Gå til innhold

Evig singel mann, tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 34 år, som aldri har hatt kjæreste. Er nok ikke så flink til å ta initiativ selv, og kvinner virker heller ikke så interesserte. Utseendemessig har jeg god høyde, men er noe overvektig.

Har lyst til å møte noen.

Hva gjør jeg feil? Hvilke damer bør jeg gå for? Hva slags type kvinner er interessert i en på 34 uten erfaring? Er løpet kjørt?

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, løpet er absolutt ikke kjørt, men som du sier må du gjøre noe med situasjonen din.

Det handler om og sette seg i situasjoner der du møter jenter, samt at du faktisk må ta initiatvi og prate med de.

Hvis du alikevell ikke får til og skape tiltrekning hos jentene du snakker med anbefaler jeg deg og ta kurs innen tiltrekning. Vi har lært mange i din situasjon som har forandret livet sitt opp ned med og kunne disse ferdighetene. Her lærer du hvordan du gjør deg selv attraktiv, og hvordan du tar kontakt med jenter på en naturlig måte. Hvordan du fremstiller deg selv og får jenta til og føle seg sexy og bra sammen med deg.

For mer informasjon kan du se linken på signaturen min.

Endret av mrhost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er evig singel mann selv, så jeg kan vel ikke si jeg har noen gode tips. Jeg vil bare peke på en ting siden du sier at kvinner ikke virker så veldig interesserte:

Selv har jeg fått høre fra både kvinner jeg kjenner og kvinner jeg ikke kjenner at jeg ser bra ut. Allikevel har jeg aldri opplevd at noen kvinner har tatt noen form for direkte initiativ overfor meg. Jeg har en sjelden gang opplevd ting som nok kan kalles for hint, men ikke noe mer.

Med mindre man er A-kjendis eller noe tilsvarende er det liten sannsynlighet for at en mann opplever at kvinner tar direkte initiativ.

Skal det bli noe må man gjøre det selv. For min egen del kan det sammenlignes med at en som har skikkelig klaustrofobi skal la seg grave ned i en kiste, ala Uma Thurman i Kill Bill. Du får avgjøre om du synes den mulige oppsiden er verdt den mer sannsynlig nedsiden ved å prøve å sjekke opp ei dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er evig singel mann selv, så jeg kan vel ikke si jeg har noen gode tips. Jeg vil bare peke på en ting siden du sier at kvinner ikke virker så veldig interesserte:

Selv har jeg fått høre fra både kvinner jeg kjenner og kvinner jeg ikke kjenner at jeg ser bra ut. Allikevel har jeg aldri opplevd at noen kvinner har tatt noen form for direkte initiativ overfor meg. Jeg har en sjelden gang opplevd ting som nok kan kalles for hint, men ikke noe mer.

Kan du si noe om de hintene du har fått? Hvordan har de vært? Og tok du tak i hintene og gjorde noe, eller droppet du det fordi du ikke var sikker på om det var hint?

Jeg har nemlig også mottatt det jeg har oppfattet som hint, men så har jeg vært redd det ikke var ment som det.

TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 34 år, som aldri har hatt kjæreste. Er nok ikke så flink til å ta initiativ selv, og kvinner virker heller ikke så interesserte. Utseendemessig har jeg god høyde, men er noe overvektig.

Har lyst til å møte noen.

Hva gjør jeg feil? Hvilke damer bør jeg gå for? Hva slags type kvinner er interessert i en på 34 uten erfaring? Er løpet kjørt?Anonymous poster hash: d7a79...e16

Hvis du har bra høyde, men er litt overvektig, så ville jeg begynt å trene om jeg var deg!

Og det er ikke fordi damene er så opptatt av vekta di, men fordi du får en helt annen utstråling om du føler deg bra! :)

Jeg er ikke spesielt billedskjønn, og er rett under 180, og i tillegg er jeg sjenert og introvert. Noe som ikke er en bra kombinasjon når man skal ut og sjekke. Og jeg har ALDRI tatt kontakt med damer ute, og er på din alder. Men jeg har allikevel hatt mange ONS, og en del kortere forhold.

Jeg har lært meg at utstråling er alfa og omega. Er jeg inne i en bra periode med trening, og jeg har kjøpt meg noe nye klær jeg syns er dritkule, er det ALLTID noen som tar kontakt med meg når jeg er ute. Selv om jeg står helt alene. Jeg har også opplevd at damer har plystra etter meg, ropt etter meg, og tafsa og klådd :fnise:

Men har jeg en litt dårlig dag, så går jeg i ett med inventaret på utestedet. Folk legger ikke merke til meg engang.

Jeg tror damer kan se det på meg når jeg er fornøyd med meg selv. Og det er det viktigste tror jeg :)

Glem alt om penger, penisstr, Pua-teknikker!

Anonymous poster hash: db5c1...ade

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame. Et par år yngre enn dere men jeg tror det er sånn du sier. Damer tar ikke ofte initiativ. Jeg kan ofte se en spennende/kjekk mann osv men venter på at han skal starte og hvis han da ikke gjør det tenker jeg jaja han er vel ikke interessert da lar jeg det bare gå.. Veldig dumt sikkert men

Anonymous poster hash: 40f8f...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobb med selvtillit. Les positiv psykologi. Begynn å trene. Gjør ting som får deg til å føle deg bra med deg selv.

Kurs i tiltrekning, selvfølelsekurs. Gjør noe nytt, meld deg på et kurs eller en ny hobby.

Smil. Gå ut på byen, gi et kompliment til en dame, øv deg på noen som ikke er den hotteste og får all oppmerksomheten til vanlig.



Anonymous poster hash: 74641...f20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde absolutt ta initiativ selv, så og si ingen menn er vel de som tar initiativ selv. Du burde ha sjanse på de rundt 25-35 :)Om ikke du finner noen, kan du begynne med internasjonal dating



Anonymous poster hash: fb2e8...58e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har bra høyde, men er litt overvektig, så ville jeg begynt å trene om jeg var deg!

Og det er ikke fordi damene er så opptatt av vekta di, men fordi du får en helt annen utstråling om du føler deg bra! :)

Jeg er ikke spesielt billedskjønn, og er rett under 180, og i tillegg er jeg sjenert og introvert. Noe som ikke er en bra kombinasjon når man skal ut og sjekke. Og jeg har ALDRI tatt kontakt med damer ute, og er på din alder. Men jeg har allikevel hatt mange ONS, og en del kortere forhold.

Jeg har lært meg at utstråling er alfa og omega. Er jeg inne i en bra periode med trening, og jeg har kjøpt meg noe nye klær jeg syns er dritkule, er det ALLTID noen som tar kontakt med meg når jeg er ute. Selv om jeg står helt alene. Jeg har også opplevd at damer har plystra etter meg, ropt etter meg, og tafsa og klådd :fnise:

Men har jeg en litt dårlig dag, så går jeg i ett med inventaret på utestedet. Folk legger ikke merke til meg engang.

Jeg tror damer kan se det på meg når jeg er fornøyd med meg selv. Og det er det viktigste tror jeg :)

Glem alt om penger, penisstr, Pua-teknikker!Anonymous poster hash: db5c1...ade

Jeg glemte en viktig ting....

Blikk-kontakt! :)

Anonymous poster hash: db5c1...ade

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame. Et par år yngre enn dere men jeg tror det er sånn du sier. Damer tar ikke ofte initiativ. Jeg kan ofte se en spennende/kjekk mann osv men venter på at han skal starte og hvis han da ikke gjør det tenker jeg jaja han er vel ikke interessert da lar jeg det bare gå.. Veldig dumt sikkert men

Anonymous poster hash: 40f8f...6a5

Enig, men mitt problem er at jeg ikke tør å ta kontakt. Er så vant til at alle er i forhold, at jeg ikke regner med at folk er single...

Tips til TS er å se på de jentene som er med de som drukner i oppmerksomhet. De som er litt sjenerte og har annet å by på enn utseendet. Men de (vi :)) er ofte veldig hyggelige og setter pris på litt oppmerksomhet!

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke har fått seg kjæreste ved fylte 34 år, er det jammen ikke mye håp! Sorry, men det er jo en viss "tendens".



Anonymous poster hash: 8feb2...780
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke har fått seg kjæreste ved fylte 34 år, er det jammen ikke mye håp! Sorry, men det er jo en viss "tendens".

Anonymous poster hash: 8feb2...780

Uenig! Har flere venninner som ikke har vært i seriøse forhold og er 33. Samtlige er flotte, seriøse og hyggelige jenter! Noen har flaks og møter noen, andre ikke! Ikke noe galt å være single i 30-årene! :)

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke har fått seg kjæreste ved fylte 34 år, er det jammen ikke mye håp! Sorry, men det er jo en viss "tendens".

Anonymous poster hash: 8feb2...780

Haha! :)

Hvilket århundre lever du i? ;)

Anonymous poster hash: db5c1...ade

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man ikke har fått seg kjæreste ved fylte 34 år, er det jammen ikke mye håp! Sorry, men det er jo en viss "tendens".

Anonymous poster hash: 8feb2...780

Tull! Kjenner mange kjekke, snille og morsomme menn på 30+ :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig! Har flere venninner som ikke har vært i seriøse forhold og er 33. Samtlige er flotte, seriøse og hyggelige jenter! Noen har flaks og møter noen, andre ikke! Ikke noe galt å være single i 30-årene! :)

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Har du? Jeg vet ikke om noen andre enn meg selv, verken kvinner eller menn. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb med selvtillit. Les positiv psykologi. Begynn å trene. Gjør ting som får deg til å føle deg bra med deg selv.

Kurs i tiltrekning, selvfølelsekurs. Gjør noe nytt, meld deg på et kurs eller en ny hobby.

Smil. Gå ut på byen, gi et kompliment til en dame, øv deg på noen som ikke er den hotteste og får all oppmerksomheten til vanlig.

Anonymous poster hash: 74641...f20

Ikke helt meg, noen av de forslagene der. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du? Jeg vet ikke om noen andre enn meg selv, verken kvinner eller menn. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Ja, stort sett alle i venninnegjengen min er single... Bor i Oslo, da. Mye single jenter her.

Hva driver du med, da? Kanskje lettere å hjelpe deg om vi vet litt mer om deg??

Er du på sukker? Bor du på et lite sted??

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: spør dama hva hun gjør utenfor kjøkkenet.

Tips for å finne en bra dame: spør henne, på en skala fra 1 til 10, hvor flink er hun til å lage sandwiches.



Anonymous poster hash: edee9...579
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt meg, noen av de forslagene der. TS

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Hva er deg da? Sitte hjemme og vente på et mirakel?

Loven om handling. Gjør du ikke noe, skjer det ikke noe.

Anonymous poster hash: 74641...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stort sett alle i venninnegjengen min er single... Bor i Oslo, da. Mye single jenter her.

Hva driver du med, da? Kanskje lettere å hjelpe deg om vi vet litt mer om deg??

Er du på sukker? Bor du på et lite sted??

Anonymous poster hash: 311fc...ea7

Bor i Oslo. Siviløkonom. Blir mye jobb om dagene, så jeg får ikke gjort så mye annet.

Anonymous poster hash: d7a79...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...