Gå til innhold

Flotte menn setter mer pris på personlighet og populæritet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det kommer til sykling, løping og aktiviteter man gjør sammen så vil jo en trent mann løpe lenger og raskere enn en kvinne så å trene sammen der vil jo ikke være særlig effektivt.

Diskriminering. :jolie: Løper sammen med mannen min hver dag jeg, har mindre vekt å bære så jeg holder fint tritt med han.

Mulig jeg misforsto, men jeg oppfattet det sånn at ts føler hun er for stillesittende og over all kjedelig til å tiltrekke seg spennende, aktive menn. Det har ikke nødvendigvis noe med trening å gjøre, men mer at hun har en passiv livsstil og kanskje selv syns hun burde hatt et tupp i ræva?

Da kan man vel også konkludere med at hun selv tiltrekkes av menn som tar vare på seg selv og er med på det meste, menn man kan oppleve ting med ut over å sitte i armkroken i sofaen. En fin mulighet til å gjøre noe med seg selv og bli noen man har lyst til å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diskriminering. :jolie: Løper sammen med mannen min hver dag jeg, har mindre vekt å bære så jeg holder fint tritt med han.

Mulig jeg misforsto, men jeg oppfattet det sånn at ts føler hun er for stillesittende og over all kjedelig til å tiltrekke seg spennende, aktive menn. Det har ikke nødvendigvis noe med trening å gjøre, men mer at hun har en passiv livsstil og kanskje selv syns hun burde hatt et tupp i ræva?

Da kan man vel også konkludere med at hun selv tiltrekkes av menn som tar vare på seg selv og er med på det meste, menn man kan oppleve ting med ut over å sitte i armkroken i sofaen. En fin mulighet til å gjøre noe med seg selv og bli noen man har lyst til å være?

Enig! TS, du burde kanskje bruke litt tid på å "finne deg selv" og finne ut hva du liker å holde på med, det må da finnes noe du kan engasjere deg for i verden også. :) Prøv ulike treningsformer, hobbyer, les bøker, se filmer, lær deg et språk, et instrument... Du vil nok komme til konklusjonen om at det er et mer tilfredsstillende liv å ha enn å sitte foran TVen hver dag.

Anonymous poster hash: e763c...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som "good catch" er jeg kanskje en litt i overkant godt bevart hemmelighet, for å si det sånn...

Men:

Ei kvinne være noe mer enn et vakkert fjes. Ei som ikke er interessert i noe, som ikke gjør noe annet enn å se på TV, det er interessant bare for langt mer høyst ordinære menn enn meg sjøl, i hvert fall. Akkurat som kvinner ikke lenger trenger en mann til å forsørge seg, trenger ikke en menn noen kvinne til å vaske huset og lage maten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også menn liker å ha noen som de selv, like barn leker best. Men klart du kan finne en kjekk mann som liker sofasitting og TVtitting :)

Så du vil ha en mann som holder seg i form, men gidder ikke gjøre det selv?

Hmm, slike menn ser nok ikke etter sofaslitere. Hva med å faktisk begynne å trene selv? Mange flotte menn på treningssentere, i skogen, på fjelltur, i skibakken, i parken osv. Trent kropp og trent mann i samme slengen! Genialt!

Jeg er ikke sååå lat da :) Liker godt å være ute, gå turer ol. Men det å slite seg ut inne på et treningssenter er ikke helt min greie. Er været dårlig og det er kaldt ute, kan jeg godt nye kvelden inne i ro.

Slike treningsfanatikere som lever for å trene er jeg selvsagt ikke ute etter.

ts

Anonymous poster hash: 9a618...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg har blitt litt missforstått her. Jeg har interesser, men ingenting jeg lever og ånder for. Jeg elsker dyr, natur, mat og følger med i samfunnet ellers. Når jeg ikke har så sykelig mange venninner (de fleste har flyttet) så har jeg liksom ikke så mye å by på. Jeg kan ikke by på hytteturer med venner og store eventer, men jeg kan gjerne bli med på slike ting om jeg blir invitert eller får sjangsen til det.

Spørsmålet er vel heller; Er det kjedelig å ha ei jente uten noe særlig vennenettverk?

ts



Anonymous poster hash: 9a618...ec3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg en god catch, men tror neppe aktive menn bryr seg om du trener eller ikke så lenge du faktisk ser bra ut. Det påvirker ikke mannen om trener, er lite populær, surfer på pcen, osv.

Det er kvinner som bryr seg om slikt.

Enig i dette.

Det er en balanse av "like barn leker best" og "motsetninger tiltrekker hverandre".

Det første handler en del om bakgrunn, verdier, politikk/religion, hva slags familie man er fra.

Når det gjelder personlige egenskaper, er de fleste tiltrukket av ting som er spennende og litt annerledes. Som i maskulin og feminin, introvert og ekstrovert, osv.

Min oppfatning er at de fleste menn er opptatt av at hun ser bra ut og kanskje til en viss grad at hun driver med noe trening og liker det, slik at de har en indikator på at hun vil fortsette å se bra ut.

Men alle menn jeg har datet har andre interesser enn meg og vi har mye vi gjør hver for oss. Jeg er mer typen som drar på spinning og pilates men har null behov for å stå på snowboard og slikt - den type ting som krever masse utstyr og planlegging er konsekvent mer stress enn det er givende for meg. Eksen min var tidligere profesjonell i alpint, og egentlig alle jeg har datet har holdt på med slikt.

Noen forhold er derimot mer vennskapsbasert, der man gjør alt sammen og er ganske "like". For noen fungerer det bedre, men min observasjon er at jo likere folk er, jo mindre seksuell spenning har de mellom seg.

Anonymous poster hash: cec0e...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitrondrops

Enig i dette. Det er en balanse av "like barn leker best" og "motsetninger tiltrekker hverandre".Det første handler en del om bakgrunn, verdier, politikk/religion, hva slags familie man er fra.Når det gjelder personlige egenskaper, er de fleste tiltrukket av ting som er spennende og litt annerledes. Som i maskulin og feminin, introvert og ekstrovert, osv. Min oppfatning er at de fleste menn er opptatt av at hun ser bra ut og kanskje til en viss grad at hun driver med noe trening og liker det, slik at de har en indikator på at hun vil fortsette å se bra ut.Men alle menn jeg har datet har andre interesser enn meg og vi har mye vi gjør hver for oss. Jeg er mer typen som drar på spinning og pilates men har null behov for å stå på snowboard og slikt - den type ting som krever masse utstyr og planlegging er konsekvent mer stress enn det er givende for meg. Eksen min var tidligere profesjonell i alpint, og egentlig alle jeg har datet har holdt på med slikt. Noen forhold er derimot mer vennskapsbasert, der man gjør alt sammen og er ganske "like". For noen fungerer det bedre, men min observasjon er at jo likere folk er, jo mindre seksuell spenning har de mellom seg. Anonymous poster hash: cec0e...d29

Der har jeg motsatt erfaring. Da det også handler om den seksuelle kjemien eller spenningen som du kaller det, i forhold til at man føler kjemien er der uansett. Man kan ha mer vennskapsforhold i en kjæreste men samtidig føle at personen er totalt forskjellig fra en selv, og ikke føle så mye seksuell spenning. Og i motsatt fall være like på en del punkter, være venner og ha seksuell spenning. Det går faktisk ann. Men ja, er enig i at det er mer sjeldent kanskje.

Uansett tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye TS, så lenge du har ett par gode venner så tror jeg ikke en mann bryr seg så mye om masse hytteturer o.l. Bare vær deg selv du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...