Gå til innhold

Så mange langere det er blitt på Løkka..:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært bortreist siden 1.juni og kom først tilbake til Oslo igår kveld og tok meg en liten gåtur i nabolaget. Det første jeg la merke til var alle langerne på Grünerløkka:( fra Birkelunden ned til Olaf Ryes plass, telte jeg rundt 50stykker.

Hva har skjedd med den koselige bydelen? Jeg vil ikke ha det slik at jeg faktisk må skrike NEI for at langerne skal forstå at jeg ikke vil ha dritten deres.

Anonymous poster hash: c089e...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet er midt i sentrum pga. terrortrusselen. Samme skjedde de første dagene etter 22. juli. Det har ikke forandret seg så voldsomt på under to måneder. En del langere har det jo alltid vært der, men jeg husker det var samme greia sist nervene var i høyspenn og politiressursene opptatt med andre ting.



Anonymous poster hash: d4dba...299
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg har vært bortreist siden 1.juni og kom først tilbake til Oslo igår kveld og tok meg en liten gåtur i nabolaget. Det første jeg la merke til var alle langerne på Grünerløkka:( fra Birkelunden ned til Olaf Ryes plass, telte jeg rundt 50stykker.

Hva har skjedd med den koselige bydelen? Jeg vil ikke ha det slik at jeg faktisk må skrike NEI for at langerne skal forstå at jeg ikke vil ha dritten deres.

Anonymous poster hash: c089e...b43

De har vært der i alle år,men som ab over sier så er alle ressusene når ned i selve sentrum og da trenger de ikke å skjule seg så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...