Gå til innhold

Dansk moske sender barn og unge ut for å begå innbrud.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I følge anerkjente berlingske tidende, mener imamene i Århus det er greit å begå krimminalitet så lenge det rammer de vantro og pengene går til helligkrig, terror organisasjoner.

http://www.bt.dk/danmark/skarpe-anklager-mod-omstridt-moske-unge-sendt-paa-indbrudstogt

Jeg tror ikke akkurat at integreringen går på skinner her i Norden.



Anonymous poster hash: 03568...67e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjør ikke det. :( Vise grupper kommer alltid til å være utenfor og ødelegge for alle så lenge man er tolerant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge anerkjente berlingske tidende, mener imamene i Århus det er greit å begå krimminalitet så lenge det rammer de vantro og pengene går til helligkrig, terror organisasjoner.

http://www.bt.dk/danmark/skarpe-anklager-mod-omstridt-moske-unge-sendt-paa-indbrudstogt

Jeg tror ikke akkurat at integreringen går på skinner her i Norden.

Anonymous poster hash: 03568...67e

Dette har ingenting med hverken moskeer, muslimer eller innvandring å gjøre. Kunne like gjerne vært en kristen søndagsskole.

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så redde dere er for muslimene.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så redde dere er for muslimene.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Du ser ikke problemet?

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med hverken moskeer, muslimer eller innvandring å gjøre. Kunne like gjerne vært en kristen søndagsskole.

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

Kunne like gjerne vært norske stortingsrepresentanter.

Anonymous poster hash: 980bf...1eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser ikke problemet? Anonymous poster hash: a2f86...b5d

. He he, Joda. Jeg ser det svært godt. Vi har et demografisk problem med lave barnefødsler og stor folkevandring. Men jeg mener at taper vi er det vår egen feil.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. He he, Joda. Jeg ser det svært godt. Vi har et demografisk problem med lave barnefødsler og stor folkevandring. Men jeg mener at taper vi er det vår egen feil.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Så bare vi blir mange nok så slutter folk å stjele?

Jeg mener ganske bestemt at tendensen er invers sammenfallende. Pluss at det er så mange andre ulemper med flere mennesker, som f.eks at man blir mye mer sårbar for ressursnedgang, at matproduksjon gir dårligere kår for husdyr og at man overutnytter jorda / må bruke mer kjemikalier osv.

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne like gjerne vært norske stortingsrepresentanter.

Anonymous poster hash: 980bf...1eb

Ja. Helt klart. Kultur er fullstendig irrelevant her.

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare vi blir mange nok så slutter folk å stjele? Jeg mener ganske bestemt at tendensen er invers sammenfallende. Pluss at det er så mange andre ulemper med flere mennesker, som f.eks at man blir mye mer sårbar for ressursnedgang, at matproduksjon gir dårligere kår for husdyr og at man overutnytter jorda / må bruke mer kjemikalier osv. Anonymous poster hash: a2f86...b5d

. Neida, er enig...og for mye folk på jorda er ikke bra. Jeg tenkte mer i et konkurranseperspektiv mellom grupper. Kulturer som legger vekt på det kollektive samarbeidet framfor det individuelle kommer til å utkonkurrere oss. At noen luringer i en moské oppfordrer til å stjele, er bare en liten bit av helheten.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er den terrorfrykten utrolig opphauset av media.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med hverken moskeer, muslimer eller innvandring å gjøre. Kunne like gjerne vært en kristen søndagsskole.

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

Ja. Vend det andre kinnet til, elsk din fiende som din neste. Gjør mot andre, det du vil at de skal gjøre mot deg. Den som ikke har syndet, kast den første sten. Den som virkelig angrer og ønsker tilgivelse for det onde en har gjort, og ønsker i sitt hjerte å ikke gjøre det igjen, skal få det. For Jesus eller Gud i kjøtt og blod, har tatt din skyld og ofret for det.

Anonymous poster hash: 1a730...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er den terrorfrykten utrolig opphauset av media.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Ikke i norsk media.

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge anerkjente berlingske tidende, mener imamene i Århus det er greit å begå krimminalitet så lenge det rammer de vantro og pengene går til helligkrig, terror organisasjoner.

http://www.bt.dk/danmark/skarpe-anklager-mod-omstridt-moske-unge-sendt-paa-indbrudstogt

Jeg tror ikke akkurat at integreringen går på skinner her i Norden.

Anonymous poster hash: 03568...67e

Jeg synes det er et større problem at etniske nordmenn ikke behersker norsk.

Anonymous poster hash: 7e974...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vend det andre kinnet til, elsk din fiende som din neste. Gjør mot andre, det du vil at de skal gjøre mot deg. Den som ikke har syndet, kast den første sten. Den som virkelig angrer og ønsker tilgivelse for det onde en har gjort, og ønsker i sitt hjerte å ikke gjøre det igjen, skal få det. For Jesus eller Gud i kjøtt og blod, har tatt din skyld og ofret for det. Anonymous poster hash: 1a730...448

. Ja, men i kristendommen skal man frelse hele verden. Noe som har gjort den til en imperialistisk religion opp gjennom historien. Kristendommen er slik sett ikke bedre enn Islam.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et større problem at etniske nordmenn ikke behersker norsk.

Anonymous poster hash: 7e974...bd3

Rettskrivning på KG er viktigere enn bekjempelse av kriminalitet?

Det hadde i det minste forklart en god del av senere års samfunnsutvikling, men ikke norske ungdommers skoleprestasjoner.

Anonymous poster hash: a2f86...b5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke i norsk media. Anonymous poster hash: a2f86...b5d

. Terrorfrykten er vel opphauset over hele linjen. Det er nyheter som selger.

Anonymous poster hash: e29fb...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge anerkjente berlingske tidende, mener imamene i Århus det er greit å begå krimminalitet så lenge det rammer de vantro og pengene går til helligkrig, terror organisasjoner.

http://www.bt.dk/danmark/skarpe-anklager-mod-omstridt-moske-unge-sendt-paa-indbrudstogt

Jeg tror ikke akkurat at integreringen går på skinner her i Norden.

Anonymous poster hash: 03568...67e

I dette tilfellet finnes det klare religiøst idelogiske grunner for akkurat det. Man kan ikke "integrere" en wahabi salafist i noe vestlig samfunn, siden de er avvisende til absolutt alle sider ved vår kultur, fra demokratiet til modernismen. Den eneste befatning salafister ønsker å ha med vestlig kultur, er for å rive den ned. Den største gåten av alle er at de finnes i dette samfunnet i det hele tatt. De kan ikke annet enn å skape problemer, og ideelt sett burde man sende dem ut av landet.

Det fremkommer av artikkelen at majoriteten av Syriakrigerne fra Danmark kommer fra den samme salafistmenigheten. Det er ikke noe annet enn et rekrutteringsreir til radikalisering og terrorisme.

Og det er all mulig grunn til å tro at man vil kunne finne noe lignende om man ser på salafistmiljøer i Norge.

Om man skal trekke paralleller til andre saker på dette forumet, kan jeg jo minne at tråden om islamistisk infiltrasjon og overtakelse i offentlige sekulære skoler i Brimingham, England, også hadde salafister i hovedrollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet finnes det klare religiøst idelogiske grunner for akkurat det. Man kan ikke "integrere" en wahabi salafist i noe vestlig samfunn, siden de er avvisende til absolutt alle sider ved vår kultur, fra demokratiet til modernismen. Den eneste befatning salafister ønsker å ha med vestlig kultur, er for å rive den ned. Den største gåten av alle er at de finnes i dette samfunnet i det hele tatt. De kan ikke annet enn å skape problemer, og ideelt sett burde man sende dem ut av landet.

Det fremkommer av artikkelen at majoriteten av Syriakrigerne fra Danmark kommer fra den samme salafistmenigheten. Det er ikke noe annet enn et rekrutteringsreir til radikalisering og terrorisme.

Og det er all mulig grunn til å tro at man vil kunne finne noe lignende om man ser på salafistmiljøer i Norge.

Om man skal trekke paralleller til andre saker på dette forumet, kan jeg jo minne at tråden om islamistisk infiltrasjon og overtakelse i offentlige sekulære skoler i Brimingham, England, også hadde salafister i hovedrollen.

Mener du virkelig det er en gåte at disse uønskede elementer er i vårt samfunn?

Du, og alle dine PK-venner, gjør da hva dere kan for å hetse og stigmatisere de som uttaler seg imot importen.

Er det noen som er ansvarlig for faenskapen så er det da utopi-sosialister og ekstrem-liberalere, som fremdeles ønsker å markedsføre multikulturalismens gleder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske frekt å komme til et fremmed land, fortelle menigheten at de som allerede bor der er annenrangs mennesker og at det er i tråd med Islam å stjele fra dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...