Gå til innhold

Er dette et godt tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på Sukker en stund uten stort hell på datingfronten.

Ble nylig kjent med en hyggelig fyr der som også har hatt profil en god stund.

Nå har vi tatt kontakten over på facebook og det har hittil gått veldig fint.

Han fortalte meg sist at han nå har slettet profilen sin på Sukker da han ikke så noe poeng i å være der siden jeg og han hadde kontakt på face istedet.

Er det et godt tegn at en mann sier dette? Han har som nevnt hatt profil der leeenge, og hadde betalings-medlemskap. Var derfor litt overrasket over at han ga slipp på dette så fort, vi har bare hatt kontakt på face i 1 uke og ikke møttes irl eller pratet på tlf enda.

Han virker som en real og grei mann men er dette for mye for tidlig eller bør jeg være glad?



Anonymous poster hash: 180ce...32e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er et godt tegn eller ikke, kommer an på hva du mener er et godt tegn. Dersom du synes at det er positivt at en mann ikke ser noe poeng i å være på Sukker ettersom han har kontakt med deg på Facebook, så er det et godt tegn. Hvis du synes det er negativt, vel, da er det vel et dårlig tegn, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er et godt tegn eller ikke, kommer an på hva du mener er et godt tegn. Dersom du synes at det er positivt at en mann ikke ser noe poeng i å være på Sukker ettersom han har kontakt med deg på Facebook, så er det et godt tegn. Hvis du synes det er negativt, vel, da er det vel et dårlig tegn, da?

Med godt tegn mener jeg om han virker seriøs.

Jeg ble i utgangspunktet positivt overrasket, siden de fleste jeg har hatt kontakt med fortsetter å "bo" på Sukker og være online nærmest 24/7. Men synes på den annen side det er litt tidlig kanskje?siden vi ikke har sjekket ut kjemien irl.

Anonymous poster hash: 180ce...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med godt tegn mener jeg om han virker seriøs.

Jeg ble i utgangspunktet positivt overrasket, siden de fleste jeg har hatt kontakt med fortsetter å "bo" på Sukker og være online nærmest 24/7. Men synes på den annen side det er litt tidlig kanskje?siden vi ikke har sjekket ut kjemien irl.

Anonymous poster hash: 180ce...32e

Det er umulig å si om han faktisk er seriøs eller ikke ut fra en liten handling, men et sånt trekk som han har gjort, viser i alle fall at han ønsker å fremstå som seriøs. Om man skal krisemaksimere og overanalysere kan det selvsagt være et sjekketriks. På den annen side kan det være at han er svært interessert, og ønsker å bli bedre kjent med deg før han i det hele tatt vurderer andre.

Jeg anbefaler å ikke lese for mye inn i enkelthandlinger, men å ha et åpent sinn inntil du møter ham og får erfart hvordan han er i virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han logger seg nok inn igjen om det ikke blir noe med deg, så det er ikke så mye å tenke på. Iallefall ville jeg ikke tenkt negativt om det.

Legger dog ikke til folk på fb som jeg ikke har truffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...