Gå til innhold

Falt for besteveninnes sønn - SE&HØR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet det ikke er politisk korrekt og jeg vil få hylekoret etter meg, men jeg synes det er søtt jeg :)



Anonymous poster hash: d0f40...3f3
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg vet det ikke er politisk korrekt og jeg vil få hylekoret etter meg, men jeg synes det er søtt jeg :)

Anonymous poster hash: d0f40...3f3

Søtt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare å vente på at han tar til vett og gjør det slutt da.



Anonymous poster hash: 6d9b4...1f5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo langt fra søtt! Fy søren så ekkelt. Han er bare 5 år eldre enn dattra hennes jo.



Anonymous poster hash: 0c43a...f57
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært omvendt, at mannen var 31 og jenten 17 , så hadde færre stusset. Det er heller ikke spesielt uvanlig med den aldersforskjellen andre veien. Spesielt når paret er i hvert fall myndige.

Men ja, litt snålt uansett hvilken vei det er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får gjøre som dem vil!!!

Hvis alle kunne feie for sin egen dør og skite litt i hva andre gjør så hadde verden blitt et mye mere ukomplisert sted å leve :)

Anonymous poster hash: f54b2...c12

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

syns ikke det er så ille jeg. Hun er jo ikke akkurat ei gammel røy liksom. Hva hun ser i en 17 åring vet jeg ikke, men syns ikke det er ekkelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

syns ikke det er så ille jeg. Hun er jo ikke akkurat ei gammel røy liksom. Hva hun ser i en 17 åring vet jeg ikke, men syns ikke det er ekkelt.

Forholdet mellom denne gutten og sønnen til denne dama er jo blitt ødelagt grunnet dette forholdet.

Synes ikke du at der er ille at dette kvinnemennesket tar så lite hensyn til sin egen sønn?

Hva har en 17-åring og et voksent menneske på 31 år til felles?

Regner med at de er like mentalt sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært omvendt, at mannen var 31 og jenten 17 , så hadde færre stusset. Det er heller ikke spesielt uvanlig med den aldersforskjellen andre veien. Spesielt når paret er i hvert fall myndige.

Men ja, litt snålt uansett hvilken vei det er.

Jeg synes ikke det er normalt at en 31 år gammel mann er sammen med en 17-åring. Den ene er voksen, den andre fremdeles en tenåring...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Jeg syns det verste er at hun frarøver han ubgdomstiden. Ikke bare er hun voksen, men hun er voksen med barn og alt det ansvaret som følger med. Ja, han har valgt det selv, men 16-åringer er ikke akkurat kjent for å ta veloverveide avgjørelser. I stedet for å få lov til å være ung og dum i noen år til så blir han dratt rett inn i voksenverdenen med barn og giftermål og hele pakka.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke er politisk korrekt og jeg vil få hylekoret etter meg, men jeg synes det er søtt jeg :)

Anonymous poster hash: d0f40...3f3

Omtrent like søtt som når en mann på 31 finner seg ei jente på 17.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat som at de mest homofobe er homofile selv, så er de som reagerer mest på dette bare misunnelige på at de ikke er de som har seg med en 17-åring.



Anonymous poster hash: 5ecd4...abc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er normalt at en 31 år gammel mann er sammen med en 17-åring. Den ene er voksen, den andre fremdeles en tenåring...

Du kunne like gjerne skrevet: "Jeg synes ikke det er normalt å være statsminister. Er jo nesten ingen som er det."

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Akkurat som at de mest homofobe er homofile selv, så er de som reagerer mest på dette bare misunnelige på at de ikke er de som har seg med en 17-åring.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Ja, der traff du virkelig spikeren på hodet gitt...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent like søtt som når en mann på 31 finner seg ei jente på 17.

Er da ikke noe galt med det, vel.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...