Gå til innhold

Terminliste nov/des 2011!


^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest frøken am

Åhh så artig!

Føler på meg at det er en jente her og.

Hvor langt har alle kommet med navn?

Her er vi HELT enige! :rodmer:

Det eneste aberet som evnt. skulle oppstå er om "hun" blir født med en liten tissefant. Da må mamma og pappa fort finne et alternativ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en liten Jonas som bor i min mage :) er fryktelig vanskelig med guttenavn altså!! Jentenavn hadde vi klart med en gang hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikkje heilt klart namnet endå, men vi har klart det som mest sannsynleg blir mellomnamnet. Same namn som farfar sitt mellomnamn. Og foreløpig er det det vi kallar guten for, men det er litt sært...så vi må tenke litt til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja litt vanskelig med sære navn. Var i grunnen litt frista til å kalle opp etter oldefaren. Han hette Titus, men tror kanskje det blir litt for uvanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har navn til jenta klart, er heldigvis helt enige om det :Nikke:

Om hun ikke ser ut som noe helt annet når hun kommer ut da.. Blir nok ei lita Mille :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannen min nekter å bestemme navn før vi har sett babyen, og det sto jo mellom to navn: Ylva og Fie. Men jeg har fått brain-ninja min kjære, og sier hver gang "Nå sparker Fie", eller "Jeg gleder meg til Fie skal ha på seg denne kjolen". Han har nå også begynt å kalle babyen vår for Fie ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...