Gå til innhold

En oppsummering: antall dater i år, antall ligg, og resultater...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter kjærligheten. Blir litt oppgitt siden jeg får masse komplimenter, men alt ender som regel i bare ligg for meg. Men jeg vil ikke gi opp.

I år har jeg datet 4 personer. 1 av dem sa seg uinteressert i meg ved første treffet, 3 av dem sa seg interesserte. Jeg ble forelsket i en av de 3, og jeg håper på at det kan bli meg og han. Men det ser ut som om det ikke skjer. Har hatt sex med han.



Anonymous poster hash: a2a27...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datet fire. En som jeg ble kjæreste med, men vi har slått opp nå. Jeg har ett håp om at det ennå skal bli oss, men vi får se hva tiden bringer. Krysser fingrene mine. Har også hatt noen one-nights stands.



Anonymous poster hash: 09cee...909
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa stolt 1.januar at 2014, da skulle jeg leve i sølibat! Men nei, gikk dsv på en smell. Flere faktisk!

Nr 1: datet i ca 2 mnd, kjempefin fyr men jeg klarte ikke bli ordentlig interessert. Hadde samleie 1 gang.

Nr 2: var på date med en fra Sukker. Hyggelig men 0 kjemi.

Nr 3: møtte en kar på festival i USA. Be klinings, men ikke noe mer. Hadde kontakt noen mnd men jeg mistet interessen da han sendte meg snaps av ståpikken sin.

Nr 4: hadde en fling med en kjekkas som var på ferie i Oslo. Hadde samleie 2 ganger, og hatt litt kontakt men er ikke interessert i han.

Nr 5: møtte en fyr i sommer. Hatt masse kontakt, vært på date 1 gang, hadde samleie 1 gang. Likte han ganske godt men ikke sånn kjempeforelsket. Han er ikke interessert.

Så 2014 har så langt vært katastrofe. Menn liker ikke meg. Og jeg klarer ikke forelske meg i noen siden jeg aldri kommer over exen :(



Anonymous poster hash: 2de70...e39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1. Var på 2 dater, jeg falt, han falt ikke. Vi ble venner, og jeg håper fortsatt.

Nr 2, ble jeg sammen med, var vel sammen hele 3 dager. Han ga seg ut for å være dømme mannen, men med en gang jeg gikk med på at vi var kjærester og vi hadde sex, så endret han personlighet fullstendig, og det kom fram en del rart. Så da dumpet jeg han.

Nr 3. Var jeg på 5 dater med, likte han godt, men falt ikke. Han var usikker hele tiden da vi bodde langt fra hverandre. Og jeg sa han fikk bestemme seg før vi hadde sex, og da ble det til at vi ikke møttes igjen.



Anonymous poster hash: 979b4...107
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa stolt 1.januar at 2014, da skulle jeg leve i sølibat! Men nei, gikk dsv på en smell. Flere faktisk!

Nr 1: datet i ca 2 mnd, kjempefin fyr men jeg klarte ikke bli ordentlig interessert. Hadde samleie 1 gang.

Nr 2: var på date med en fra Sukker. Hyggelig men 0 kjemi.

Nr 3: møtte en kar på festival i USA. Be klinings, men ikke noe mer. Hadde kontakt noen mnd men jeg mistet interessen da han sendte meg snaps av ståpikken sin.

Nr 4: hadde en fling med en kjekkas som var på ferie i Oslo. Hadde samleie 2 ganger, og hatt litt kontakt men er ikke interessert i han.

Nr 5: møtte en fyr i sommer. Hatt masse kontakt, vært på date 1 gang, hadde samleie 1 gang. Likte han ganske godt men ikke sånn kjempeforelsket. Han er ikke interessert.

Så 2014 har så langt vært katastrofe. Menn liker ikke meg. Og jeg klarer ikke forelske meg i noen siden jeg aldri kommer over exen :(

Anonymous poster hash: 2de70...e39

Menn liker ikke deg?

4/5 var det du som ikke var interresert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn liker ikke deg?

4/5 var det du som ikke var interresert

Samme reagerte jeg på. Snakk om å ha høye krav til seg selv når man ikke synes det å møte 5, i utgangspunktet bra, menn er et godt nok resultat for 2014.

Anonymous poster hash: 5f98d...398

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa stolt 1.januar at 2014, da skulle jeg leve i sølibat! Men nei, gikk dsv på en smell. Flere faktisk!

Nr 1: datet i ca 2 mnd, kjempefin fyr men jeg klarte ikke bli ordentlig interessert. Hadde samleie 1 gang.

Nr 2: var på date med en fra Sukker. Hyggelig men 0 kjemi.

Nr 3: møtte en kar på festival i USA. Be klinings, men ikke noe mer. Hadde kontakt noen mnd men jeg mistet interessen da han sendte meg snaps av ståpikken sin.

Nr 4: hadde en fling med en kjekkas som var på ferie i Oslo. Hadde samleie 2 ganger, og hatt litt kontakt men er ikke interessert i han.

Nr 5: møtte en fyr i sommer. Hatt masse kontakt, vært på date 1 gang, hadde samleie 1 gang. Likte han ganske godt men ikke sånn kjempeforelsket. Han er ikke interessert.

Så 2014 har så langt vært katastrofe. Menn liker ikke meg. Og jeg klarer ikke forelske meg i noen siden jeg aldri kommer over exen :(

Anonymous poster hash: 2de70...e39

Jeg har også et katastrofe år der jeg innser at de menn jeg håper er interessert i meg, sier at de er helt til de får meg i seng, og så etterhvert så gir de full faen i meg. Jeg har bare opplevd dette en gang i år, og har ennå ikke gitt han helt opp , men jeg prøver på å gi han opp. Er vondt å bli forelsket , og høre at den andre personen er det, for så å oppleve at den allikevel gir full faen... uff....

Har opplevd dette så mange ganger før... at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal klare å date igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på date med 15 menn, de fleste kun en gang. Jeg likte 2 av dem, men de likte ikke meg. Hadde sex med en av dem etter noen ukers dating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en del med slutty adferd her ja.

Anonymous poster hash: 66649...629

Hva mener du med det? Er du lei deg fordi du ikke har fått deg noe på en stund? Du får ta deg en aftenrunk da vettu :)

Anonymous poster hash: 2de70...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker ikke deg?

4/5 var det du som ikke var interresert

Ja, men han siste vil ikke ha meg :( Og da føler jeg meg som et verdiløst 0..

Anonymous poster hash: 2de70...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme reagerte jeg på. Snakk om å ha høye krav til seg selv når man ikke synes det å møte 5, i utgangspunktet bra, menn er et godt nok resultat for 2014.

Anonymous poster hash: 5f98d...398

Hjelper jo ikke det når jeg ble avvist av han jeg virkelig likte! Skal holde meg unna menn resten av året iafall. Bare sitte hjemme med katten og se på Two and a half men.

Anonymous poster hash: 2de70...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at man hopper til køys med noen fort i datinga kan være grunn nok til at mannen mister interessen. At du er for lett på tråden, kan være en tanke han kan ha.



Anonymous poster hash: a9550...40c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man hopper til køys med noen fort i datinga kan være grunn nok til at mannen mister interessen. At du er for lett på tråden, kan være en tanke han kan ha.

Anonymous poster hash: a9550...40c

Piss. Da er han lett på tråden selv isåfall, og menn med slike holdninger er vi bare glad for å bli kvitt :)

Anonymous poster hash: 2de70...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva mener du med det? Er du lei deg fordi du ikke har fått deg noe på en stund? Du får ta deg en aftenrunk da vettu :)

Anonymous poster hash: 2de70...e39

Hadde han date'et deg, så hadde han sikkert fått deg i seng. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han date'et deg, så hadde han sikkert fått deg i seng.

Hvem er han? Jeg ligger ikke med folk uten videre nei, så der tar du feil ass. De jeg lå med i år har jeg gjort fordi jeg hadde lyst. Er en veldig kresen person faktisk.

Anonymous poster hash: 2de70...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet 3, hatt sex med 3 og håper han nr 3 er den siste jeg dater ;) Vi får se.



Anonymous poster hash: 24176...719
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage liste jeg også!

1. Totalt uinteressant fyr, null kjemi.

2. Datet, dumpet meg og kom krypende tilbake.

3. Datet, dumpet og kjempet for å beholde meg. Prøvde å ta opp kontakten i etterkant, men han var ikke interessert i å snakke med meg på det tidspunktet.

4. Vi datet, han dumpet meg også kom han krypende tilbake. Vi ble kjærester, hadde den krangelen som førte til at vi slo opp. Jeg sitter ennå med ett håp om at det blir oss, men vi får se hva tiden vil bringe.

Anonymous poster hash: 09cee...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...