Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Skulle ønske danskene redigerte på samme humoristiske måten som de norske produsentene. Fantastisk humor :) Labi på crossern. Priceless.

Sikkert fordi danskene kun tenker spill spill spill :P Alt skal være så seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert fordi danskene kun tenker spill spill spill :P Alt skal være så seriøst.

Kjipt. Man skulle kombinert både spill og humor. Hmm,hva hvis paradise hotel norge og danmark hadde slått seg sammen neste år? Det kunne vært en kul tvist. Med både Triana og Rikke som programledere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem heier dere på? Jeg heier på Nadia. Synes hun har fått en litt kjip start. Guttene er jeg usikker på. Simon virket grei, men dog litt stille av seg.

Ja det kunne blitt fett. De norske hadde vel fått sjokk over hvor ville og høylytte de danske er. De er i hvert fall ikke på noen badeferie.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura er så irriterende! Gråter for ingenting, og stoler alt for mye på Kasper.



Anonymous poster hash: 2f63e...c09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til det blir avslørt at de er kjærester!



Anonymous poster hash: 0b553...aa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i helvete er det som velger en fyr hun har møtt i et par dager, forran tvillingbroren sin? :laugh:

Anonymous poster hash: 2f63e...c09

Hun virker jo helt ute.. snakk om slag i trynet for broren! Også er hun totalt head over heals i Kasper, som roter med en annen så snart han får sjansen. Skjønner ikke hvorfor hun Majana valgte Kasper heller, når hun har hatt mulighet til å observere, så må hun da ha sett at han er en player? Greit nok at typen har sex appeal, men tror ikke man kan stole på han for fem flate øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske danskene redigerte på samme humoristiske måten som de norske produsentene. Fantastisk humor :) Labi på crossern. Priceless.

Jeg er glad de ikke gjør det, har irritert meg så mye over det der! Finner det ikke morsomt i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura er så ung og naiv. Kasper er en typisk PH player. Akkurat som broren sin.

Btw, fikk vondt av Simon. Hadde jeg vært han så hadde jeg kvelt søsteren min :fnise:

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER dette allerede! Kan ikke vente til neste episode er ute :bolledeig:

Samme her! :D Herregud, så mye bedre det er enn norske! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0b553...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! :D Herregud, så mye bedre det er enn norske! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0b553...aa3

Jeg skjønner ikke hvordan de får gjort det sååå mye bedre enn den norske versjonen! Helt syk stor forskjell. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke er utrolig flink ja, og hun er flink til å holde maska (som da hun gikk med dødningshodet). Ellers ELSKER jeg paradise hotel Danmark i motsetning til den norske! Litt usikker på hvem jeg heier på enda, men liker godt Nadia jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske danskene redigerte på samme humoristiske måten som de norske produsentene. Fantastisk humor :) Labi på crossern. Priceless.

Danskene trenger ikke å overredigere da deltagerne gir oss underholdning nok ved å lage mye drama og spiller spillet på rett måte. Årets norske Paradise er jo den desidert kjedeligste gjengen av alle sesongene, og det var vel derfor det måtte så mye redigering til for å lage god tv. Kan ikke huske at de har redigert på den måten før, så det har vel alt med hvordan deltagerne har vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Gleder meg til det blir avslørt at de er kjærester!

Anonymous poster hash: 0b553...aa3

Jeg og!

Også det med at Michael og Henrik er brødre.

Det tvinger dem jo til å spille spillet, skikkelig, for å holde på hverandre. Men blir spennende når det kommer fram at hun er lesbisk fordi Nadia flørter jo mye med gutta.

Endret av Poirot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke er mye bedre enn Triana synes nå jeg. Rikke er mer samlet liksom. Triana klarer jo aldri å stå stille og ser ofte forførisk inn i kameraet. Irriterende. Også synes jeg hun fniser og ler alt for mye. Rikke er best :)

Men er det bare meg eller er danskene mye mer følsomme enn oss? Føler de alltid griner når folk sjekker ut og sånn :P



Anonymous poster hash: f7c77...dcd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper virkelig Manjana (?) ryker idag. Makan til kjedelig. I tillegg kan hun ikke være direkte smart heller, i og med at hun velger Kasper som partner, etter å ha snoket på alle gjestene i 1 uke.



Anonymous poster hash: 73b1f...142
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal Kasper og Laura ha sex? Ganske sikker på at det vil skje snart.



Anonymous poster hash: 57e9c...ef4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Nå har jeg å begynt å se på. Henger noen episoder etter, men dette lover jo bra :danse: Dette hotellet må være det fineste til nå. Synes ikke det de hadde i fjor var så fint.

Vel. Jeg skjønner ikke helt hvorfor Nadia skal få så mye pes for at hun og Kasper flørtet. Det er jo paradise hotel og ikke en dating serie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...