Gå til innhold

Hvordan kysse han uten at det er kleint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en fyr, men han er ganske sjenert når vi er sammen. På melding er han litt mer frampå, og sender gjerne hjerter og kyssesmileyer. Og ja, jeg er egentlig ganske sjenert jeg og :fnise:

Jeg har kysset han en gang på fest, men det er en stund siden nå. Når vi finner på noe sammen blir det liksom aldri et passende tidspunkt, og når jeg/han skal dra er det så mye press på avslutningen at det blir litt kleint. Det er liksom forventet at man skal kysse når man drar, så jeg blir litt smånervøs. Så, hvordan kan jeg kysse han uten at det blir så klein stemning? Aller helst vil jeg at han skal kysse meg, men kameratene hans har sagt at han blir så utrolig sjenert at sjansen er liten for at det kommer til å skje.



Anonymous poster hash: 73182...1b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

"Eg kunne godt tenkt meg at du kyssa meg no"

"No har eg lyst på eit kyss"

"Ah, det perfekte kysseaugenblinken"

"Kyss meg"

"Eg kjem til å kysse deg no, altså"

Eller noko i den duren :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en fyr, men han er ganske sjenert når vi er sammen. På melding er han litt mer frampå, og sender gjerne hjerter og kyssesmileyer. Og ja, jeg er egentlig ganske sjenert jeg og :fnise:

Jeg har kysset han en gang på fest, men det er en stund siden nå. Når vi finner på noe sammen blir det liksom aldri et passende tidspunkt, og når jeg/han skal dra er det så mye press på avslutningen at det blir litt kleint. Det er liksom forventet at man skal kysse når man drar, så jeg blir litt smånervøs. Så, hvordan kan jeg kysse han uten at det blir så klein stemning? Aller helst vil jeg at han skal kysse meg, men kameratene hans har sagt at han blir så utrolig sjenert at sjansen er liten for at det kommer til å skje.

Anonymous poster hash: 73182...1b8

Del en flaske vin. Få løst opp stemmningen.

Anonymous poster hash: bbe5e...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som om du holder noe bak ryggen din og be han lukke øynene til du sier han kan åpne de igjen :fnise:



Anonymous poster hash: 742c5...f00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eg kunne godt tenkt meg at du kyssa meg no"

"No har eg lyst på eit kyss"

"Ah, det perfekte kysseaugenblinken"

"Kyss meg"

"Eg kjem til å kysse deg no, altså"

Eller noko i den duren :vetikke:

Hahaha.. Dette ble veldig kleint på nynorsk. Kysseaugenblinken. :fnise:

Anonymous poster hash: bab2a...2d8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hahaha.. Dette ble veldig kleint på nynorsk. Kysseaugenblinken. :fnise:

Anonymous poster hash: bab2a...2d8

Prøv det! Alt er betre på nynorsk 💜

Det rette er "kysseaugneblink"

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"kyss meg" eller "kan jeg få et kyss" har jeg tatt i bruk et par ganger i fylla med daten, Funket bra for min del:]



Anonymous poster hash: b1880...5ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er vel kleinere enn å si "nå skal jeg kysse deg"? Jeg synes intensiteten før et kyss er herlig, siden jeg er en veldig lidenskapelig person. Hopp i det! Det er et kyss, du liker han og han liker deg. Veldig naturlig, men gutter er også redd avvisning så her må du regne med å være den som tør først. Betyr ikke at han ikke har lyst.

Anonymous poster hash: 9f7a7...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare kysse han? Du trenger jo ikke si noe :)

Sett dere ned i sofaen ved siden av hverandre, se en film, og et sted i filmen så kan du feste blikket ditt på han, når han snur seg for å se på deg, så gi han et fort kyss på leppene. Dersom han har lyst til mer, så tror jeg nok han tar styringa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt første virkelige kyss var som følger:

Hun hadde vist meg noe der hun lå på gulvet, en øvelse av et eller annet slag, husker ikke. Jeg hjalp henne opp (trakk henne opp etter hendene). Istedenfor å rygge da hun kom opp gikk det over i en klem. Sakte trakk man hodene mot hverandre, så var det plutselig bestemt hva vi skulle gjøre resten av kvelden.

Flere av mine "førstekyss" har kommet på den måten, man står i en omfavnelse, gjerne av en annen grunn (hadetbra/dansing etc) så bare trekkes hodene mot hverandre.

For mer enn halvparten var nok Mr. alkohol i bildet, men ingen nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skall han ned så han svimer av, og gi han munn-til-munn-metoden



Anonymous poster hash: ce5f9...7f4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når dere sitter ved siden av hverandre smyger du deg sakte men sikkert nærmere han i løpet av kvelden. Ta på armen hans, låret hans, vis at du vil nærmere han. Og når du er ganske nærme han er det egentlig bare å lene seg inn. Da skjønner han hva som skjer og møter deg på veien :)

Lykke til!



Anonymous poster hash: 181f1...94d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med å holde rundt hverandre mens dere ser en film eller noe sånt, hold rundt hverandre og føl stemningen når dere ser på hverandre, føler du han ikke trekker seg unna prøver du å kysse han.



Anonymous poster hash: 9b4e2...61b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sånne øyeblikk som beskrevet over der det begynner som noe annet og vips blir en klem og så ser man hverandre inn i øynene og skal kanskje kysse er dritkleint.

Jeg er ei sjenert vimsehøne, men hvis jeg er 100 % sikker på at gutten faktisk liker meg, bare at vi kanskje ikke kommer noen vei i det øyeblikket, har jeg to ganger klart å si "Kyss meg da." på slutten av daten, noe som har gitt fyren et spark bak. Selvsagt hadde det vært fint om jeg hadde turt å gjøre det selv, men jeg synes i det minste det å gi et direkte klarsignal til gutten er ganske bra gjort det også.



Anonymous poster hash: b11c0...cae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ventet maaaange ganger på at mannen skal ta det første steget. Som oftes har det kommer veldig naturlig når jeg har liggi i armkroken hans eller sånne ting. Da skjer det bare, uten at man tenker så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sånne øyeblikk som beskrevet over der det begynner som noe annet og vips blir en klem og så ser man hverandre inn i øynene og skal kanskje kysse er dritkleint.

Anonymous poster hash: b11c0...cae

Den ser jeg, men de "tilfellene" jeg har vært innom har man ikke vært via å se hverandre i øynene, man har bare "sklidd" fra kinn-mot-kinn til kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...