Gå til innhold

Folk som maser på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som opplever folk som maser på Tinder? Jeg opplever ofte at menn jeg har likt og fått match med, sender meg meldinger i hytt og pine, er ikke alltid jeg får svart på noen timer pga jobb, og da tikker det inn "hva skjer?" og "du er stille, jeg biter ikke" o.l. Noen ganger kommer det 3-4 meldinger ila dagen fra samme person, uten at jeg har rukket å skrive noe til han... ?!

Blir litt skeptisk.. hva gjør dere i sånne situasjoner? Fortsetter å prate eller dropper?

Anonymous poster hash: dd79d...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, hva ville du gjort om du var ensom, så en pen person på Tinder, og du var av det kjønnet som var mest "forventet" at skulle ta kontakt?

Ville du da noensinne sendt 3-4 meldinger?


Hvis ja: tilgi ham og svar ham, du ville gjort det samme.
Hvis nei: overse ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som opplever folk som maser på Tinder? Jeg opplever ofte at menn jeg har likt og fått match med, sender meg meldinger i hytt og pine, er ikke alltid jeg får svart på noen timer pga jobb, og da tikker det inn "hva skjer?" og "du er stille, jeg biter ikke" o.l. Noen ganger kommer det 3-4 meldinger ila dagen fra samme person, uten at jeg har rukket å skrive noe til han... ?!

Blir litt skeptisk.. hva gjør dere i sånne situasjoner? Fortsetter å prate eller dropper?

Anonymous poster hash: dd79d...526

Gå for magefølelsen. Dropp de som du føler maser for mye, og skriv med de du liker som ikke gjør det :) Det er ikke verre.

Anonymous poster hash: ec01d...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva ville du gjort om du var ensom, så en pen person på Tinder, og du var av det kjønnet som var mest "forventet" at skulle ta kontakt?

Ville du da noensinne sendt 3-4 meldinger?

Hvis ja: tilgi ham og svar ham, du ville gjort det samme.

Hvis nei: overse ham.

Så masing hjelper!? Ikke rart det har blitt lite action. Sender ut en haug med meldinger as we speak.

Anonymous poster hash: e0dc8...31e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et godt spørsmål.

Nå er det sånn at jeg har et liv, og har ikke tid til å mase på tinder. Får jeg ikke svar, så skriver jeg ikke igjen. Og unmatcher etter en dag eller så.

Men det ser jo ut for, faktisk, at det kan være at jeg går glipp av noen som forventer at jeg skal mase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har opplevd at en mann driver og maser og maser. Fullstendig avtennende. Han virker masete, desperat, kontrollerende og som en sjalu type (driver og trekker inn andre menn på tinder etc.). Spesielt... Jeg har bare oversett han nå. Han har sendt 6 meldinger uten at jeg har svart. Han sendte en ny en i går kveld.



Anonymous poster hash: 85c2b...4fc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Har opplevd at en mann driver og maser og maser. Fullstendig avtennende. Han virker masete, desperat, kontrollerende og som en sjalu type (driver og trekker inn andre menn på tinder etc.). Spesielt... Jeg har bare oversett han nå. Han har sendt 6 meldinger uten at jeg har svart. Han sendte en ny en i går kveld.

Anonymous poster hash: 85c2b...4fc

Hvorfor sletter du han ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...