Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Bra :) Skjer det rimelig fort? Er allerede lei maset til Evie om at de må skjule det og la Zac ta skylden

Nja.. Jeg følte det tok en evighet, men det går vel "fort" i den forstand tror jeg.. Han forteller det til Tamara selv. Også går han til politiet selv også tror jeg.. Husker ikke helt :nigo: Men han får samfunnstjeneste ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja.. Jeg følte det tok en evighet, men det går vel "fort" i den forstand tror jeg.. Han forteller det til Tamara selv. Også går han til politiet selv også tror jeg.. Husker ikke helt :nigo: Men han får samfunnstjeneste ihvertfall.

Åjaa :nigo:

Nå må jeg se episoden hvor Casey dør.. Jeg klarer ikke vente et halvår før jeg får se det! Best å gjøre det nå som samboer sover :grine::trist:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa :nigo:

Nå må jeg se episoden hvor Casey dør.. Jeg klarer ikke vente et halvår før jeg får se det! Best å gjøre det nå som samboer sover :grine::trist:

:cry: :cry: :cry: Gullegutt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :cry: :cry: Gullegutt :(

Han har vært favoritten min siden han kom inn og nå dør han :grine: :grine: Uff.. Fælt hvor mye man lever seg inn i en tv-serie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært favoritten min siden han kom inn og nå dør han :grine: :grine: Uff.. Fælt hvor mye man lever seg inn i en tv-serie :fnise:

Min og, selv om han har vært en stor dramaking til tider :fnise: Men nå går alt på skinner å han er så glad, kjøpt ring å hele pakken også bare BOOOM!

Jeg gruer meg til hun finner ringen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og, selv om han har vært en stor dramaking til tider :fnise: Men nå går alt på skinner å han er så glad, kjøpt ring å hele pakken også bare BOOOM!

Jeg gruer meg til hun finner ringen :cry:

Jaa, syns Casey skulle fått en lykkelig slutt.. :( Finner hun ringen også? :( Stakkar! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, syns Casey skulle fått en lykkelig slutt.. :( Finner hun ringen også? :( Stakkar! :grine:

`Hun må jo det? Eller så finner noen den å viser / forteller det til hun.. Ikke skjedd enda.. Men de må jo gå gjennom sakene hans engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

`Hun må jo det? Eller så finner noen den å viser / forteller det til hun.. Ikke skjedd enda.. Men de må jo gå gjennom sakene hans engang..

Sant, den ligger nok i den bagen som sto på bordet :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mobile.news.com.au/entertainment/tv/home-and-away-bad-boy-steve-peacocke-is-off-to-the-us-to-meet-with-big-ticket-agents/story-e6frfmyi-1227061151781

Brax skal bare være borte fra serien litt før han kommer tilbake igjen :danse:

Syntes alle de beste skuespillerne forlater serien jeg. Heath, Bianca og Casey i vært fall... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mobile.news.com.au/entertainment/tv/home-and-away-bad-boy-steve-peacocke-is-off-to-the-us-to-meet-with-big-ticket-agents/story-e6frfmyi-1227061151781

Brax skal bare være borte fra serien litt før han kommer tilbake igjen :danse:

Syntes alle de beste skuespillerne forlater serien jeg. Heath, Bianca og Casey i vært fall... :grine:

Er nok derfor han havner i fengsel tenker jeg :)

Lurer på når Ricky forteller han at hun er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor ikke det blir så lenge til Brax får vite at det er baby på vei.

Tenker at hvis Ricky ikke sier noe så kanskje Phoebe slenger det ut. Hun er jo ikke den beste til å holde på hemmligheter :fnise:

Men Maddie, å herregud. Snakk om å være besatt! Lei av alt det dramaet hennes nå.

Edit: glemte et ord.

Endret av Avalon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett H&A siden midten av august og finner ingen episoder på nett... Noen som vet? Skulle sett fra episode 6032 og utover tror jeg.

Anonymous poster hash: 2442e...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at hun som spilte Nicole (Tessa James) i Home and Away før har fått kreft :( Bare 23 år gammel!

Krysser fingrene for at det går bra med henne.

Hun ligner forresten veldig på denne bloggeren ser jeg: http://bloggfiler.no/hannavaage.blogg.no/images/610332-8-1360177821055.jpg

Åh, hva får broren til Evie til å fortsatt holde kjeft? Stakkars Zac............

Anonymous poster hash: 5f187...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææsj! De har skiftet ut VJ! :snurt: Han ser ut som en 20 åring å ikke en 13 åring :rolleyes:

Edit: Må også si det at jeg synes familien tar veldig lite hensyn til Denny under begravelsen og alt dette her.. Hun bare er der liskom.. :/

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vj passer ikke til å spille vj.... Merkelig å bytte han ut med en som er så gammel i forhold til alderen, spesielt når de ikke har byttet ut bestekompisen jett... :-/ (litt dårlig formulert men håper dere skjønner hva jeg mener :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...