Gå til innhold

Han tar ikke iniativet


Worcy

Anbefalte innlegg

Meg og kjæresten min er inne i et avstandsforhold, hvor han bor helt Nord og jeg helt Sør - dette er selvfølgelig vanskelig. Noe som gjør det ekstra ille for meg er at han er helt forferdelig dårlig til å ta iniatiavet. Han ringer aldri, sender aldri sms, jeg må alltid ta iniativet

Jeg må alltid "grave" hva han har gjort den dagen, må gå ut med hva jeg har gjort og jeg har får lite ut av ham generelt, så lenge vi ikke er i samme rom. Når vi er i samme rom så er han kjærlig og snakker, masse.

Hva kan jeg gjøre? I et avstandsforhold så er jo kommunikasjon og snakk nesten hele forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye du får gjort med dette annet en å akseptere at han er sånn. Noen menn er helt elendige på tilbakemeldinger og jeg tviler på at de kan lære seg å bli så veldig mye bedre på dette. Men så klart om du forteller hvordan du føler det når han aldri tar kontakt, og du får han til å forstå, så kan han nok bedre seg litt i hvert fall. Kanskje han må lage seg en huskelapp der det står "ring dama", så han ikke glemmer.



Anonymous poster hash: e7bdc...ee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han om det. :)

Jeg hadde akkurat motsatt problem med min ekskjæreste. :) Jaja... Det var sært. Men viktig er å være åpen om det og ta opp problemene om det er noe som plager deg. :)

Anonymous poster hash: 392d4...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal opp til ham om et par uker, tar det da tenker jeg - bare vet ikke helt hva jeg skal si... Takk!

Kan dere ikke ha noen skype dater i blant? :) At dere setter av en time til å investere litt tid i hverandre? :)

Anonymous poster hash: 392d4...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke ha noen skype dater i blant? :) At dere setter av en time til å investere litt tid i hverandre? :)

Anonymous poster hash: 392d4...1ea

Vi kunne jo, men som sagt er han utrolig dårlig på dette... frustrerende! Spesielt siden forholdet er såppass nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...