Gå til innhold

Tips til hvordan man skal avsløre...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting har jeg lært, og det er at så lenge menn vil ha en dame - så sier han hva som helst. Også i de tilfellene han selv vet han egentlig er en drittsekk, så tror han at "NÅ skal det bli bra". Så er helvetet løst hvis han mister motivasjonen etter hvert, eller føler seg avvist.

Har dere funnet noen smarte måter å avsløre drittsekkene på, FØR man har vært i et forhold med dem i flere måneder?

(Altså sånne hvor det i ettertid viser seg at de har en laaaang historie med dårlig oppførsel mot damer)



Anonymous poster hash: c617d...4a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting har jeg lært, og det er at så lenge menn vil ha en dame - så sier han hva som helst. Også i de tilfellene han selv vet han egentlig er en drittsekk, så tror han at "NÅ skal det bli bra". Så er helvetet løst hvis han mister motivasjonen etter hvert, eller føler seg avvist. Har dere funnet noen smarte måter å avsløre drittsekkene på, FØR man har vært i et forhold med dem i flere måneder? (Altså sånne hvor det i ettertid viser seg at de har en laaaang historie med dårlig oppførsel mot damer) Anonymous poster hash: c617d...4a5

Vennene hans. Assholes trives i hverandres selskap. Greie gutter er ofte i en heeelt annen vennekrets.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han lyver mye om andre ting.
Og hvis han gir deg mange ulike versjoner av fortiden sin, og hvor mange damer han har vært med.
Og hvis han blir sur om du påpeker at ting han sier om seg selv ikke henger sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene hans. Assholes trives i hverandres selskap. Greie gutter er ofte i en heeelt annen vennekrets.

Hvis han lyver mye om andre ting.

Og hvis han gir deg mange ulike versjoner av fortiden sin, og hvor mange damer han har vært med.

Og hvis han blir sur om du påpeker at ting han sier om seg selv ikke henger sammen.

Så hvis han har mange forskjellige venner (noen bra kompiser som er familiefedre), men henger mest med en som uten tvil er utspekulert og manipulerende...

OG

skylder på alle andre for fortiden sin noen dager, mens andre dager sier "han var veldig umoden på den tiden"...

Rødt lyst?

Anonymous poster hash: c617d...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting har jeg lært, og det er at så lenge menn vil ha en dame - så sier han hva som helst. Også i de tilfellene han selv vet han egentlig er en drittsekk, så tror han at "NÅ skal det bli bra". Så er helvetet løst hvis han mister motivasjonen etter hvert, eller føler seg avvist.

Har dere funnet noen smarte måter å avsløre drittsekkene på, FØR man har vært i et forhold med dem i flere måneder?

(Altså sånne hvor det i ettertid viser seg at de har en laaaang historie med dårlig oppførsel mot damer)

Anonymous poster hash: c617d...4a5

Ved å date noen som du har felles venner eller bekjente med, så kan du være rimelig sikker på at du vil få vite det raskt.

Anonymous poster hash: cf1a1...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne triggeren for drittsekker. Se hvordan han reagerer på at du f.eks ikke kan møtes likevel og kanskje sier fra litt sent, ikke smink deg når han kommer på besøk, se hvordan han er rundt andre damer, ikke ta kontakt på ei stund og se om han tar kontakt selv. Hvis du krangler med ei venninne, ring og spør om hans mening. Hvis han kritiserer venninna di helt vilt, så vet du at han tyr til skyldfordeling og hard dømming av andre, uten å vite begge sider. Det er slik idioter og drittsekker gjør.

Dette er utspekulerte greier. Vil egentlig anbefale deg å ikke holde på sånn, men hvis du har for vane å tiltrekkes skjulte drittsekker så kan jeg forstå deg også.



Anonymous poster hash: 24cff...b8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis han har mange forskjellige venner (noen bra kompiser som er familiefedre), men henger mest med en som uten tvil er utspekulert og manipulerende...

OG

skylder på alle andre for fortiden sin noen dager, mens andre dager sier "han var veldig umoden på den tiden"...

Rødt lyst?

Det og ikke klare å se egne feil i ting som har gått galt vil jeg si er et faresignal. Kjenner igjen det gjennom mennesker som skylder på andre, uansett hva.

Anonymous poster hash: cb709...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne triggeren for drittsekker. Se hvordan han reagerer på at du f.eks ikke kan møtes likevel og kanskje sier fra litt sent, ikke smink deg når han kommer på besøk, se hvordan han er rundt andre damer, ikke ta kontakt på ei stund og se om han tar kontakt selv. Hvis du krangler med ei venninne, ring og spør om hans mening. Hvis han kritiserer venninna di helt vilt, så vet du at han tyr til skyldfordeling og hard dømming av andre, uten å vite begge sider. Det er slik idioter og drittsekker gjør.

Dette er utspekulerte greier. Vil egentlig anbefale deg å ikke holde på sånn, men hvis du har for vane å tiltrekkes skjulte drittsekker så kan jeg forstå deg også.

Anonymous poster hash: 24cff...b8b

Det der er et veldig godt poeng. Trenger ikke teste dem bevisst da, men det er jo sånn som kommer frem uansett hvis man diskuterer noen. Bedreviter-dømming ER faktisk et faresignal, når jeg tenker meg om.

Anonymous poster hash: c617d...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...