Gå til innhold

Flotte menn setter mer pris på personlighet og populæritet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Nettopp kommet ut av et langvarig forhold og kjenner at selvtilitten min ang. dating av menn er lavere enn det den en gang var.

Jeg har utseendet i orden (don´t shoot), men har mest problemer med personligheten min. Jeg har ikke særlig mange venninner, trener ikke (fordi jeg ikke liker det, samt føler ikke jeg trenger det) og gjør heller ingenting spesielt etter jobb foruten om å treffe noen venninner i ny og ne. Jeg har ingenting spesielt jeg brenner for, og tilbringer ofte hverdagen i sofaen etter middag forran pcen. Hva annet er det å finne på hver bidige dag liksom?

Så, jeg har dessverre fått inntrykk av at menn som er ´good catch` ofte blir sammen med kvinner som har mangfolk av venner, diverse hobbyer og som generelt sett er veldig populære og aktive med ditt og datt.

Er det faktisk slik? :jolie:



Anonymous poster hash: 9a618...ec3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sitrondrops

Jeg tror "good catch" menn ser etter noen som er litt som dem selv. Vet ikke hva du ser på som et bra mannfolk, men du må jo lete der du tror de kan være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du må ha noe å by på. Det må gå an å snakke om fornuftige ting med deg. Du må gidde å gå turer. Du må gidde å glede deg over både små og store gleder.

Du beskriver deg som ei som bare sitter i sofaen og venter på å bli oppvartet. Det gidder vi ikke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du beskriver jo et helt vanlig liv. Problemet blir vel først om du blir for klengete siden du ikke gjør så mye når du kommer hjem.



Anonymous poster hash: 7359c...6cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha noe å by på. Det må gå an å snakke om fornuftige ting med deg. Du må gidde å gå turer. Du må gidde å glede deg over både små og store gleder.

Du beskriver deg som ei som bare sitter i sofaen og venter på å bli oppvartet. Det gidder vi ikke!

Neida. Jeg kan godt gjøre de tingene du ramser opp der, men hva tenker du på når du sier noe å by på? Jeg kan by på god mat og endeløs kjærlighet :laugh:

Nei, du beskriver jo et helt vanlig liv. Problemet blir vel først om du blir for klengete siden du ikke gjør så mye når du kommer hjem.

Anonymous poster hash: 7359c...6cd

Sant. Noen tips?

ts

Anonymous poster hash: 9a618...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du må by på deg selv. Hvem du er, du må ha humør, du må ha mål, du må ha meninger. Det må være mulig å snakke om alt sammen med deg uten å få fordømmelse i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror "good catch" menn ser etter noen som er litt som dem selv. Vet ikke hva du ser på som et bra mannfolk, men du må jo lete der du tror de kan være.

Sant. Det jeg frykter. Jeg kan nesten bare glemme å finne en mann med flott kropp som driver med trening. Datet faktisk en fotballspiller en gang og han dumpet meg ganske raskt når han fant ut at jeg ikke likte trening og ikke var særlig aktiv. Han trente jo hver dag.

Hva er menn som er ett 'good catch' ?

Sikker veldig inviduelt. Jeg tenker en mann som ser veldig bra ut (høy, flott ansikt, trent, flott hår, smil, øyne og div), har en bra personlighet (snill, morsom, ærlig, festlig) og som er godt likt av andre, har interesser og holder seg i form.

ts

Anonymous poster hash: 9a618...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo ut som drømmedama mi ut fra din beskrivelse av deg sjøl. Men jeg er ikke en flott mann, så jeg kan dessverre verken avkrefte eller bekrefte hypotesen din.



Anonymous poster hash: 22222...bae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Det jeg frykter. Jeg kan nesten bare glemme å finne en mann med flott kropp som driver med trening. Datet faktisk en fotballspiller en gang og han dumpet meg ganske raskt når han fant ut at jeg ikke likte trening og ikke var særlig aktiv. Han trente jo hver dag. Sikker veldig inviduelt. Jeg tenker en mann som ser veldig bra ut (høy, flott ansikt, trent, flott hår, smil, øyne og div), har en bra personlighet (snill, morsom, ærlig, festlig) og som er godt likt av andre, har interesser og holder seg i form. ts Anonymous poster hash: 9a618...ec3

Så du vil ha en mann som holder seg i form, men gidder ikke gjøre det selv?

Hmm, slike menn ser nok ikke etter sofaslitere. Hva med å faktisk begynne å trene selv? Mange flotte menn på treningssentere, i skogen, på fjelltur, i skibakken, i parken osv. Trent kropp og trent mann i samme slengen! Genialt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også menn liker å ha noen som de selv, like barn leker best. Men klart du kan finne en kjekk mann som liker sofasitting og TVtitting :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetta faen hva de utadvendte populære mennene foretrekker jeg, tviler på at du finner så mange av dem her.



Anonymous poster hash: 7bbc4...672
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om menn som trener, gjør masse "spesielt" etter jobben, brenner for ett eller anna, og aldri sitter på sofaen eller pc etter middag er det du ser etter og anser som "good cach", så ligger det jo litt i kortene at de har litt høyere match-faktor med damer som har en en lignende livsstil....

Hvis du ser litt på omstendighetene rundt , så vil du nok se at disse "good cachÆrne" evt. aktive folk har en langt høyere sjanse BARE for å møte noen også, og det nettopp pga.aktivitetene sine... U C?

Man kan jo ikke akkurat regne med at "god fangsten" skal ramle ned i sofaen heller...

Svaret på spørsmålet ditt "er det faktisk slik?", blir da derfor -JA, slik er det faktisk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke datet en mann med din livsstil, så det er vel ikke rart at mange menn heller ikke vil det.

Nå er min erfaring at det er noe viktigere for en kvinne at en mann er utadvendt med mange venner og en aktiv livsstil en motsatt - da f.eks. popularitet ikke er veldig viktig for menn, viktigste er at du har noen venner.

Men menn med valgmuligheter vil jo ha en kvinne som skiller seg litt ut. At man er pen og slank er greit nok men det er det mange som er, og flere av dem har jo en personlighet i tillegg.
Et pent utseende er litt for vanlig for
å få en kvalitetsmann på kroken, i tilegg er det jo midlertidig...



Anonymous poster hash: cec0e...d29
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Setter pris på en dame med bra personlighet, men popularitet er ikke noe som er et must. Vil treffe en dame som gir meg glede i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Det jeg frykter. Jeg kan nesten bare glemme å finne en mann med flott kropp som driver med trening. Datet faktisk en fotballspiller en gang og han dumpet meg ganske raskt når han fant ut at jeg ikke likte trening og ikke var særlig aktiv. Han trente jo hver dag.

Sikker veldig inviduelt. Jeg tenker en mann som ser veldig bra ut (høy, flott ansikt, trent, flott hår, smil, øyne og div), har en bra personlighet (snill, morsom, ærlig, festlig) og som er godt likt av andre, har interesser og holder seg i form.

ts

Anonymous poster hash: 9a618...ec3

Kan du ikke bare begynne å trene da? Og melde deg på et kurs eller noe for å utvide horisonten? Høres ut som du ikke er særlig fornøyd med deg selv, og tror du ikke kan få noen som er no særlig fordi du er så kjedelig selv. Det kommer til å skinne gjennom når du dater altså.

Anonymous poster hash: 54e22...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er ikke jeg en god catch, men tror neppe aktive menn bryr seg om du trener eller ikke så lenge du faktisk ser bra ut. Det påvirker ikke mannen om trener, er lite populær, surfer på pcen, osv.

Det er kvinner som bryr seg om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg en god catch, men tror neppe aktive menn bryr seg om du trener eller ikke så lenge du faktisk ser bra ut. Det påvirker ikke mannen om trener, er lite populær, surfer på pcen, osv.

Det er kvinner som bryr seg om slikt.

En friluftsmann eller noen som er glad i å drive med alpint, sykling, toppturer osv. vil nok helst kikke etter likesinnete. Man skal helst kunne gjøre noen av de tingene sammen og ikke bare med kompiser, ellers er poenget borte med en partner spør du meg. Alt handler ikke om hvordan man ser ut, men også hvilke interesser man har.

Endret av la Flaca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Det jeg frykter. Jeg kan nesten bare glemme å finne en mann med flott kropp som driver med trening. Datet faktisk en fotballspiller en gang og han dumpet meg ganske raskt når han fant ut at jeg ikke likte trening og ikke var særlig aktiv. Han trente jo hver dag.

Sikker veldig inviduelt. Jeg tenker en mann som ser veldig bra ut (høy, flott ansikt, trent, flott hår, smil, øyne og div), har en bra personlighet (snill, morsom, ærlig, festlig) og som er godt likt av andre, har interesser og holder seg i form.

ts

Anonymous poster hash: 9a618...ec3

Synes det er litt rart at du har så mange krav til en mann når du ikke er sånn selv? Har ikke interesser, holder deg ikke i form osv...

Anonymous poster hash: e763c...d9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En friluftsmann eller noen som er glad i å drive med alpint, sykling, toppturer osv. vil nok helst kikke etter likesinnete. Man skal helst kunne gjøre noen av de tingene sammen ikke bare sammen med kompiser, ellers er poenget borte med en partner spør du meg. Alt handler ikke om hvordan man ser ut, men også hvilke interesser man har.

Klart det er kjekt å ha med kjæresten på fjellet i påsken, osv, men det var ikke det hun sa hun ikke var villig til, hun sa hun kunne gå turer. Men TS trener ikke. Sikkert noen menn som liker å trene med kjæresten på treningssenteret, men kan ikke tro at det er noen som dropper å bli sammen med dama fordi de ikke får den muligheten. Når det kommer til sykling, løping og aktiviteter man gjør sammen så vil jo en trent mann løpe lenger og raskere enn en kvinne så å trene sammen der vil jo ikke være særlig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...