Gå til innhold

Han tar kontakt, men vil ikke treffes igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer var jeg på date med en jeg hadde møtt på nettet.
Jeg synes det klaffa kjempefint og vi snakket non stop hele daten.
Han studerer i en annen by og var hjemme på sommerferie.

Etter daten la han meg til på facebook og vi snakket der, og jeg sa at han måtte si fra når han var hjemme igjen. Det svarte han ingenting på.

Vi har snappet og skrevet på FB, han sender ofte snaps først. På FB sa han at han kanskje skulle hjem en helg. Jeg tenkte jo at hvis han skulle hjem, så tok han kontakt. Den helga snappet han meg bilder, han hadde vært med kompiser og ute på byen. Altså var han hjemme men sa ikke ifra. Jaja.

Så har vi snakket etter det, jeg har ikke nevnt noe angående det selv.
Så sa han at han skulle hjem neste helg. Kult sa jeg, og sa at selv om jeg skulle i bursdagsfest på lørdagen så kunne vi jo treffes ute på byen hvis han skulle ut.

Det svarte han ikke på, svarte på et annet spørsmål jeg hadde stilt. Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden lørdag. Shit! Skremte jeg han bort?

Hva bør jeg gjøre?



Anonymous poster hash: f6b12...14d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor han i Bergen? Høres helt lik ut som han jeg har holdt på med..



Anonymous poster hash: 092e3...6af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer var jeg på date med en jeg hadde møtt på nettet.

Jeg synes det klaffa kjempefint og vi snakket non stop hele daten.

Han studerer i en annen by og var hjemme på sommerferie.

Etter daten la han meg til på facebook og vi snakket der, og jeg sa at han måtte si fra når han var hjemme igjen. Det svarte han ingenting på.

Vi har snappet og skrevet på FB, han sender ofte snaps først. På FB sa han at han kanskje skulle hjem en helg. Jeg tenkte jo at hvis han skulle hjem, så tok han kontakt. Den helga snappet han meg bilder, han hadde vært med kompiser og ute på byen. Altså var han hjemme men sa ikke ifra. Jaja.

Så har vi snakket etter det, jeg har ikke nevnt noe angående det selv.

Så sa han at han skulle hjem neste helg. Kult sa jeg, og sa at selv om jeg skulle i bursdagsfest på lørdagen så kunne vi jo treffes ute på byen hvis han skulle ut.

Det svarte han ikke på, svarte på et annet spørsmål jeg hadde stilt. Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden lørdag. Shit! Skremte jeg han bort?

Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: f6b12...14d

Jeg har det ganske likt om dagen. Jeg har datet en fyr, som alltid skal ditt og datt... men samtidig så kontakter han meg hver gang jeg har gitt han opp. Det er helt frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor han i Bergen? Høres helt lik ut som han jeg har holdt på med..

Anonymous poster hash: 092e3...6af

Oi, dette var ekkelt.. Jeg har også drevet med en fra Bergen som er presis slik!

Anonymous poster hash: ca3ed...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, dette var ekkelt.. Jeg har også drevet med en fra Bergen som er presis slik!

Anonymous poster hash: ca3ed...1cd

Jeg har også en i Bergen som er slik!

Han er riktignok ikke student da,men en voksen mann.

Anonymous poster hash: 4746f...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som han kanskje holder deg på gress eller liker oppmerksomheten du gir ham.

Jeg ville ikke tatt mer initiativ til å møtes eller signalisert at jeg er ledig for treff. Hadde også ventet en stund med å svare hvis han tok kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

holder henne på gress? vil ikke akkurat si han gjør det. han gir henne da igjen forhåpninger eller lovnader om at det kan bli noe mer.

om jeg snakker med en tidligere date på facebook eller sender han en snap eller to så holder jeg han altså på gress?

NEPPE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder henne på gress? vil ikke akkurat si han gjør det. han gir henne da igjen forhåpninger eller lovnader om at det kan bli noe mer.

om jeg snakker med en tidligere date på facebook eller sender han en snap eller to så holder jeg han altså på gress?

NEPPE!

Skjønner hva du mener, men det kan også være tilfelle at han holder henne varm ved å gi litt oppmerksomhet i ny og ne.

Når han konsekvent unngår å svare på hennes forslag om å møtes,aldri svarer ja men samtidig ikke avslår dem heller tenker jeg at det ligger noe mer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var ekkelt.. Jeg har også drevet med en fra Bergen som er presis slik!

Anonymous poster hash: ca3ed...1cd

20 år?

Anonymous poster hash: 092e3...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men det kan også være tilfelle at han holder henne varm ved å gi litt oppmerksomhet i ny og ne.

Når han konsekvent unngår å svare på hennes forslag om å møtes,aldri svarer ja men samtidig ikke avslår dem heller tenker jeg at det ligger noe mer bak.

Men hvorfor gjør gutter slikt?

Anonymous poster hash: 092e3...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor gjør gutter slikt?

Anonymous poster hash: 092e3...6af

Kan være mange grunner. Personlige problemer, usikkerhet, forpliktelsesangst, frykt for å gå glipp av noe "bedre" osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Skjønner hva du mener, men det kan også være tilfelle at han holder henne varm ved å gi litt oppmerksomhet i ny og ne.

Når han konsekvent unngår å svare på hennes forslag om å møtes,aldri svarer ja men samtidig ikke avslår dem heller tenker jeg at det ligger noe mer bak.

han syns kanskje det er ubehagelig å avvise noen da. og av den grunn syns jeg det er tåpelig og sette han i bås at han holder henne på gress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Men hvorfor gjør gutter slikt?

Anonymous poster hash: 092e3...6af

hjelpes ass. storm i vannglass?

han gidder ikke treffe henne. er det noe mer å analysere egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han syns kanskje det er ubehagelig å avvise noen da. og av den grunn syns jeg det er tåpelig og sette han i bås at han holder henne på gress.

Det kan selvfølgelig være tilfelle.

Har vært borti noen slike selv, men da har de signalisert den lave interessen ved å ikke ta kontakt,

og de gangene jeg kontaktet dem fikk jeg bare korte svar tilbake. Da tar man jo hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke det er så uvanlig. For noen år siden traff jeg også en på nett som var på akkurat samme måte. Jeg kuttet ut hele fyren, da jeg ikke gadd å gå og lure på hvor jeg egentlig hadde ham.

Anonymous poster hash: 25a12...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så uvanlig. For noen år siden traff jeg også en på nett som var på akkurat samme måte. Jeg kuttet ut hele fyren, da jeg ikke gadd å gå og lure på hvor jeg egentlig hadde ham.

Anonymous poster hash: 25a12...8a4

Bodde han i Bergen?

Anonymous poster hash: 4746f...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare én mann som bor i Bergen så det må være han.



Anonymous poster hash: 046d0...e13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare én mann som bor i Bergen så det må være han.

Anonymous poster hash: 046d0...e13

:fise:

Anonymous poster hash: 4746f...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...