Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over at de sier "jeg ringer deg" til personer de nettopp har møtt, uten å spørre etter telefonnummer eller i det minste et etternavn.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Roxie Hart

Jeg irriterer meg over at de har nummeret til den de skal ringe i hodet. Til alle. Uansett..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som misliker den fantastisk irriterende latteren/applausen som er lagt over? Jeg hater den virkelig, men skjønner jo selvsagt at de fleste sitcoms er så uintelligente at 'ingen' ler av dem. Dette er forresten hovedgrunnen til at jeg aldri ser på sitcoms foruten Simpsons.

Kommer man hjem en halvtime tidligere fra jobb en dag så kan man svitsje gjennom nrk2, tv2, tvn, tv3 og høre en konstant lattermølje. Etter min mening så er slike sitcoms utrolig fordummende, og jeg synes virkelig synd på mennesker som sitter hjemme på dagtid og faktisk følger med på disse seriene.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktreklame som på død og liv skal presses inn overalt i filmer, Nærbilde av Sony Ericsson mobilen når den ringer, "helten" drikker et eller annet han viser logoen til, osv.

Eksplosjoner som er så enorme at man skulle tro bilene var smekkfulle av flybensin, irriterende!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen ringer på døra, venter 2 sekunder før h*n konkluderer at ingen er hjemme... (det samme med telefonoppringing der man kun venter et par ring før det legges på - ikke no svar der gitt!).

Eller en annen vinkling: noen ringer på døra, og døra åpnes nesten umiddelbart! Er det vanlig at forlk står og venter på at noen skal ringe på?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* At de går med sko inne, virker veldig spesielt på meg.

Det er faktisk veldig vanlig i mange andre land å gå med sko inne. Men jeg tror det blir vanligere å ta dem av. Heldigvis.

Men det minnet meg på en ting til: folk som ligger i sofaen/sitter med beina oppi stolen med sko!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de alltid må sende ut ALLE politibilene i distriktet for å fakke en person.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangelen på gang eller entre har jeg lurt på også! Som oftest er det en netting eller glassdør som går rett ut . Er det vanlig? Det ser jo så teit ut :gjeiper:

Det er ganske vanlig.

Jeg irriterer meg over ekstremt korte foedsler og mascara midt paa natta.

Ogsaa irriterer jeg meg over serier der person 1 sier noe, saa sier person 2 noe og etterpa sier person 3 noe. Og saann fortsetter de i hele serien, annenhver gang liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Måten de svelger piller på; de kaster hodet bakover mens de svelger for liksom å vise at de virkelig svelger en pille. Sånn svelger ikke jeg pillene mine, i hvert fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

At skurken løper, mens politimannen sykler/kjører bil/flyr o.l og likevel klarer aldri politiet ta igjen skurken. Hvor fort springer de egentlig i Amerika?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral-leksjoner, ja, spesielt foreldre-tenåring, der serien alltid gir foreldrene rett, mens jeg sitter og synes i grunn tenåringen hadde mest rett :gjeiper:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til; - har alltid lurt på hvorfor de løper midt i gata eller midt på skogsveien når de har en bil etter seg?

Jeg hadde logisk nok sneiet inn i skogen eller i ei sidegate, tror jeg.

Endret av hjertesukka
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Og hører de en skummel og relativt løp-for-helvete-lyd, må de absolutt gå og se hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten de svelger piller på; de kaster hodet bakover mens de svelger for liksom å vise at de virkelig svelger en pille. Sånn svelger ikke jeg pillene mine, i hvert fall.

Det gjoer faktisk sambo. Han er jo amerikansk da, saa kanskje saann de svelger dem der borte :sjenert::fnise:

Kom på en ting til; - har alltid lurt på hvorfor de løper midt i gata eller midt på skogsveien når de har en bil etter seg?

Jeg hadde logisk nok sneiet inn i skogen eller i ei sidegate, tror jeg.

Dette irriterer meg ogsaa!

Og hver gang de skal undersoeke et skummelt hus eller de kommer hjem og det er en slem mann i huset saa skrur de aldri paa lyset. Maa jo vaere mye bedre aa slippe aa romstere rundt i moerket.

Endret av GodsChild
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd!

Jeg irriterer meg over at de alltid har sofaen stående midt på gulvet i sitcoms. Og at når man rett etter reklamepausene ser utsiden av huset som hovedpersonene bor i, så stemmer det aldri med hvordan det faktisk ser ut på innsiden. Som i King of Queens, huset sett utenfra har f.eks. 3 vinduer, mens når man ser det innenfra så er det bare 2. (Jeg husker ikke hva som er riktig antall, men det stemmer ikke overens.) Dette slår aldri feil, uansett serie. Man skulle tro at det gikk an å finne et matchende hus man kan ta bilde av?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som i King of Queens, huset sett utenfra har f.eks. 3 vinduer, mens når man ser det innenfra så er det bare 2.

:ler: Dette har jeg også sittet og sett på. Får ikke antall vinduer til å "stemme". En gang var det et kjempetre utenfor vinduet, men dette finnes ikke når man filmer utenfra osv.

I en episode satt alle sammen ute på terrassen. Men denne terrassen er egentlig knøttliten og bare et inngangsparti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har irritert meg over mange av de samme tingene som over. Eneste andre jeg kommer på i farten er at etter at de har hatt sex så er de alltid påkledd, han i bokser, og hun i truse og t-skjorte. Hvem kler da på seg igjen etter at man har hatt sex og skal sove?

Og for å kommentere noen andre ting: Det er helt vanlig å ikke ha gang og å ikke ta av seg skoene inne. Og jeg sier gjerne enten "Jeg tar'n" eller "Tar du den" når det ringer på...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig
Ingen som misliker den fantastisk irriterende latteren/applausen som er lagt over? Jeg hater den virkelig, men skjønner jo selvsagt at de fleste sitcoms er så uintelligente at 'ingen' ler av dem. Dette er forresten hovedgrunnen til at jeg aldri ser på sitcoms foruten Simpsons.

Helt enig med deg. Fordrar ikke den grusomme latteren som spilles av flere ganger i minuttet. Om mulig gjør den serien enda dårligere. Lurer på hvem som egentlig bestemmer hvor det skal være latter? Makan til dårlig humor den fyren/dama må ha... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral-leksjoner, ja, spesielt foreldre-tenåring, der serien alltid gir foreldrene rett, mens jeg sitter og synes i grunn tenåringen hadde mest rett :gjeiper:

den hadde jeg og tenkt å nevne.

Denne tråden irriterer meg igrunn.

Jeg kommer til å legge merke til ting jeg aldri har sett før (f.eks kongen av Queens og antall vinduer) og NÅ begynne å irritere meg over det.

:snurt:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...