Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2014


Gjest ferale

Anbefalte innlegg

Jaja. Der røyk amerikaneren. Den eneste som så ut til å ha litt spennvidde og ikke bare snakket om været. Han ble vel litt Too much for en traust, norsk bondetuppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde blitt for vanskelig med amerikaneren i en sånn gruppesetting der han ikke skjønner norsk og bonden ikke virker så komfortabel med å snakke engelsk. Synes egentlig de andre frierne var flinkere til å inkludere ham ved å snakke engelsk, enn Marianne var. Nå slo det ikke akkurat gnister av alenetiden hun hadde med den siste frieren heller (Stefan), men jeg tror hun allerede før aktivitetsdagen visste i alle fall hvem som blir de to siste. (Hvis ikke noe uforutsett skjer, selvfølgelig).



Anonymous poster hash: dcec9...30d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Der røyk amerikaneren. Den eneste som så ut til å ha litt spennvidde og ikke bare snakket om været. Han ble vel litt Too much for en traust, norsk bondetuppe.

Han var ganske intens da. Hadde blitt ubekvem selv. "You're so gorgeous I have no words. i'd die to come see your farm, I want a life with you.."

Relax liksom...

Anonymous poster hash: f0502...045

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje amerikaneren trodde han var med på et opplegg som Ungkarskvinnen på amerikansk TV? Der hadde jo en sånn oppførsel med å smøre veldig tykt på tidlig, gått rett hjem.



Anonymous poster hash: dcec9...30d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun velger Michael eller hallingdølen ;)

Anonymous poster hash: f0502...045

Tror jeg også.. Er egentlig ikke noe negativt i at det er så "opplagt", de få gangene det har klaffet for damene har det vært veldig opplagt hvem de skal velge fra starten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er fascinerende hvor dårlig kjemi det er mellom enkelte, og "frieren" selv syns det gikk kjempebra. F.eks den pinlige stillheten mellom Marianne og han ene. Tror hun valgte ut amerikaneren pga engelsken. Han pinlig-stillhet-fyren ryker neste gang. Skjønner godt at det ble too much med all kjærlighetserklæringen + å snakke engelsk er hemmende. Jeg hadde følt det ubehagelig å føle at hele gruppen burde snakke engelsk sammen pga han ene. Ikke alle er så gode i engelsk og det kan hemme samtalen.

Merkelig med hun på 20 som er frier til han på 34 (og tidenes gubbe!).



Anonymous poster hash: 1b1f3...f1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med hun på 20 som er frier til han på 34 (og tidenes gubbe!).

Anonymous poster hash: 1b1f3...f1f

Ja, har du sett. Han må få ha hvilken dialekt han vil, men resten virker litt påtatt. Skulle tro han var 90 og levde på 1700-tallet.

Anonymous poster hash: 5fbe4...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fascinerende hvor dårlig kjemi det er mellom enkelte, og "frieren" selv syns det gikk kjempebra. F.eks den pinlige stillheten mellom Marianne og han ene. Tror hun valgte ut amerikaneren pga engelsken. Han pinlig-stillhet-fyren ryker neste gang. Skjønner godt at det ble too much med all kjærlighetserklæringen + å snakke engelsk er hemmende. Jeg hadde følt det ubehagelig å føle at hele gruppen burde snakke engelsk sammen pga han ene. Ikke alle er så gode i engelsk og det kan hemme samtalen.

Merkelig med hun på 20 som er frier til han på 34 (og tidenes gubbe!).

Anonymous poster hash: 1b1f3...f1f

Det er en grunn til at disse menneskene - både bønder og friere,går ut på riksdekkende tv for å finne seg kjæreste. De sosiale antennene er hos enkelte av bøndene er tydelig preget av at de er oppvokst på landet uten somsial omgang med andre enn folk som er lik dem selv. De hadde hatt godt av et miljøskifte,mange av dem.Da hadde de kanskje klart å fange opp at kjemien faktisk er dårlig,og ikke super.

Flere av bøndene er virker dessuten gørr kjedelige og temmelig sære. Noen av dem har skyhøye og urimelige krav til frierne.Husker f.eks. for noen år tilbake en fyr som forkastet en frier fordi hun var pen men hadde en dialekt han ikke likte så da orket han ikke henne.Han endte opp med at flere friere dro hjem frivillig fra gården hans. for en tulling!. Det er MANGE raringer med i dennne serien.

Anonymous poster hash: df1c6...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at disse menneskene - både bønder og friere,går ut på riksdekkende tv for å finne seg kjæreste. De sosiale antennene er hos enkelte av bøndene tydelig preget av at de er oppvokst på landet uten sosial omgang med andre enn folk som er lik dem selv. De hadde hatt godt av et miljøskifte,mange av dem.Da hadde de kanskje klart å fange opp at kjemien faktisk er dårlig,og ikke super.

Flere av bøndene virker dessuten gørr kjedelige og temmelig sære. Noen av dem har skyhøye og urimelige krav til frierne.Husker f.eks. for noen år tilbake en fyr som forkastet en frier fordi hun var pen men hadde en dialekt han ikke likte så da orket han ikke henne.Han endte opp med at flere friere dro hjem frivillig fra gården hans. for en tulling!. Det er MANGE raringer med i dennne serien.

Anonymous poster hash: df1c6...354

edit* skriveleif

Anonymous poster hash: df1c6...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Det er så uhøflig å snakke norsk når det er en der som bare snakker engelsk! Jeg får helt fnatt når jeg ser det. Amerikaneren står jo der og skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: e17a9...6b4

Det jeg lurer på er hva disse utlendingene gjør i dette programmet når de ikke skjønner en tøddel av norsk. Det var jo en fra Amerika i forrige sesong også, men hun studerte faktisk norsk på universitetet og kunne faktisk kommunisere litt. Hvordan klarer disse engelskmennene å finne frem til et norsk reality program? Og melde seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Ja, har du sett. Han må få ha hvilken dialekt han vil, men resten virker litt påtatt. Skulle tro han var 90 og levde på 1700-tallet.

Anonymous poster hash: 5fbe4...dd4

Hvem snakker du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hva disse utlendingene gjør i dette programmet når de ikke skjønner en tøddel av norsk. Det var jo en fra Amerika i forrige sesong også, men hun studerte faktisk norsk på universitetet og kunne faktisk kommunisere litt. Hvordan klarer disse engelskmennene å finne frem til et norsk reality program? Og melde seg på?

Tror det er en del amerikanere som har et ønske om en fremtid i Norge.

Anonymous poster hash: df1c6...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg lurer på er hva disse utlendingene gjør i dette programmet når de ikke skjønner en tøddel av norsk. Det var jo en fra Amerika i forrige sesong også, men hun studerte faktisk norsk på universitetet og kunne faktisk kommunisere litt. Hvordan klarer disse engelskmennene å finne frem til et norsk reality program? Og melde seg på?

Han var amerikaner. Han hadde slekt i Norge som tipset han om programmet.

Anonymous poster hash: db61a...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en grunn til at disse menneskene - både bønder og friere,går ut på riksdekkende tv for å finne seg kjæreste. De sosiale antennene er hos enkelte av bøndene er tydelig preget av at de er oppvokst på landet uten somsial omgang med andre enn folk som er lik dem selv. De hadde hatt godt av et miljøskifte,mange av dem.Da hadde de kanskje klart å fange opp at kjemien faktisk er dårlig,og ikke super. Flere av bøndene er virker dessuten gørr kjedelige og temmelig sære. Noen av dem har skyhøye og urimelige krav til frierne.Husker f.eks. for noen år tilbake en fyr som forkastet en frier fordi hun var pen men hadde en dialekt han ikke likte så da orket han ikke henne.Han endte opp med at flere friere dro hjem frivillig fra gården hans. for en tulling!. Det er MANGE raringer med i dennne serien. Anonymous poster hash: df1c6...354

Hvis det er han Kristian fra Flå du tenker på, så bodde han vel i Oslo da han meldte seg på, så litt miljøskifte hadde han fått. Men enig i st han var kjedelig og sær på kravene.

Hvem snakker du om?

Husker ikke navnene deres ennå. Han med den rareste dialekten, Setesdal er det ikke? Var ikke slemt ment altså, han virker jo hyggelig, men jeg tror ikke helt på det imaget.

Anonymous poster hash: 5fbe4...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er han Kristian fra Flå du tenker på, så bodde han vel i Oslo da han meldte seg på, så litt miljøskifte hadde han fått. Men enig i st han var kjedelig og sær på kravene.

Anonymous poster hash: 5fbe4...dd4

Ja det var han Kristian jeg tenkte på..makan til fyr. Var nok en grunn til at damene reiste hjem, men han mente det var stresset med å være på TV som gjorde det. Husker også han sa han vill vraket alle uansett..

Anonymous poster hash: df1c6...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor den kvinnelige bonden har meldt seg på et slikt program. Hun kan da umulig ha problemer med å finne seg en kjæreste på egen hånd. Jeg syns hun virker som ei veldig flott dame på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor den kvinnelige bonden har meldt seg på et slikt program. Hun kan da umulig ha problemer med å finne seg en kjæreste på egen hånd. Jeg syns hun virker som ei veldig flott dame på alle måter.

Selv om hun ser bra ut kan det jo være noe med væremåten hennes som gjør at hun ikke får seg kjæreste.

Synes det var dårlig gjort at hun fortsatte å prate norsk foran frierne mens amerikaneren satt der og ikke skjønte et kløyva ord. Hun kunne da oversatt det til engelsk for ham etterpå, uansett om hun kanskje allerede da hadde bestemt seg for å ikke ha ham med videre. Slikt er vanlig folkeskikk, hvis man er litt sosialt oppegående.

Anonymous poster hash: df1c6...354

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...