Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deliverance creek. Western. Merkelig slutt. Mulig den var for kort (stjelt).

Det er ikke en film, det er en serie. Pilotepisoden. Begynte å se den i dag, jeg også, men var ikke helt i min gate.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en film, det er en serie. Pilotepisoden. Begynte å se den i dag, jeg også, men var ikke helt i min gate.

Ja, tenkte tanken jeg også, men fikk ikke det inntrykket av IMDB, siden den står som movie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenkte tanken jeg også, men fikk ikke det inntrykket av IMDB, siden den står som movie.

Så det, men står som serie på andre nettsteder bl.a TvRage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Space station 76. Sci fi, men hvordan den ville vært på 70-tallet. Litt merkelig, men ellers grei nok. Liv Tyler, blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde jeg og ei venninne filmmarathon. Vi så 10 things I hate about you, Bring It on og Dodgeball:-) 90/00 talls nostalgi;)

Anonymous poster hash: ba0f8...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Whistleblower med Rachel Weisz.

Sitter fortsatt med enorme inntrykk etter denne filmen basert på virkelige hendelser.

Anbefales på det varmeste.

Helt ufattelig at ikke dette problemet og denne historien har fått mer medieomtale.



Anonymous poster hash: a2dc8...027
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last chance Harvey. Søt romantisk film om at til og med tilfeldige møter med to voksne mennesker kan føre til kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucy. Artig action av beste merke Besson. Ikke helt som Nikita, men slett ikke ille. Det som er best med filmen, er antakelig at siden den er spilt inn på engelsk, så kommer ikke amerikanerne til å lage en dritdårlig remake. De gjør jo alltid det når filmen enten må tekstes eller dubbes for det amerikanske markedet.

Filmen har et par sviktende premisser, som at vi bare bruker 10% av hjernekapasiteten vår til daglig, men den er artig lell. Jeg skal ikke si mer om det, siden det bare utvikler seg til en preken.

Slutten var litt uventet. Jeg hadde mange hypoteser under veis om hva som ville skje når Lucy nådde full selvrealisering på 100%, og jeg ble veldig overrasket over hva som faktisk skjedde. Men der har du Besson. Alltid en overraskende slutt. Deilig med folk som driter i hva prøvepublikumet evt har å si om hvordan filmen burde sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blade Runner (kinoversjonen). Jeg vet ikke hva det er med den filmen, men jeg blir like fortryllet hver gang. 6/6, 10/10, whatever.

Gimme a hard copy of that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...