

Mine personlige meninger så langt :)



Anonymous poster hash: 65515...f74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kannoen fortelle poengsummene? Jeg må ganske ufrivillig se engelsk fotball istedet :(



Anonymous poster hash: 316b1...794
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overbegeistret over Roar i dag, følte han manglet karisma. Fam var flink, og Per Heimly er likande, men skorter litt (enig med dommerne at det ble litt mange trinn).

Mine personlige meninger så langt :)

Anonymous poster hash: 65515...f74

Du mener dommernes meninger :fnise: ?

Anonymous poster hash: 17399...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kannoen fortelle poengsummene? Jeg må ganske ufrivillig se engelsk fotball istedet :(Anonymous poster hash: 316b1...794

Jeg tror det var slik; Roar 31, Fam 27 og Per 24. Nå; Reklame :)

Anonymous poster hash: b0afc...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vært nok av gode(!!) og onde dager". Hva er det for noe å si?

Anonymous poster hash: b0afc...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kannoen fortelle poengsummene? Jeg må ganske ufrivillig se engelsk fotball istedet :(Anonymous poster hash: 316b1...794

Idar Vollvik 29, Linnea (wow, hun koste seg skikkelig på gulvet!) 25, Line 36, Zahid 18.

Anonymous poster hash: b0afc...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mener dommernes meninger :fnise: ?

Anonymous poster hash: 17399...276

Nei. Ville gitt Roar mye lavere karakter, og Fam høyere. Men i forhold til Per Heimly er jeg enig.

Anonymous poster hash: 65515...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...