Gå til innhold

Husleie i natura?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du var en ung kvinne og huseier hadde spurt deg om å betale naturlig i 1 time hver måned. Huseier er ung mann og ser gjennomsnittlig ut.

Hadde du akseptert?

Anonymous poster hash: 102e1...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har student jenter på visning og synes enkelte av dem ser utrolig deilige ut. :)

Er det kriminelt å foreslå en slik ordning?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har student jenter på visning og synes enkelte av dem ser utrolig deilige ut. :)

Er det kriminelt å foreslå en slik ordning?

TS

Per i dag, ja. Og det ville vere skattepliktig inntekt for jentene dersom husleiga utgjer meir enn 4000 i året, noko den vel er.

Anonymous poster hash: f9966...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har student jenter på visning og synes enkelte av dem ser utrolig deilige ut. :)

Er det kriminelt å foreslå en slik ordning?

TS

Du foreslår at leieboerne skal prostituere seg, og lurer på om det er kriminelt?

Det er ikke kriminelt å selge sex, men å kjøpe er det, så ja, du gjør deg til kriminell ved å inngå en slik avtale.

Anonymous poster hash: 74121...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

La oss si at du finner ei singel jente som er villig.

Hvordan skal kontrakten se ut?

Hva hvis hun plutselig får seg kjæreste?

Hva hvis hun skulle bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ville betalt husleien naturlig en gang i mnd. Med penger NATURLIGvis

Anonymous poster hash: 0ca9c...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. omtrent halvparten av jentene jeg kjenner som bor i leilighet med samboer har en slik ordning. De betaler ihvertfall ikke husleie eller på lånet.



Anonymous poster hash: 53633...afc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja

Betyr det at du er til salgs for 4000 kroner?

Anonymous poster hash: 1eb11...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. omtrent halvparten av jentene jeg kjenner som bor i leilighet med samboer har en slik ordning. De betaler ihvertfall ikke husleie eller på lånet.

Anonymous poster hash: 53633...afc

Seriøst? Det ville jeg, som mann, aldri funnet meg i. En evnt. samboer skal dra halvparten av lasset, også økonomisk.

Ang. husleie, det skal selvfølgelig betales med penger... Andre ting kan selvfølgelig skje, men da ikke som betaling for å bo noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seriøst? Det ville jeg, som mann, aldri funnet meg i. En evnt. samboer skal dra halvparten av lasset, også økonomisk.

Ang. husleie, det skal selvfølgelig betales med penger... Andre ting kan selvfølgelig skje, men da ikke som betaling for å bo noe sted...

Hun må også måke halve uteplassen, klippe halve gresset, men vaske hele huset kan hun godt gjøre. Eller måker du uteplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg skal prøve å få en slik ordning med ei svensk servitør jeg hadde på visning. Vi fikk en god tone.

Men hvordan går jeg frem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...