Gå til innhold

Hvor ville du ikke reist tilbake?


Mille_

Anbefalte innlegg

Nice, Monaco, St. Tropez, Cannes, San Remo, Genova og Kreta...

Anonym poster: a6c52dfa4f87a9dc0013a599df617444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Island: Lukter råttent egg overalt; fra vannet i vasken, lufta, klærne. Alt lukter råttent egg (det lukter egentlig svovel, men svovel lukter råttent egg). Forblåst og kaldt.

Tallin: kaldt, surt, lite å gjøre, lite å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israel.

Trenger vel ikke si så mye mer.

Kan jeg spørre hvorfor ikke?

Jeg har tenkt på å dra til Israel en tid, har hørt mye bra fra folk som har oppholdt seg der flere uker.

Hadde vært fint om noen kunne dele info om hvordan oppholdet var.

Anonym poster: ec713c242fc267d5d08aa1b686192ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor ikke?

Jeg har tenkt på å dra til Israel en tid, har hørt mye bra fra folk som har oppholdt seg der flere uker.

Hadde vært fint om noen kunne dele info om hvordan oppholdet var.

Anonym poster: ec713c242fc267d5d08aa1b686192ade

Kan jeg spørre hvorfor ikke?

Jeg har tenkt på å dra til Israel en tid, har hørt mye bra fra folk som har oppholdt seg der flere uker.

Hadde vært fint om noen kunne dele info om hvordan oppholdet var.

Anonym poster: ec713c242fc267d5d08aa1b686192ade

I overkant hårsåre jøder og dårlig behandling av turister. Men det er mine erfaringer. Et fint land, men fikk ikke et veldig bra inntrykk da jeg var der dessverre.

Anonym poster: 1afb397d1dc32d707ebe239332b90fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Nice, Monaco, St. Tropez, Cannes, San Remo, Genova og Kreta...

Anonym poster: a6c52dfa4f87a9dc0013a599df617444

But why? Kan skjønne Kreta, men Sør-Frankrike er jo så fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

But why? Kan skjønne Kreta, men Sør-Frankrike er jo så fint!

Jeg synes den franske rivieraen er veldig oppskrytt. Joda, til dels pene bygninger og flott utsikt mot havet, men that's it. Min mening. :)

Anonym poster: a6c52dfa4f87a9dc0013a599df617444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island: Lukter råttent egg overalt; fra vannet i vasken, lufta, klærne. Alt lukter råttent egg (det lukter egentlig svovel, men svovel lukter råttent egg). Forblåst og kaldt.

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha. Blææ

Anonym poster: fb8e49df0684230f4ac379085ce2f973

Island: Lukter råttent egg overalt; fra vannet i vasken, lufta, klærne. Alt lukter råttent egg (det lukter egentlig svovel, men svovel lukter råttent egg). Forblåst og kaldt.

Tallin: kaldt, surt, lite å gjøre, lite å se.

Israel.

Trenger vel ikke si så mye mer.

Blir helt lei meg av å se folk slakte så fantastiske steder, jeg. Jeg mener, Praha? En av Europas vakreste byer. Island? Vilt og vakkert. Ingenting å gjøre i Tallinn?? Jeg har vært der en rekke ganger og er langt unna å gå lei. Og Israel... den kan jeg forsåvidt forstå ut fra uroen, men det er jo et fantastisk spennende land. Bare det å gå rundt i gamlebyen og Jerusalem hvor de ulike kulturene mikses. Et minne for livet.

Anonym poster: 9858b365d4c76d355f0d08ae37662fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alanya i Tyrkia og Sunny Beach i Bulgaria. Nå er vi en gjeng som skal reise til Hurghada i neste uke, er det virkelig så ille? Hver sin smak, men.. Gleder meg uansett til å få litt sol og varme på denne bleke skrotten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte deler av Hurghada kan virke slitsomt for nordmenn fordi vi ikke er vant til den handelskulturen. Jeg syntes det var direkte ubehagelig å gå i turistgatene der, for jeg visste ikke hvordan jeg skulle avvise dem uten å være uhøflig. Men å snorkle i Rødehavet og gå tur langs stranda er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt lei meg av å se folk slakte så fantastiske steder, jeg. Jeg mener, Praha? En av Europas vakreste byer. Island? Vilt og vakkert. Ingenting å gjøre i Tallinn?? Jeg har vært der en rekke ganger og er langt unna å gå lei. Og Israel... den kan jeg forsåvidt forstå ut fra uroen, men det er jo et fantastisk spennende land. Bare det å gå rundt i gamlebyen og Jerusalem hvor de ulike kulturene mikses. Et minne for livet.

Folk er forskjellige og liker ulike ting. Noe jeg liker, liker kanskje ikke du. Sånn er verden, og er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...