Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var der! Det var så kult!! Fikk ikke med meg detaljene i innslagene, for det er mye morsommere å se deres reaksjoner på ting! Men for et show!!

De er så profesjonelle, og alt var tima så utrolig bra. Den voldsomme åpningen, for eksempel! Da hadde crewet bare automat - innslaget på å rydde scenen for en drøss ballonger og konfetti. Bård lå mellom to publikummere mens han venta på å skulle danse, Vegard slo oss på første rad på hendene, de var gira og flinke og Oh så kjekke!!

Syns utrolig synd på Bård med det halsbåndet, men da ser man jo at Vegard er like slem når det gjelder å påføre broren smerte, det bare går litt oftere andre veien!

Det var utrolig gøy å være der, får bare lyst til å gjenta det. Etter i sommer har fangirlinga mi nådd nye høyder, og nå gleder jeg meg til mange timer med livefeed å se gjennom!

Høsten er igang!!! :danse:

Og for ikke å snakke om hvor kjekke de var i den nye videoen!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og fulgte halvveis med på livefeeden mens jeg jobbet (eller var det omvendt?).

Da de finske damene snakket med dem utenfor hotellet, så jeg at jeg kjenner en av dem såvidt :fnise: (ja, det kvalifiserer nesten til kjendisstatus i seg selv. Jeg kjenner såvidt en som har snakket med Ylvis en gang...)

Jeg satt bare og ropte til skjermen at nå må dere la dem få sove!

Endret av kaffelaffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der! Det var så kult!! Fikk ikke med meg detaljene i innslagene, for det er mye morsommere å se deres reaksjoner på ting! Men for et show!!

De er så profesjonelle, og alt var tima så utrolig bra. Den voldsomme åpningen, for eksempel! Da hadde crewet bare automat - innslaget på å rydde scenen for en drøss ballonger og konfetti. Bård lå mellom to publikummere mens han venta på å skulle danse, Vegard slo oss på første rad på hendene, de var gira og flinke og Oh så kjekke!!

Syns utrolig synd på Bård med det halsbåndet, men da ser man jo at Vegard er like slem når det gjelder å påføre broren smerte, det bare går litt oftere andre veien!

Det var utrolig gøy å være der, får bare lyst til å gjenta det. Etter i sommer har fangirlinga mi nådd nye høyder, og nå gleder jeg meg til mange timer med livefeed å se gjennom!

Høsten er igang!!! :danse:

Og for ikke å snakke om hvor kjekke de var i den nye videoen!!

Ja, jeg hadde nok også bare sett på dem om jeg hadde vært der. Klippene kan man jo alltids se etterpå, tenker jeg :)

Syns det var så utrolig bra denne gangen. Kanskje det er fordi det er så lenge siden, jeg vet ikke. Men deilig at det er i gang vertfall. Den nye sangen syns jeg var helt OK, ingen ny favoritt.

Vet du når musikkvideoen dere var med i kommer på tv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke vite det, dessverre. Håper det ikke er lenge til!

Men nå kommer det vel en ny video hver uke, det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk Skavlan da, gud så dyktige de er til å danse der asså.. herrejemini #mustsee



Anonymous poster hash: 525b4...f0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett miniklipp av øvinga på Instagram. :nigo:

La oss bare korte det ned til: Gud så dyktige de er til absolutt alt de gjør! :danse:

Og er det egentlig lov til å være så kjekke OG talentfulle samtidig? *kjør debatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk Skavlan da, gud så dyktige de er til å danse der asså.. herrejemini #mustsee

Anonymous poster hash: 525b4...f0d

Skal de på Skavlan i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere er den største forskjellen på talentet til Bård og Vegard? Er det bare at Vegard er litt mer musikalsk eller er det noe mer dere vil trekke frem?



Anonymous poster hash: 5cc43...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men spyr Bård virkelig på ordentlig? Så bra av dem og faktisk vise alt og ikke legge skjul på noe.



Anonymous poster hash: 5cc43...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men spyr Bård virkelig på ordentlig? Så bra av dem og faktisk vise alt og ikke legge skjul på noe.

Anonymous poster hash: 5cc43...855

Ja, det er faktisk helt ekte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig bra! Haha. Håper egentlig de gjør det på nytt, selv om Bård sier at han aldri skal gjøre det igjen. Noe lignende. Skal vi danse fulle parodi eller noe.



Anonymous poster hash: 5cc43...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...