Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I Oslo er det vanlig å være singel i trettiårene. Ikke noe merkelig med det :) Meld deg inn i Sukker eller Match, da kan du skrive til folk i stedet for å måtte sjekke de opp face to face.



Anonymous poster hash: fb264...6cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er deg da? Sitte hjemme og vente på et mirakel?

Loven om handling. Gjør du ikke noe, skjer det ikke noe.

Anonymous poster hash: 74641...f20

Du har rett. Der har du meg. Venter kanske på at en kvinne skal 'oppdage' meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo er det vanlig å være singel i trettiårene. Ikke noe merkelig med det :) Meld deg inn i Sukker eller Match, da kan du skrive til folk i stedet for å måtte sjekke de opp face to face.

Anonymous poster hash: fb264...6cb

Har aldri prøvd nettsjekking. Tror ikke det er noe for meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd nettsjekking. Tror ikke det er noe for meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Nettopp, du har ikke prøvd:) Hvis du mener at løpet er kjørt , og du ikke har vært på sukker eller tinder som hele byen har profil på, og du jobber hele dagen, du tar ikke initiativ når du møter noen...? Da må du bare ta motet til deg og lage en profil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo. Siviløkonom. Blir mye jobb om dagene, så jeg får ikke gjort så mye annet.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Da er det mange som er på leting etter en som deg ;) Vanskeligere om du hadde bodd i ei lita bygd med 40 innbyggere...

Du må nok bare få ut fingern. Enten på nettet, på quiz, teatersport, fellestur i skogen eller en god, gammeldags blind date. Sikkert en kollega, kompis eller noe som kan fikse noe?? Jeg tror på venners venner. Bare synd det bare er jenter blant mine venners venner. Du skulle kjent oss ;)

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd nettsjekking. Tror ikke det er noe for meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Problemet med alle sjekkearenaene idag er at de funker supert for de som også får det til ute på byen, men de funker elendig for oss som ikke tør å ta initiativ. Jeg er på både sukker og tinder, men siden hverken jeg eller guttene jeg matcher med tør/vil ta initiativ så skjer det jo heller ikke noe der... Derfor tror jeg mest på venners venner for sånne som oss...

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du si noe om de hintene du har fått? Hvordan har de vært? Og tok du tak i hintene og gjorde noe, eller droppet du det fordi du ikke var sikker på om det var hint?

Jeg har nemlig også mottatt det jeg har oppfattet som hint, men så har jeg vært redd det ikke var ment som det.

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

En gang var det temmelig åpenbart. Jeg var på vei hjem til fots, og gikk forbi en cafe der det satt noen utenfor. Ei jente som satt der sa "Du var kjekk" til meg. Jeg ble ganske forfjamset, tankene var ganske langt borte fra jenter og sjekking, og jeg bare gikk forbi. Jeg burde selvsagt ha sagt takk, i det minste.

Ellers har det vært mye mer subtilt. Som avataren min antyder er jeg hobbymusiker, og jeg har av og til fått noen hint fra kvinner blant tilhørerne, i hvert fall tror jeg at det har vært hint. Det har vært kvinner som i har gjort håndbevegelser i tråd med innholdet i en sang (vil ikke røpe detaljene her, da har jeg nesten sagt hvem jeg er til de som kjenner sangen), og noe mer vulgært fyllerør fra damer som har hatt ganske høy promille.

Utenom det kan jeg ikke komme på at kvinner har gjort noen framstøt mot meg. En kvinnelig bekjent av meg sa en gang at mange kvinner så på meg når jeg spilte og sang, det var på en jam, ikke en ordentlig konsert, men de må ha vært veldig gode til å slå blikket bort før de møtte blikket mitt, for jeg merket ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjøre litt for det selv, faktisk.

Nytter ikke bare å sitte hjemme og vente. Jenter har også en tendens til å bli usikre, og hvis du også er usikker svinner alt bort i intet. Begynn med å smile til damene på jobb, ta kontakt først, snakk og bli komfortabel på de damene du ikke er redd for. Smil, tull og tøys masse. Etterhvert blir det naturlig.

Så ta deg en tur ut på byen, kvelds el dagtid på kafe. Opprett øyekontakt, smil. Øv, øv, øv.

Viktigst av alt; ikke gi opp :) Tenk at det ordner seg uansett, med litt utfordringer og hjelp fra deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde absolutt ta initiativ selv, så og si ingen menn er vel de som tar initiativ selv. Du burde ha sjanse på de rundt 25-35 :)Om ikke du finner noen, kan du begynne med internasjonal dating

Anonymous poster hash: fb2e8...58e

Hundre prosent enig. Om man ikke greier å finne noen å være sammen med, er det alltid en mulighet å finne noen i utlandet, da etter man alt har forsøkt å endre seg litt eller være flinkere å sjekke. Mao en nødløsning ;):)

Endret av EnFyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig! Har flere venninner som ikke har vært i seriøse forhold og er 33. Samtlige er flotte, seriøse og hyggelige jenter! Noen har flaks og møter noen, andre ikke! Ikke noe galt å være single i 30-årene! :)

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Selvfølgelig noe annet med jenter

Anonymous poster hash: 8feb2...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig noe annet med jenter

Anonymous poster hash: 8feb2...780

Hvorfor? Så en mann som er singel er en taper, og kvinner som er single er helt ok. Ja, der har du virkelig logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har bra høyde, men er litt overvektig, så ville jeg begynt å trene om jeg var deg!

Og det er ikke fordi damene er så opptatt av vekta di, men fordi du får en helt annen utstråling om du føler deg bra! :)

Jeg er ikke spesielt billedskjønn, og er rett under 180, og i tillegg er jeg sjenert og introvert. Noe som ikke er en bra kombinasjon når man skal ut og sjekke. Og jeg har ALDRI tatt kontakt med damer ute, og er på din alder. Men jeg har allikevel hatt mange ONS, og en del kortere forhold.

Jeg har lært meg at utstråling er alfa og omega. Er jeg inne i en bra periode med trening, og jeg har kjøpt meg noe nye klær jeg syns er dritkule, er det ALLTID noen som tar kontakt med meg når jeg er ute. Selv om jeg står helt alene. Jeg har også opplevd at damer har plystra etter meg, ropt etter meg, og tafsa og klådd :fnise:

Men har jeg en litt dårlig dag, så går jeg i ett med inventaret på utestedet. Folk legger ikke merke til meg engang.

Jeg tror damer kan se det på meg når jeg er fornøyd med meg selv. Og det er det viktigste tror jeg :)

Glem alt om penger, penisstr, Pua-teknikker!

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Det der er helt sant! Det er utstrålingen som fanger oss.

Var nylig ute med noen venner og traff venner av venner, og idet jeg gikk inn i rommet var det en mann jeg fikk øye på, som virkelig skilte seg ut. Jeg tenkte "han vil jeg ha". Og hvis jeg skal se sånn objektivt på det: han er lav, han ser helt ordinær ut og skiller seg ikke ut utseendemessig. Men den utstrålingen - den fanget meg.

Ikke helt meg, noen av de forslagene der. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Men å gjøre ting som du er komfortabel med, altså ingenting, har jo ikke hjulpet - du må rett og slett tvinge deg ut av komfortsonen din hvis du ønsker å endre situasjonen.

Anonymous poster hash: 9d419...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har aldri prøvd nettsjekking. Tror ikke det er noe for meg.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Hvis du er mann så har du rett i det. Du skal være SÆRDELES hunk for å ha sjanse der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er mann så har du rett i det. Du skal være SÆRDELES hunk for å ha sjanse der.

Helt uenig. Er du mann på nettdating må du innse at du ikke bare kan gi oppmerksomhet til de aller deiligste damene. De drukner i oppmerksomhet. Det gjør ikke alle vi andre...

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Helt uenig. Er du mann på nettdating må du innse at du ikke bare kan gi oppmerksomhet til de aller deiligste damene. De drukner i oppmerksomhet. Det gjør ikke alle vi andre...

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Å jeg har prøvd! Og kommet til kort hver eneste gang. Klarte å få en håndfull på date, som ble én date. Husk, er du mann mellom 30 og 40 år så er det 80% menn på disse datingsidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg har prøvd! Og kommet til kort hver eneste gang. Klarte å få en håndfull på date, som ble én date. Husk, er du mann mellom 30 og 40 år så er det 80% menn på disse datingsidene.

Og likevel er det haugevis av jenter der som ikke får noe som helst oppmerksomhet. Det skal ikke være lett... ;)

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du er mann så har du rett i det. Du skal være SÆRDELES hunk for å ha sjanse der.

Hva mener du med det?

Det er ikke min erfaring hvertfall. Og jeg er ikke spesielt hunk.

Min erfaring er at jeg får stort sett svar fra alle jeg skriver til. Selv om der selvfølgelig ikke ender på date med alle. Men det kan det jo være flere grunner til.

Anonymous poster hash: db5c1...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo gå på date? Bor rett utenfor Oslo og er 33 år:)

Hyggelig at du foreslår det!

Blir likevel litt feil, føler jeg. På en måte desperat. Ikke det jeg ønsker å formidle.

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du foreslår det!

Blir likevel litt feil, føler jeg. På en måte desperat. Ikke det jeg ønsker å formidle.

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Nei, det blir et møte der du lærer å kjenne et nytt menneske. Det er på ingen måte desperat. Det er en mulighet, en sjanse. Griper du den ikke så er det ditt valg. Men når du har tatt mange nok av de valgene gjennom livet vil du bli bitter for at du aldri hadde muligheten til å ta de valgene, til trass for at de var der hele tiden.

Det skader ikke å treffe henne, bare for en kopp kaffe og en hyggelig prat. Ingen av dere kommer til å gå der fra og tenke, "hva i all verden er det jeg driver på med, er jeg så desperat". I stedet vil du sitte igjen med, "det var hyggelig, jeg er glad for at jeg grep sjansen når tilbudet var der".

Det er mitt tips til deg.

Anonymous poster hash: edee9...579

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...