Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man er forelska så ser man "tegn" overalt...Jeg ville glemt henne, hun ville ikke latt deg vente dersom hun oppriktig var interessert i deg. Ville du det? Bli sammen med ei dame dersom du hadde ei interessert venninne du var keen på?



Anonymous poster hash: f8d4b...8d7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feks at det er tydelig at hun prioriterer meg framfor andre venner og hun har også betrodd meg at det ikke går så bra i det forholdet hun er i, og at hun har lyst til å bryte ut av det. Er ikke i det minste det siste et slik 'klassisk tegn''?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Jeg tror du skal være forsiktig med forventningene dine. Jeg er egentlig motstander av begrepet "friendzone" - men her høres det ut som det er det du er. Altså en helt vanlig venn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal være forsiktig med forventningene dine. Jeg er egentlig motstander av begrepet "friendzone" - men her høres det ut som det er det du er. Altså en helt vanlig venn.

Javel? Hva nøyaktig er det som tilsier friendzone av de eksemplene jeg nevner?

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er forelska så ser man "tegn" overalt...Jeg ville glemt henne, hun ville ikke latt deg vente dersom hun oppriktig var interessert i deg. Ville du det? Bli sammen med ei dame dersom du hadde ei interessert venninne du var keen på?

Anonymous poster hash: f8d4b...8d7

De to har vært sammen i årevis.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vel så mye et klassisk tegn på at hun ser på deg som en "venninne" hun kan betro seg til. Jeg ville trådd forsiktig.

Du har rett. Har hørt om venninnefellen. Er likevel ikke sikker på at jeg er der.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Hva nøyaktig er det som tilsier friendzone av de eksemplene jeg nevner?

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

At hun snakker til deg på den måten man snakker til venner? Det er jo det man har venner til, å ha noen å betro seg til når man har problemer i livet. Det er ikke nødvendigvis et tegn på at man er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har hendt meg tre ganger at damer har betrodd meg at de har vært i dårlige forhold og ønsket seg ut.

I to av tilfellene var det damer jeg møtte ute på byen, og vi vekslet litt meldinger frem og tilbake i dagene etter.

Det siste tilfellet var ei jeg hadde kjent en stund, og som jeg snakket med jevnlig om trening og alt mellom himmel og jord.

Jeg prøvde meg på alle tre, og du ts kan jo gjette hvem jeg fikk meg noe hos.... Og hos hvem jeg fikk døra i trynet hos....

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt meg tre ganger at damer har betrodd meg at de har vært i dårlige forhold og ønsket seg ut.

I to av tilfellene var det damer jeg møtte ute på byen, og vi vekslet litt meldinger frem og tilbake i dagene etter.

Det siste tilfellet var ei jeg hadde kjent en stund, og som jeg snakket med jevnlig om trening og alt mellom himmel og jord.

Jeg prøvde meg på alle tre, og du ts kan jo gjette hvem jeg fikk meg noe hos.... Og hos hvem jeg fikk døra i trynet hos....

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Gjetter de to første. Synes likevel det illustrerer poenget mitt: En slik betroelse kan bety 'hjelp meg ut'. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to har vært sammen i årevis.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Nettopp, og det ville hun ikke gjort om hun egentlig ville hatt deg.

Anonymous poster hash: f8d4b...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og får mye oppmerksomhet fra menn, men styrer unna de kjekkeste på nettdating sider. Jeg faller for sjarm, glimt i øye/utstårling og i måten de skriver på.

Anonymous poster hash: 93ad3...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Mitt tips er at du må forstå din rolle som mann. Det er du som må initiere, gi komplimenter, sjarmere, spørre ut, eskalere osv. Hvis ikke du er komfortabel med det så bli komfortabel med det gjennom å øve på det.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt nysgjerrig på hvordan dette går jeg da. Noe nytt? :)

Anonymous poster hash: fb264...6cb

Det har egentlig ikke skjedd noe siden sist. Har ikke fortalt noe til venninnen min. Og jeg har heller ikke forsøkt meg på andre arenaer. Men hvem vet, kanskje en dag snart!

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...