Gå til innhold

Vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er sex mer enn bare ren tenning :)

Hjelper ikke at mannen tenner meg hvis han ikke er gira på noe mer enn misjonærstilling for å si det slikt. :)

Jeg krever (ganske mye) variasjon og krydder for å være fornøyd i senga over tid. Heldigvis er ikke alle som meg :)

Det beste er å gjøre det man føler for, og ikke følge strømmen. Spesielt når det kommer til viktige ting :)

Heldigvis har vi et stort mangfold slik at det er rom for å ikke følge strømmen uten at man ender alene av den grunn :)

Haha ser den! :)

Ja jeg følte egentlig at det var rett av meg og ikke ha sex fordi jeg har jo aldri prøvd det, og hvordan kan jeg savne noe jeg aldri har prøvd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha ser den! :)

Ja jeg følte egentlig at det var rett av meg og ikke ha sex fordi jeg har jo aldri prøvd det, og hvordan kan jeg savne noe jeg aldri har prøvd? :)

:) Ønsker deg lykke til. Ser at det kan være vanskelig å finne noen som ikke ønsker å gifte seg uten å ha "prøvd sexen", men håper du står på dine verdier/meninger og finner noen som deler de med deg. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ønsker deg lykke til. Ser at det kan være vanskelig å finne noen som ikke ønsker å gifte seg uten å ha "prøvd sexen", men håper du står på dine verdier/meninger og finner noen som deler de med deg. :smilyblomst:

Tusen takk! :) Jeg har sett mange finne sine, allerede nå, og da ser jeg at det kanskje ikke er så vanskelig. Jeg prøver å koble meg av på guttefronten rett og slett fordi jeg sitter midt oppi særemner, russ og mye skolearbeid :) Jeg skal egentlig seire at jeg er over han fyren som ville ha sex med meg da, denne helga, med å brenne litt klær! :D hahaha :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...